Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana łańcucha rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy i koleżanki,

Jest to moje czwarte Audi A4, jednak zawsze miałem przyjemność obcowania z paskiem rozrządu. Obecny model, który posiadam ma łańcuch rozrządu. Pytanie następującej treści... :) Kiedy powinienem wymienić rozrząd (czy są jakieś zalety producenta, instrukcje, itp.) oraz ile mniej więcej może kosztować jego wymiana ze wszystkimi niezbędnymi elementami? Udało mi się zrobić krótki wywiad i kilka osób wspomniało, że łańcuch powinno wymienić się przy 180 000 km. Dodam, że obecny przebieg auta wynosi 150 000 km.

Opublikowano

Łańcuch jest ponoc dożywotni ... koszt czesci z wymiana ok 7 tys aso poznan :-)

Opublikowano

U mnie w CDNC niemiec chyba nie wymienil na czas.

Teoretycznie jest dozywotni, ale u mnie wolalem zajrzec :decayed:.

Koszt to ~2800 PLN razem z nowa pokrywa i nowym olejem (olej moj) i filtrami(moje).

Skutek - juz opisywalem na forum:

Dzis odbieram samochod z serwisu.

Po otworzeniu pokrywy ukazalo sie:

- napinacz wyciagniety na maxa,

- lancuch rozciagniety o 2cm w porownaniu z oryginalem,

- rozorana pokrywa rozrzadu - w 3 miejscach zjedzone aluminium na 2-3cm,

- slizg do wymiany.

Ogolnie - masakra - pojezdzilbym pewnie jeszcze z tydzien-dwa i .... nawet nie chce myslec co by sie stalo jak by walnal lancuch, albo spadl z prowadzenia.

Pokrywa:

DSC_0020.jpg

DSC_0022.jpg

oraz napinacz

DSC_0023.jpg

Opublikowano

Ile ten silnik mial przejechane? 500kkm?? :huh:

Opublikowano

Jesli ma 150kkm to rozrzad do wymiany i tyle ,nie ma sie co zastanawiac

Opublikowano

silnik mial 250kkm.

Opublikowano

U mnie takie efekty były po 120kkm ;) No może troszkę mniejsze.

Opublikowano

Z czego oni to robią... kurrr! Jakoś skośnookie nauczyli się robić bezobsługowe rozrządy oparte o łańcuchy, a te barany dalej nie potrafią...

Opublikowano

Witam,

Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc pozwólcie, że podepnę się tutaj. Mam silnik 2.0TFSI w tej chwili ma najechane 154 000km, sprowadziłem go jak miał 152 000km, ale tak naprawdę nie mam pojęcia jak powinien poprawnie chodzić 2.0 TFSI, ten, który mam, po odpalaniu na zimno chodzi jak silnik ze starego mercedesa, straszne klekocze. Niżej zamieściłem link do filmu, nagrałem zaraz po odpaleniu auta na zimno. Czy możecie mi podpowiedzieć, co jest nie tak, czy te dźwięki oznaczają wymianę łańcuszka rozrządu?

https://onedrive.live.com/redir?resid=8DA1C5E9F424D760!21289&authkey=!APbAm7KBvRPPtwc&ithint=video%2cmp4

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...