nitroMCZ Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 Witam! Planuje zaślepić egr w moim 1Z. Dodam, ze nie jest uszkodzony a chce go zaślepić , gdyż moim zdaniem robi wiecej złego niż dobrego (syf, nagar). Czy będzie to skutkowało spadkiem mocy??? , lub bedzie miało inne konsekwencje???
Damianus Opublikowano 3 Lutego 2007 Opublikowano 3 Lutego 2007 http://nubira.autokacik.pl/lektury/egr/egr.html
arti77 Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Ja już mam ten zabieg za sobą i jest wszytsko ok
BarthPL Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 http://nubira.autokacik.pl/lektury/egr/egr.html Nie wiem czy to takie proste i oczywiste. Po cos ten EGR zostal wymyslony i wsadzony do autek. Nie sadze ze ot tak mozna go sobie "wylaczyc".
Riderwawa.com Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 http://nubira.autokacik.pl/lektury/egr/egr.html Nie wiem czy to takie proste i oczywiste. Po cos ten EGR zostal wymyslony i wsadzony do autek. Nie sadze ze ot tak mozna go sobie "wylaczyc". Federacja Zielonych na pewno wie po co jest EGR. Odlaczenie EGR nie skutkuje niczym zlym dla Twojego auta, co najwyzej dla kierowcy i otoczenia skutkuje wiekszym efektem cieplarnianym. Jak wszyscy odlaczymy EGR to za kilka lat a nie za kilkanaście bedzie unas jak w śródziemiu
BarthPL Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 Jak wszyscy odlaczymy EGR to za kilka lat a nie za kilkanaście bedzie unas jak w śródziemiu :) Czyli w sumie to nienajgorszy pomysl Ja tam lubie cieply klimat
Pikuś Opublikowano 6 Lutego 2007 Opublikowano 6 Lutego 2007 Ja czytalem, ze recurkulacja ma i swoje zalety (nie chodzi o srodowisko), dla silnika i ostatnimi czasy sie zastanawialem czy nie lepszym rozwiazaniem jest co jakis czas przeczyscic caly uklad dolotowy.
nitroMCZ Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Opublikowano 3 Marca 2007 Odnawiam temat. Właśnie zaślepiłem go i na razie nie odczuwam zmian. Chodzi mi o wypowiedz kogoś kompetentnego na ten temat. Chodzi o wpływ na moc, temperaturę w komorze spalania itp. Czy tak, czy nie(zaślepiać). Bo przytaczanie tu opisów z benzyniaków daewoo to chyba nieporozumienie. Diesel to co innego.
Jaro Opublikowano 3 Marca 2007 Opublikowano 3 Marca 2007 Przy zaślepionym EGR. można odczuć większą moc czy tak jest :confused: Dla silnika nic się nie stanie. W B5 można to spokojnie "zaślepić", natomiast w B6 komputer będzie wyświetlał błąd w postaci CHECK. Wszyscy moi znajomi w starszych silnikach mają zaślepiony EGR chyba że im się przepaliła blaszka
Rogalotti Opublikowano 3 Marca 2007 Opublikowano 3 Marca 2007 EGR tak samo jest po to aby studzić komore spalania (cylindry) kiedy silnik pracuje bez obciążenia. Moim zdaniem w aucie do codziennej jazdy (seryjnym bądz tylko z czipsem) EGR powinien zostać. Problemy z zatykającym się dolotem oraz kolektorami biorą się z nie poprawnej pracy EGRu i filterka na górze głowicy silnika. Moim zdaniem sprawdz jak pracuje Twój EGR, ew. wyczyść go, sprawdz takżeczy nie ma przerwanej membrany, a na koniec wyczyść sobie kolektory o cały dolot. Pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Jak sprawdzić jak pracuje EGR jest opisane na forum, poszukaj... to się robi Vag-comemw grupie 003
ykk Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Ja juz EGR mam zaslepionego 5 zlotowka od ponad 2 lat i nic zlego sie nie dzieje..
gadi Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 Do czego jest ten przewód z gumową rurką ? Czy wystarczy zaślepić tylko w jednym miejscu, czy lepiej wszystkie 3 łączenia.
spanky Opublikowano 30 Lipca 2007 Opublikowano 30 Lipca 2007 poczytajcie sobie tutaj : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=61781&highlight=egr
.:campino:. Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Odświeżę kotleta Wiem że topiców na forum na ten temat jest kupa , ale czy ktoś może mi łopatologicznie wytłumaczyć w jaki sposób najlepiej zaślepić EGR w 1Z-cie ? Chodzi mi o to w które miejsce wsadzić blachę i które wężyki, w którym miejscu i w jaki sposób zaślepić?? Czytałem już na wielu forach i każdy robi to inaczej, i już sam nie wiem jak będzie najlepiej Ideałem by było jakieś foto poglądowe co, gdzie i jak. Zdecydowałem się na zaślepienie , ponieważ mam kupe syfu w dolocie , auto dymi na siwo , a po przegazowaniu ( na postoju ) powyżej 4300 obr/min. całym silnikiem i budą przez chwile telepie a z kominów wali niesamowita ilość czarnej sadzy. Wiem że to może być też kwestia dziury w dolocie dlatego wymienie jedyny podejrzany element , ale sprawdzałęm egra na vagu i wychodzi że jest cały czas nie domknięty ( bodajże 68,9 % czy jakoś tak ).
rob3rt3 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Przyłącze się do ostatniego stwierdzenia-w 1Z żony też po przegazowaniu na postoju powyżej 4000 obrotów telepie całym samochodem i dymi sadzami ,co może być przyczyną?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się