Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW F11 535d


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przymiarka była, ale nic jeszcze nie kupiłem :)

Opublikowano

Ja też raczej na nie...

Opublikowano

Czy odczuwa sie duże zmiany w kosztach eksploatacji pojazdu po chip tuningu? Osobiście mialem w A4 B6 podniesiona moc i nie zauważyłem nic w sumie poza dwumasą... Zastanawiam się nad podniesieniem mocy w obecnym aucie, ale jest problem że robie naprawde bardzo duże przebiegi i nei wiem cyz nie będzie to zbyt kosztowne na dłuższą metę.

Opublikowano

Moim zdaniem koszty się nie zmieniają tylko trzeba zrobić tuning pod swoje wymagania. Dwumase zabija duzy niuton z dołu. Jak tuner nie przesadzi to nie ma prawa sie nic zepsuć przed czasem. Ja każde auto mam mocno dlubniete i z żadnym nie miałem problemów. Oczywiście zepsuć można wszystko jak się nieumiejetnie z tym obchodzi :)

Opublikowano

Dokladnie tak jak pisze orzel, ja tez praktycznie kazde swoje 4 kola "dlubie" i nigdy nei mialme przez to zadnych problemow, grunt to dbac o taki samochod ( ale wsumie to niedlubany tez sie powinno tak samo dbac ;) ) a dwa dac go komus na przerobki kto jest w temacie obeznany ( a nie chipy z allegro za 50zl czy pan franek z laptopem i wizyta domowa wgrywajacy gotowca niewiadomo jakiego pochodzenia ) plus samemu zrobic odpowiednie rozeznanie. No i nie zawsze miec parcie na cyferki.

Opublikowano

Ogólnie male obawy mam i trochę kosztuje ten chip. Ogi w pomorskim jakiegoś tunera możesz polecić?

Opublikowano

Turboelita? Ja tam dawałem, ktoś tu miał konkretnie dlubniete auto przez nich, nie wiem czynie pomyka teraz s5, tak mi sie kojarzy, popytaj, ja juz 2 lata po chipie i jest wszystko ok

Opublikowano

Tune-Up i Turboelita, zdecydowanie, jest jeszcze niby oddzial Compsportu w Zukczynie ale nie wiem na ile to faktycznie compsport. Chip do AWX chyba nie jest teaz az tak drogi. Ale nie smiecmy Orlowi w temacie, jak co to pisz smialo PW.

Opublikowano

Dla mnie bardzo fajne koło.

Opublikowano (edytowane)

Efekt działania DYNOSOFTu i Wagnera :)

535d_wagner_1.png

niestety kolejnym gardłem jest DPF, a ten zostaje na miejscu, zeby nie było dymu :)

banan nie schodzi z twarzy :)

w dolocie jest dużo lepiej niż na serii jednak myślę, że na drodze pod prawą nogą mam 400 z małym + :)

trudno na hamowni wytworzyć takie masy powietrza jak podczas jazdy ;)

Edytowane przez Orzeł
Opublikowano

Kur.. 2 razy wiecej koni niż w moim :(

Opublikowano

To już musi robić przeciąg :naughty:

Opublikowano

Gratulacje fury silnik też super nie to co moje 2.0d.

tąpniete z LG F60

Opublikowano

Ku..a - 400/800 to już jest niezły koks [emoji23]

Jest czego zazdrościć :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Szacun.

Daj jakiś filmik jak to się buja.

Opublikowano

Ludzkie pojęcie przechodzi jakie to 35d ma możliwości....

Musi miotać nim jak szatan :D

Opublikowano

I jeszcze napęd 4x4 no bajka. Daj znać jak się zmieniło spalanie pojazdu przed i po chipie.

Opublikowano

Chetnie bym sie na kreske ustawil :) , masz jakies pomiary z RL ?

Opublikowano (edytowane)

I jeszcze napęd 4x4 no bajka. Daj znać jak się zmieniło spalanie pojazdu przed i po chipie.

spalanie bez zmian - średnio 8-9.5 litra

Chetnie bym sie na kreske ustawil :) , masz jakies pomiary z RL ?

tez jestem ciekaw jakby wyglądało takie starcie ON vs PB :)

niestety nie mam nic, ale postaram się nagrać jakiś film poglądowy :lol:

Edytowane przez Orzeł
Opublikowano

Takie spalanie przy takiej mocy? Nic tylko zazdrościć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...