Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Jak rozebrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie .Jak rozebrać konsole środkowa bo muszę się dobrać do nagrzewnicy bo chyba cieknie z niej bo bo woda wylatuje z nawiewu na nogi . Na pewno wszystkie kanały od klimy mam drożne sprawdzałem tak wiec zostało mi tylko się dobrać do nagrzewnicy :wallbash: ;(

Opublikowano

a sprawdzałeś czy na podszybiu nie masz zatkanych kanałów ściekowych

(jeden jest pod akumulatorem drugi symetrycznie z drugiej strony)

jak są zatkane to przy pewnym poziomie przelewa się do kabiny

Opublikowano

a sprawdzałeś czy na podszybiu nie masz zatkanych kanałów ściekowych

(jeden jest pod akumulatorem drugi symetrycznie z drugiej strony)

jak są zatkane to przy pewnym poziomie przelewa się do kabiny

Sprawdzałem lałem wodę wszędzie i ładnie ścieka a woda leje się czy klima chodzi lub nie :kwasny:

Opublikowano

a sprawdzałeś czy na podszybiu nie masz zatkanych kanałów ściekowych

(jeden jest pod akumulatorem drugi symetrycznie z drugiej strony)

jak są zatkane to przy pewnym poziomie przelewa się do kabiny

Sprawdzałem lałem wodę wszędzie i ładnie ścieka a woda leje się czy klima chodzi lub nie :kwasny:

czyli rozumiem że ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia :co:
Opublikowano

a sprawdzałeś czy na podszybiu nie masz zatkanych kanałów ściekowych

(jeden jest pod akumulatorem drugi symetrycznie z drugiej strony)

jak są zatkane to przy pewnym poziomie przelewa się do kabiny

Sprawdzałem lałem wodę wszędzie i ładnie ścieka a woda leje się czy klima chodzi lub nie :kwasny:

czyli rozumiem że ubywa Ci płynu w układzie chłodzenia :co:

trochę ubyło ale jeszcze muszę posmakować :sick3: tego płynu co cieknie jak będzie słodki to to wiadomo że nie cukierki :naughty:

Opublikowano

dolączam się do prośby ,jak dostać się do nagrzewnicy ,mam to samo :(

Opublikowano

Ja wczoraj skonczylem u siebie wymieniac nagrzewnice - to nie robota na dwa zubry :)

do pracy potrzeba conajmniej 1 chłopka - może być właściciel, oraz kluczy nasadowych 8, 10, 13, 17, płaska 8 może się przydać oraz kilku imbusów - nie pamiętam jakich

opis będzie uzupełnieniem już tu na forum umieszczonego wątku http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t9609.0.html;highlight=uruchomienie+klimatronika najlepiej zacząć od punktu 5

z hintów które mogę dorzucić to:

  • od strony komory silnika należy zdemontować węże od nagrzewnicy, oraz wężyk podciśnienia idący pomiędzy nimi, po drugiej stronie na podszybiu od osłoną filtra pyłkowego znajdują się rurki od klimy - oba są razem skręcone za pośrednictwem większego imbusa, uwaga też na czujnik ciśnienia
  • podczas demontażu deski opis podaje aby zdjąć kierownicę ja tego nie uczyniłem i też się dało choć odkręcenie i przykręcenie dwuch wkrętów pod licznikami nie było łatwym zadaniem ;)
  • Chłopaki w wątku cytowanym wyżej, nie demontowali ramy metalowej, natomiast kleli na przykręcenie nawiewu na szybę, do niej - ja zdjąłem ramę i było znacznie wygodniej, ale oprócz tych kilku śrubek więcej musiałem też odczepić wiązki elektryczne
  • sam tunel przykręcony jest: mniej więcej po środku do ramy dwoma 10, z prawej strony za pomocą blachy, również dwoma 10, od strony kierowcy 3 wkrętami o łbie 8, jeden z boku jeden z góry jeden z dołu

co do przygotowania się warto zakupić trochę płynu do chłodnic, nagrzewnicę oczywiście, a przed zabawą podjechać na serwis celem spuszczenia czynnika z klimy - bo i tak ją rozszczelnimy ;)

ja wspomniałem można to zrobić w pojedynkę ale z kumplem będzie raźniej i jeśli są dodatkowe klucze znacznie szybciej :decayed:

mnie w pojedynkę zabawa zajęła około 12h, ale zrobiłem to pod blokiem, pożyczonymi kluczami - ze mnie żaden mechanizator ;)

no :) mam nadzieję że się te wnioski komuś przydadzą

Opublikowano

Ja wczoraj skonczylem u siebie wymieniac nagrzewnice - to nie robota na dwa zubry :)

do pracy potrzeba conajmniej 1 chłopka - może być właściciel, oraz kluczy nasadowych 8, 10, 13, 17, płaska 8 może się przydać oraz kilku imbusów - nie pamiętam jakich

opis będzie uzupełnieniem już tu na forum umieszczonego wątku http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t9609.0.html;highlight=uruchomienie+klimatronika najlepiej zacząć od punktu 5

z hintów które mogę dorzucić to:

  • od strony komory silnika należy zdemontować węże od nagrzewnicy, oraz wężyk podciśnienia idący pomiędzy nimi, po drugiej stronie na podszybiu od osłoną filtra pyłkowego znajdują się rurki od klimy - oba są razem skręcone za pośrednictwem większego imbusa, uwaga też na czujnik ciśnienia
  • podczas demontażu deski opis podaje aby zdjąć kierownicę ja tego nie uczyniłem i też się dało choć odkręcenie i przykręcenie dwuch wkrętów pod licznikami nie było łatwym zadaniem ;)
  • Chłopaki w wątku cytowanym wyżej, nie demontowali ramy metalowej, natomiast kleli na przykręcenie nawiewu na szybę, do niej - ja zdjąłem ramę i było znacznie wygodniej, ale oprócz tych kilku śrubek więcej musiałem też odczepić wiązki elektryczne
  • sam tunel przykręcony jest: mniej więcej po środku do ramy dwoma 10, z prawej strony za pomocą blachy, również dwoma 10, od strony kierowcy 3 wkrętami o łbie 8, jeden z boku jeden z góry jeden z dołu

co do przygotowania się warto zakupić trochę płynu do chłodnic, nagrzewnicę oczywiście, a przed zabawą podjechać na serwis celem spuszczenia czynnika z klimy - bo i tak ją rozszczelnimy ;)

ja wspomniałem można to zrobić w pojedynkę ale z kumplem będzie raźniej i jeśli są dodatkowe klucze znacznie szybciej :decayed:

mnie w pojedynkę zabawa zajęła około 12h, ale zrobiłem to pod blokiem, pożyczonymi kluczami - ze mnie żaden mechanizator ;)

no :) mam nadzieję że się te wnioski komuś przydadzą

:wallbash: :wallbash: tyle roboty ale co do odważnych świat należy

sgx dzieki :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...