stachu86 Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 wyjaśniła się sprawa z filtrem??
sambo Opublikowano 20 Października 2015 Autor Opublikowano 20 Października 2015 Od tygodnia czekam na filtr w ASO.. Zamówili go w zeszły poniedziałek i nadal nic. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
bartekzaw Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 Witam nie chcąc zakłądać nowego tematu, postanowiłem, ze podepnę sie tutaj. MIanowicie mam podobny problem z swoim bexem, wydaje mi sie że te nie jedzie tak jak trzeba. Zrobilem logi: DYNAMICZNE: Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_236591.html Grupa 032, 033: http://vaglog.pl/log_236590.html Grupa 011, 020: http://vaglog.pl/log_236589.html Grupa 002, 003: http://vaglog.pl/log_236588.html Przed logami kasowany błąd 16683 boost presure regulation- lower limit exceeded
sambo Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Po 3 tygodniach oczekiwania na oryginalny filtr paliwa udało mi się doporwadzić Bex'a do oczekiwanego stanu. Nowy filtr daje idealnie 4 bary na wolnych jak i pod obciążeniem... Wskazówka od manmetru nawet nie drgnie na filterze Boscha drgała jak głupia i ciśnienie spadało od 5 barów do 3.2 bara.. Poniżej logi: http://vaglog.pl/log_238064.html Widać, że na sondzie jest już lepiej, no i czasy wtrysków też są lepsze. Chyba mogę jechać na gaz do Mławy Edytowane 2 Listopada 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 czasy rzeczywiście ładne no ale cofanie na serii nadal jest gratki za dążenie do celu logi na 98?
sambo Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 W weekend zrobie komplet logow na seryjnej DV. Bo cos moja hybryda bov po 2 tys.km nie działa tak jak powinna. Tak logi na 98. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
stachu86 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Jest dobrze. Cofanie az tak tragiczne nie jest. Wazne zeby na wys obr. Byly wartosci wyzerowane.
sambo Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 Narazie mam tylko jeszcze mały problem z porannym odpalaniem.. Początkowo myślałem ze to problem odpowietrznika (który delikatnie sie poluzował i zapowietrzyał układ) jednak po wymianie filtra i odpowietrznika problem nadal jest, zatem wydaje mi się że to problem pompy walbro. Musiał uszkodzić sie zawór zwrotny w pompie.. O ile taki występuje. Zatem w ciagu tygodnia będę chciał zamontować oryginalny wkład pompy. Najważniejsze, że auto wreszcie jedzie Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
czechcu Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 nie no jak będziesz chciał tak jeździć to jest ok ale jak zaczniesz podnosić moc to cofanie też wzrośnie a wtedy ECU obcina doładowanie i ciężko wycisnąć więcej z auta
sambo Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Powoli zaczynam tracić cierpliwość dziś padła pompa paliwa.Na szczęście miałem używana oryginalna w zapasie. podmieniłem i auto działa, jednak ciśnienie na listwie jest 4,5 bara podczas jazdy spada do 3.9 bara.. Czyżby padająca pompa uszkodziła nowy filtr z ASO, który zamontowałem w poniedziałek i wskazywał równo 4 bary na wolnym jak i pod obciążeniem.. Czy po prostu pompa jest zła... Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
czechcu Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Powoli zaczynam tracić cierpliwość dziś padła pompa paliwa.Na szczęście miałem używana oryginalna w zapasie. podmieniłem i auto działa, jednak ciśnienie na listwie jest 4,5 bara podczas jazdy spada do 3.9 bara.. Czyżby padająca pompa uszkodziła nowy filtr z ASO, który zamontowałem w poniedziałek i wskazywał równo 4 bary na wolnym jak i pod obciążeniem.. Czy po prostu pompa jest zła... Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk daj zdjęcie tej ori na prv bo ja swoją wyciągałem kilka razy to pamiętam jak wygląda sprawdź jeszcze styki przy wtyczce czy nie mają nalotu albo coś Edytowane 4 Listopada 2015 przez czechcu
sambo Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Nie mam foty, Ale jest taka sama jak moja stara oryginalna,Ta która miałem zanim zamontowałem walbro, która padła.. No nic postaram sie podmienić pompę na inna i zobaczę.. Ale podejrzewam, że padająca walbro uszkodziła regulator w filtrze paliwa.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
czechcu Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Nie mam foty, Ale jest taka sama jak moja stara oryginalna,Ta która miałem zanim zamontowałem walbro, która padła.. No nic postaram sie podmienić pompę na inna i zobaczę.. Ale podejrzewam, że padająca walbro uszkodziła regulator w filtrze paliwa.. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk walbro daj na reklamacje ale pot takim czasie to bym się doszukiwał dodatkowej przyczyny
sambo Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Walbro okazało sie podróbka wiec nie mam co zgłaszać Nauczka i tyle. Ale boje sie ze filtr mi sie przy okazji rozwalił.. Zrobie logi i zobaczę jak to wyjdzie.. Czy to prawda ze do lpg benzyna musi być idealnie ustawiona? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Edytowane 4 Listopada 2015 przez sambo
czechcu Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Walbro okazało sie podróbka wiec nie mam co zgłaszać Nauczka i tyle. Ale boje sie ze filtr mi sie przy okazji rozwalił.. Zrobie logi i zobaczę jak to wyjdzie.. Czy to prawda ze do lpg benzyna musi być idealnie ustawiona? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk jak problem jest z samą pompą to nie koniecznie ale ja walczę z gazem już sporo czasu zestaw mam dość bogaty a i tak od 5500obr/min idzie na ubogo więc im lepiej benzyna zestrojona tym łatwiej ustawić gaz przy twoich czasach wtrysku na pb (ze sprawną pompą) powinno być ok cofanie ci się wyzeruje bo gaz ma więcej oktan ale czy wszystko będzie si to nikt nie wie
sambo Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 No tak ale czy moge jechać z kiepska pompa paliwowa na instalacje gazu? Czy priorytetowo trzeba ja wymienić na 100% sprawna Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Łukasz13 Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 No tak ale czy moge jechać z kiepska pompa paliwowa na instalacje gazu? Czy priorytetowo trzeba ja wymienić na 100% sprawna Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Jak gazownik ma pojęcie jak ustawić lpg po wskazaniach z vaga to można zakładać, a jak umie tylko regulować wg. map to moze miec problem.
sambo Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Jade specjalnie do Mławy do Jarka. Mam nadzieje ze da rade Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk na szybko dziś rano logi: http://vaglog.pl/log_238465.html Chyba jest ok
sambo Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Opublikowano 10 Listopada 2015 Zrobiłem logi po wymienię pompy na stara oryginalna. Zostawiam chyba tak jak jest.. Ciśnienie na listwie 4,5bara pod obciążeniem spada do 3,9-4,0 bara. Wiec padająca pompa walbro mogła go uszkodzić.. Jeszcze tylko wsadzę oryginalna DV i zrobie ostateczne logi. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Nowe logi na oryginalnej DV. Klimatyzacja włączona. http://vaglog.pl/log_239120.html Mam pytanie odnośnie 032. O ile w kanale 033 jak jest - to jest za duzo paliwa. Czy sprawa wyglada tak samo w 032? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się