azure Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 około 250zł.. Czytając post kolegi: czechcu, dnia 25 Sie 2015 - 14:54, napisał: widzę że cofanie w Bexie to norma Ja wymieniłem dp, wtryski, wkład pompy paliwa, świece, gniazda wtrysków, uszczelkę kolektora dolotowego + czyszczenie przepustnicy i pewnie parę innych rzeczy i nadal to samo Jedynie na gazie przestało cofać i na PB98 jest lepiej ale nie na tyle aby to olać. Pozostaje wymiana tylko sondy Z tą sondą to nie jest głupi pomysł, ja mam wrażenie że na zimnym lepiej jeżdzi a wtedy sonda nie czyta. No i cena też nie zabija Jednak chyba nie jest tak tanio.. przyjrzałem się tematowi.. Sondy różnią się.. Ta przed katalizatorem jest inna i ciężko ją znaleźć dostępną w necie ( Bosch'a).. a jak już jest to kwoty powyżej 350zł. W intercarsie mają tylko sondę za katalizatorem... bo to jest szerokopasmówka, różni się od sond z innych 1.8T typu BFB, AVJ... o tym wcześniej wspominałem.
sambo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Czyli ta 5- biegunowa będzie ok? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3019353419320-0_258_007_090-O17148-sonda-lambda.html
azure Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Nie wiem, trzeba byłoby sprawdzić numer pierwszej sondy BEX.
sambo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 według etki jest to: ( te same sądy były w AMB,ALT,AVJ,AWA,BFB) 1K0998262D - przed katalizatorem 1K0998262 - za katalizatorem
czechcu Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ja bym sondzie dał spokój chociaż jestem ciekaw rezultatów
sambo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Sondę zostawię na sam koniec.. Mam nadzieje, że po DP i przepływce się polepszy..
mlody800 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Sondę zostawię na sam koniec.. Mam nadzieje, że po DP i przepływce się polepszy.. Dziś rozmawiałem z fachowcem który ogarnia temty dla serwisów, jak nie są w stanie sobie poradzić i mówił że często mu się zdarzają nowe przepływki (Z ASO) uszkodzone. Ostatnio miał przypadek że dwie były uszkodzone dopiero trzecia była OK. Najlepiej było by podmienić ze sprawnego auta. Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez mlody800
sambo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 czy u mnie w logach ( 033): wartości % Lambda nie są za wysokie? http://vaglog.pl/log_228626.html
czechcu Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 no jest za ubogo a jakie macie filtry paliwa?
mlody800 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) no jest za ubogo a jakie macie filtry paliwa? U mnie chyba jeszcze oryginalny. Musze zobaczyć bo jeszcze nie wymieniałem Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez mlody800
czechcu Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) no jest za ubogo a jakie macie filtry paliwa? U mnie chyba jeszcze oryginalny. to jak będziesz chciał zmienić to tylko na ori Jeżeli chodzi o braki paliwa to sprawdźcie ciśnienie manometrem u mnie spadało przy bucie o jakieś 0,5bar jak dobrze pamiętam Czasy wtrysków spadły ale i tak nadal cofanie zapłonu zostało więc przyczyna leży gdzie indziej Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez czechcu
sambo Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Czyli, jeżeli w bloku 033 w % : "-" jest za dużo paliwa "+" jest za mało paliwa Filtr musi być aso? czy Bosch z intercarsu da rade? Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Czyli, jeżeli w bloku 033 w % : "-" jest za dużo paliwa "+" jest za mało paliwa Filtr musi być aso? czy Bosch z intercarsu da rade? dokładnie tak a co do filtra to nie wiem trzeba po numerach sprawdzic
sambo Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 A wiec jestem po wymianie katalizatora.. Katalizator był w stanie "strasznym" wkład był popękany aż uszkodził drugą sonde... Dodatkowo wymieniłem filt paliwa, ten rownież był w stanie kiepskim.. od nowosci nie wymieniany.. z odpowietrzyników wylała sie czarna woda.. Logi po modyfikacjach... dobrze i źle... przepływ wzrósł do 141g/s, cofanie jest o wiele mniejsze, jednak teraz jest o wiele gorzej z kanałem 033.. pokazuje aż 20.. wczesniej bylo maks 14.. Skoro filtr jest nowy a wynik gorszy? to co teraz? pompa paliwa do wymiany? Co zrobić z przepłwomierzem? kupować nowy czy zostawić ten stary? http://vaglog.pl/log_230847.html http://vaglog.pl/log_230839.html
mlody800 Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 A wiec jestem po wymianie katalizatora.. Katalizator był w stanie "strasznym" wkład był popękany aż uszkodził drugą sonde... Dodatkowo wymieniłem filt paliwa, ten rownież był w stanie kiepskim.. od nowosci nie wymieniany.. z odpowietrzyników wylała sie czarna woda.. Logi po modyfikacjach... dobrze i źle... przepływ wzrósł do 141g/s, cofanie jest o wiele mniejsze, jednak teraz jest o wiele gorzej z kanałem 033.. pokazuje aż 20.. wczesniej bylo maks 14.. Skoro filtr jest nowy a wynik gorszy? to co teraz? pompa paliwa do wymiany? Co zrobić z przepłwomierzem? kupować nowy czy zostawić ten stary? http://vaglog.pl/log_230847.html http://vaglog.pl/log_230839.html witam a jak z przyśpieszeniem troche lepiej czy to samo
sambo Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 Zdecydowanie lepiej, nie muli od 5 tysięcy. Ale te logi na kanale 033 masakra Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
mlody800 Opublikowano 2 Września 2015 Opublikowano 2 Września 2015 Ja czekam na swego DP jutro ma być i zobaczymy co dalej, filterek oryginalny kupowałeś? ile takie szczęście??
sambo Opublikowano 2 Września 2015 Autor Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Filtr kupiłem oryginalny Bosch'a w intercarsie. Dałem 97 zł. Warto wymienić, bo to co było w moim starym aż mnie zatkało.. Z odpowietrzynikow wypłynęła czarna woda.. Przy okazji kup sobie bandaż i owiń dp. Zawsze trochę chlodniej Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 2 Września 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 (edytowane) no cofanie na serii też za wysokie ale może wynikać z małej ilości pb. Sprawdzę moje logi na ile w 033 się poprawiło po wymianie pompy i dam znać Tylko ja wcześniej sprawdziłem ciśnienie na pompie i przy bucie spadało dość znacznie Edytowane 3 Września 2015 przez czechcu
RumJanek Opublikowano 3 Września 2015 Opublikowano 3 Września 2015 no cofanie na serii też za wysokie ale może wynikać z małej ilości pb.BEX powinien jezdzic na PB98 ewentualnie mozna zalac nizsza pod warunkiem ze jest ona SUPER PLUS etc (uzaleznione od kraju) Wysłano z i9305
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się