DaveLove Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Koledzy i koleżanki, Jest to moje czwarte Audi A4, jednak zawsze miałem przyjemność obcowania z paskiem rozrządu. Obecny model, który posiadam ma łańcuch rozrządu. Pytanie następującej treści... Kiedy powinienem wymienić rozrząd (czy są jakieś zalety producenta, instrukcje, itp.) oraz ile mniej więcej może kosztować jego wymiana ze wszystkimi niezbędnymi elementami? Udało mi się zrobić krótki wywiad i kilka osób wspomniało, że łańcuch powinno wymienić się przy 180 000 km. Dodam, że obecny przebieg auta wynosi 150 000 km.
Boras27 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Łańcuch jest ponoc dożywotni ... koszt czesci z wymiana ok 7 tys aso poznan :-)
damok Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 U mnie w CDNC niemiec chyba nie wymienil na czas. Teoretycznie jest dozywotni, ale u mnie wolalem zajrzec . Koszt to ~2800 PLN razem z nowa pokrywa i nowym olejem (olej moj) i filtrami(moje). Skutek - juz opisywalem na forum: Dzis odbieram samochod z serwisu. Po otworzeniu pokrywy ukazalo sie: - napinacz wyciagniety na maxa, - lancuch rozciagniety o 2cm w porownaniu z oryginalem, - rozorana pokrywa rozrzadu - w 3 miejscach zjedzone aluminium na 2-3cm, - slizg do wymiany. Ogolnie - masakra - pojezdzilbym pewnie jeszcze z tydzien-dwa i .... nawet nie chce myslec co by sie stalo jak by walnal lancuch, albo spadl z prowadzenia. Pokrywa: oraz napinacz
griga-st Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Ile ten silnik mial przejechane? 500kkm??
MarcinOslo Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Jesli ma 150kkm to rozrzad do wymiany i tyle ,nie ma sie co zastanawiac
olinek2 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 U mnie takie efekty były po 120kkm No może troszkę mniejsze.
azure Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Z czego oni to robią... kurrr! Jakoś skośnookie nauczyli się robić bezobsługowe rozrządy oparte o łańcuchy, a te barany dalej nie potrafią...
damiano0010 Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Witam, Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc pozwólcie, że podepnę się tutaj. Mam silnik 2.0TFSI w tej chwili ma najechane 154 000km, sprowadziłem go jak miał 152 000km, ale tak naprawdę nie mam pojęcia jak powinien poprawnie chodzić 2.0 TFSI, ten, który mam, po odpalaniu na zimno chodzi jak silnik ze starego mercedesa, straszne klekocze. Niżej zamieściłem link do filmu, nagrałem zaraz po odpaleniu auta na zimno. Czy możecie mi podpowiedzieć, co jest nie tak, czy te dźwięki oznaczają wymianę łańcuszka rozrządu? https://onedrive.live.com/redir?resid=8DA1C5E9F424D760!21289&authkey=!APbAm7KBvRPPtwc&ithint=video%2cmp4 Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się