RAMZESA4 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 witam. Panowie sprawa wyglada tak: Dziś odbierałem auto od Gazownika, i przy sprawdzaniu zamontowanych podzespołów nie spodobał mi się reduktor. mianowicie umawiałem się ze specem na AC R 01 250KM Czerwony, natomiast zamontowany został czarny z czerwonymi uszczelkami. Zapytałem o powód takiej zmiany a jako odpowiedz usłyszałem ze ten też jest do 250 koników tylko ze jakaś inna wersja, ponoć na reduktorze pisze Turbo i to jest słowo klucz. Moje pytanie do ogarniętych w temacie: Czy STAG wypuszczał na rynek jakieś wersje czarne do 250 koni??? Czy poprostu mam w poniedziałek jechać do gaziarza i zostawić mu po zakładzie tylko NIP i REGON??? Chciałem zadzwonić na infolinie staga ale niestety już było zbyt późno. Bardzo proszę o odpowiedź na moje pytanie. Dodam tylko że poszperałem trochę w necie i nie znalazłem żadnej wzmianki o takim czarnym reduktorze do 250 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Mam czarny i jest do 200 z hakiem ale do 250 raczej nie. Gdyby taki on był to byłoby o nim głośno na forum , a niestety cisza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAMZESA4 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 A możesz podac jakiś nr, symbol lub oznaczenie tego twojego redaktora??? Może jakas fotka albo link do produktu? Miałbym wtedy porównanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian475 Opublikowano 4 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 Czarny wg staga jest do 150 km, chociaz daje rade nawet w okolice 180, tenm ktory masz z czerwonymi uszczelkami to wersja podobno poprawiona ale nadal do 150 teoretycznie. Słowo klucz w tym wypadku nie ma znaczenia bo r01 czarny i czewony sa do silnikow turbo i nie tylko. Jeżeli umawiales sie na czerowny to taki ma byc i juz. Czerowny wg produenta obrabia 250 co za tym idzie jest wydajniejszy. Chociaz na necie jak poszukasz sa sposoby na przerobienie tego czarnego (obecnie z czerwonymi membramami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAMZESA4 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Temat sie rozwija... w przypływie emocji zadzwoniłem do chłopa i poprosiłem o konkretna odpowiedz. zostałem zaproszony do warsztatu na poniedziałek na prezentacje tego reduktora. Podobno jakaś nowość, kilka sztuk przywiózł z targów, Jakaś nazwa z rozszerzeniem BIG FLOW. Zdam relacje jak będę po prezentacji i sprawdzeniu karty katalogowej produktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian475 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 W takim razie, niech pokaże jakiś papier na to, bo mówić można wiele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Czerwony jest prawie identyczny jak czarny. Przecież pierwsze czarne były opisywane jako do 250km. Potem pomalowali na czerwono bo wiadomo szybszy i cena droższa. Było wielokrotnie że czerwone nie trzymają ciśnienia. Ja mam czarny i 190 km ogarnia bez problemu. Czerwony mam w A3 180km i ma większe spadki ciśnienia niż w czarnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się