j4s2c2vr Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Weź stary ogarnij najpierw to co niedomaga, chyba że chcesz, żeby tuner odesłał Cię z kwitkiem. Ogarniesz turbo, wszystkie nieszczelności i możesz zacząć myśleć o czymś więcej. Czytając Twoje opisy wychodzi na to, że muł głównie jest za sprawą niedziałającej turbiny. Czyli samo ogarnięcie na cacy powinno już dać Ci powody do zadowolenia...
Damiandix Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Pozwolę sobie uporządkować to co wiem, wyciągnąć esencję z kilku wątków przytoczonych tutaj na forum i prosić o ewentualne korekty z Waszej strony.Planuje w AEB pociągnąć coś w okolice 210-230KM gdyż nie mam jak narazie kasiory na Stage 2 i turbo zostaje seria. Mam obecnie kompa od AJL i 180KM już jest "mało" Do osiągnięcia celu potrzebuję (kolejność nie jest przypadkowa): FMIC - 1200zł - http://allegro.pl/fmic-intercooler-kit-audi-a4-b5-1-8t-vw-passat-b5-i5521267632.html Downpipe - rurkę zamiast kata - około 450zł (Bakuś ) Wtryski 315ccm od Saaba - brązowe 0280156023 - do dorwania po 40zł/szt Soft - od 1000zł do 1500zł - najlepiej u gregor10, ale kto ma do niego daleko musi zadowolić się lokalnym tunerem W moim wypadku po drodze dojdzie jeszcze podtlenek LPG rezany u ćwiary , naturalnie przed softem i wtryskami. Czas na pytania: - Wydech seria ogarnie, czy dłubać przelot? - N75-J doda 0,2b, ale czy koni przybędzie? - Jest sens dokupować mocniejszy DV? Według mnie do mojego planu wystarczy seria, ale pytam. - TIP blaszany/siliconowy też coś ugra?
j4s2c2vr Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Chyba niepotrzebnie zaczyna się dublowanie tematu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1306-b5b6b7-modyfikacje-18t-turbo/ Rozumiem, że ciężko cały przeczytać, bo mody na bieżąco nie oczyszczali, ale tam naprawdę wszystko jest... polecam. Edytowane 24 Lipca 2015 przez j4s2c2vr
gamelek Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Latalem na takim set upie : K04 turbo, 2.75 " downpipe i 3,5" reszta wydechu. Dmuchalo 1,4 bara. A auto frowalo. Niestety zgielo korbe. Przypuszczam walnieta uszczelke pod glowica bo org korby w AEB wytrzymuja 300 koni.
krzysiekml Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 a wiela tych Nm i KM było? bo ja nie jestem np. zwolennikiem dmuchania 1.4-1.5bara
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 iż okazało się że turbo ma luzy trzeba je zmienić lub dostałem namiary na kogoś kto je poskręca / lecz Gdybym Ew. zmieniał czy K03s podejdzie pod Smica Ori który już jest nie chcę pchać się w koszta bo mam za dużo pomysłów .... i Jaki będzie koszt takiego Turbo wolałbym u kogoś ogarniętego je brać niż na alledrogo >.<
kaczmar13 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 chcesz 190 ps a gadania tyle jakby miało być 300... zloguj auto, bo skoro ładuje 0,3 to coś jest nie tak, nawet jeśli turbo ma luzy. Pewnie jest muka w układzie N75. Doprowadź go do ładu z fabrycznymi 150ps i potem jedź na soft. Jak chcesz poprawić utrzymanie tego na drodze to zrób FMIC i ewentualnie wytnij kata o ile jest zatkany. I tyle w temacie. Będziesz miał te 190ps. Nie potrzebne większe turbo, wtryski i itp... a na soft do GTO stare AEB zniesie to bez zająknięcia ....
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 (edytowane) fmic z dw hmmm a nie dało by rady ogarnac tylko turbo ew k03s i pod tego smica downpipe ? kata juz nie ma jest puszka . jak mi ludzie gdzie się pytam mówią min 3000-3500 .... trochę boli ;p ale auto ma lotac Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez Gość
marcindlug Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Albo ma latac albo oszczedzasz. Nie mozna miec tego i tego.
marcindlug Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 To nie ma znaczenia. Chcesz miec dzialajace i bezawaryjne to nie oszczedzaj
spid1261 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Panowie odkopie trochę temat żeby nie zakładać nowego. Czy jest sens dalszego dłubania ? Pacjent to AEB kupiony rok temu, auto było po wirusie w Szwajcarii. Od poprzedniego właściciela dostałem wykres z hamowni i wydmuchało 178,1hp oraz 275,9Nm. Po pół roku padło mi turbo wymieniłem je kompletne ponieważ obudowa pękła i wirnik pokrzywiło. Wymieniane było w WRCS w Warszawie Pan powiedział że jest to samo wszystko tylko otwór wylotowy z turbo jest większy (nie wiem jak to możliwe i czy w ogóle możliwe) do tego wyciąłem katalizator i wstawiona została rura tak jak na tłumiku czyli chyba 2,25. Auto od tamtego czasu idzie duuużo lepiej niż przed awarią. Czy jest sens jeszcze dłubania czy wystarczy założyć FMIC żeby temp spadła i pojechać posprawdzać wszystko ewentualnie wystroić ? czy jest sens czy jeździć jak jest ? nie ukrywam że w upalne dni jakie były w tym roku no to nie było tak fajnie jak teraz przy temp. 2-3*C z góry dzięki za informację ;]]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się