Stichy Opublikowano 31 Maja 2015 Opublikowano 31 Maja 2015 (edytowane) Taka mala pomoc dla rezaczy którym padł czujnik położenia pedału sprzęgła Kilka razy dopadł mnie ten problem - montuje tempomat a tu blokada - czujnik walnięty i nie mam drugiego sprawnego na wymiane Problem tkwi w urywającej sie blaszce stycznika Nie czekając na kolejna wiosnę krzyknąłem - kobieto podaj lutownice Zlutowałem i kolega odjechał i jeździ z usmiechem A tutaj kilka fotek co i jak ( czujnika oczywiscie) Strzalki pokazuja gdzie nalezy delikatnie odgiac aby rozebrac czujnik Po rozebraniu I lutujemy Skladamy i jezdzimy Jak wymontowac i zamontowac mamy tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/283882-wymiana-czujnika-polozenia-pedalu-sprzegla-a4-b67/ Edytowane 31 Maja 2015 przez Stichy
martin0485 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 U mnie był padnięty ten czujnik. Naprawiłem tym samym sposobem. 90 tyś. km i nadal działa:)
Bilder Opublikowano 25 Września 2016 Opublikowano 25 Września 2016 Super dzięki za poradnik !! Wszystko można zrobić przy odrobinie własnej pracy
mateuszstce Opublikowano 13 Grudnia 2017 Opublikowano 13 Grudnia 2017 Wielkie dzięki za ten poradnik zrobiłem krok po kroku i tempomat zaczął działać
Wrzo Opublikowano 5 Lipca 2018 Opublikowano 5 Lipca 2018 Witam, Czy ta blaszka ma dotykać styku z drugiej strony czy ma być odgięta ? Pozdrawiam Robert
jolley Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) Panowie, po lutowaniu wszystko Wam śmiga? Czym to w ogóle lutować? Cyna czy jakieś inne specyfiki? Chyba jutro się za to zabiorę, bo tempomat nie hula i szarpie pomiędzy zmianą biegów edit. nvm Okazało się, że mój czujnik po prostu padł. Nie było co lutować, bo blaszka była cała Edytowane 16 Października 2018 przez jolley
sebastianr77 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 W dniu 15.10.2018 o 19:27, jolley napisał: Panowie, po lutowaniu wszystko Wam śmiga? Czym to w ogóle lutować? Cyna czy jakieś inne specyfiki? Chyba jutro się za to zabiorę, bo tempomat nie hula i szarpie pomiędzy zmianą biegów edit. nvm Okazało się, że mój czujnik po prostu padł. Nie było co lutować, bo blaszka była cała Witam. Wczoraj również naprawiałem czujnik sprzęgła. Cena w ASO 450 zł. U mnie też blaszki były całe ale dostał się polot z utylizacji dwóch blaszek miedzianych. Rozwierciłem nita blaszka pojedyncza 2,0 mm wiertło drugi element z pinami 1,5 mm Końcówki powieliłem i skręciłem . Po skręceniu podgrzałem aby cyna przywarła do dwóch blaszek . Przesmarowałem wazelina elementy ruchome - PCV Działa . Dziękuję STICHY - dobra podpowiedź
Krzyy Opublikowano 2 Lutego 2021 Opublikowano 2 Lutego 2021 W moim czujniku też urwała się ta blaszka, zlutowałem ją cyną - tak żeby po zlutowaniu dotykała drugiej. Blaszka po ruszeniu tego białego plastiku powinna się delikatnie odgiąć i przerwać obwód. Przy ponownym montażu czujnika trzeba zwrócić uwagę na położenie czarnych plastikowych elementów, które obracają się przy przekręceniu w metalowym uchwycie - powinno kliknąć. Polecam spojrzeć przy montażu w jakim położeniu są na czujniku obok (hamulca) bo może być problem z przekręceniem żeby się trzymał. Dzięki za poradnik
neo82 Opublikowano 13 Listopada 2023 Opublikowano 13 Listopada 2023 Cześć. Czy to jest jeden czujnik na wszystkie b7 ? . Czy ma ktoś numer tej części ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się