jacek70 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 'Rodzinny dupowóz' No właśnie . To określenie nie pasuje do tego modelu.
Booster Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 Rodzinny z tego względu, że w rodzinie to tylko ja i żona na szybko foty wnętrza z kalkulatora Z esą na wakacjach
peter22 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 ciekawe ile koni ci zostało ?? Kiedy było ostatnie czyszczenie
Booster Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 Czyszczenia nie było, auto ma dopiero 70k, w przyszłym tygodniu idzie na hamownie.
szymeniu Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Buahahahahahaha dopiero 70 tkm? No to Ci współczuję
Booster Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 Buahahahahahaha dopiero 70 tkm? No to Ci współczuję Niby czego tak mi współczujesz?
szymeniu Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Buahahahahahaha dopiero 70 tkm? No to Ci współczuję Niby czego tak mi współczujesz? https://www.google.pl/search?q=audi+4.2+fsi+carbon+build+up&client=opera&hs=uOt&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=g-2PVZDqKabMyAOR-qKIDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1536&bih=758 N/A się w FSI nie sprawdza zwłaszcza przy tym kącie rozwarcia cylindrów. 4.2 z RS5, RS4 tak samo jak 5.2 V10 z C6 i D3 cierpią na to samo. 70 tkm bez czyszczenia to zabójstwo dla gniazd zaworowych sprężyn itp Edytowane 28 Czerwca 2015 przez szymeniu
Booster Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2015 Ja czyszczenia nie przeprowadzałem, czy robił to poprzedni właściciel, nie wiem, auto zdrowo się odpycha, za kilka dni go shamujemy i się wszystko okaże
slavko87 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Jakie objawy zapchanego silnika? Koledze w s5 padł wiatrak a później wywalilo uszczelkę pod głowica. Macherzy jak rozebrali pow ze po złożeniu auto będzie lepiej jeździć. Kolega zero kumacji a o zapchaniu nic nie mówili. Koszt imprezy 6k. Nie za duża cena?
Booster Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Nie lepiej było kupić 3.0 TFSI? Odpowiem krótko : Nie
pocas Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Dobra, szkoda czasu. Wrzucaj mu kompresor ;P
Booster Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 Na 3.0tfsi w coupe mnie nie stać, to raz, a dwa to kwestia dźwięku jaki oddaje v8, bez porównania z v6. W niedalekiej przyszłości jest plan na kompresor Rotrex'a
peter22 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 ile kosztuje taki kompresor i czy można go wsadzić do 4.2 mpi ??
Booster Opublikowano 29 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2015 http://www.tts-performance.co.uk/#!audi-s5/cbcp
Booster Opublikowano 8 Lipca 2015 Autor Opublikowano 8 Lipca 2015 A miało być bez modów . Się nie da, to już zboczenie jest powolne przywracanie do seryjnego wyglądu z emblematami chyba dużo lepiej
Krumak Opublikowano 8 Lipca 2015 Opublikowano 8 Lipca 2015 Pewnie, że dużo lepiej. Od początku mówiłem o tym Dawidowi, ale on się uparł i usunął elementy. Przywróć jeszcze ori tylną klapę i lampy i będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się