Skocz do zawartości
IGNOROWANY

D1S - jaki żarnik? Philips czy osram?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć ferajna :hi:

Padł mi lewy ksenon i muszę wymienić. Który będzie lepszy? Philips czy osram? Czy bez różnicy?

Możecie polecić co brać i z jakiego źródła?

Edytowane przez Suli
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Osram ładniej świeci.

Opublikowano

Osram ładniej świeci.

Sorry za off top ale ten post poprawił mi humor z rana :grin:

Opublikowano

A co można doradzić w kwestii dwóch czołowych producentów? [emoji14]

Chociaż i tak jestem za Osram, bo Filip ostatnio nie grzeszy trwałością.

Opublikowano

Nie no spoko tylko zabrzmiało to jak "moje zabawki są ładniejsze" :wink:

bez urazy oczywiście. A w temacie to ja miałem osramy a jak mi padł jeden to kupiłem philipsy i nie zauważyłem in plus dla osrama

Opublikowano

Obojętnie, co weźmiesz. Teraz mam Philipsa i nie narzekam.

Opublikowano

I oczywiście należałoby wymienić oba żarniki.

Opublikowano

tak jak wyzej, oba zarniki rowniez polecam osram ;) a co do zrodla.. byle ori , ja kupowalem na allegro 350zł no i zalezy jaka sobie barwe wybierzesz tak bedzie swiecil

Opublikowano

z jakiego źródła

sprawdzony z alle: amt24_eu

Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz znacznie polepszyć widoczność w nocy polecam Ci Osram Cool Blue Intense. To sa jak do dej pory najjaśniejsze żarniki z homologacją dostępne na rynku. Ja sam je miałem w B7. Przed autem masz dosłownie biały dywan. Testowałem wiele żarników i dla mnie wybór był tylko jeden. Osram CBI. Zagraniczne fora pełne sa opisów o tych cudach. Cena jest oczywiście wyższa niż standardowe ale sa tych pieniędzy naprawde warte.

Tu jest filmek ale nie oddaje nawet w 50 % tego jak na prawde swiecą.

Ja bede u siebie w B8 tez będę wymieniał na Osram CBI tyle, że D3S są dużo droższe.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

U siebie mam CBI d1s i drugi raz nie kupię. Mają 2 lata z hakiem, jakieś 20tys. km zrobiłem na nich(odjąłem, pi razy drzwi, okres odkąd mam dzienne) i jeden już zaczyna w fiolet wchodzić. Nie widzę sensu dwukrotnie przepłacać, co do barwy i mocy ok ale nocą w deszczu mam wrażenie, że zwykła barwa lepiej by oświetlała.

Opublikowano

barwa swiatla dziennego jest NAJLEPSZA wg mnie nie ma co kombinowac z blue.. ;/

Opublikowano

Absolutnie nie moge tego potwierdzić. W B7 3 lata je mialem i swieca do dziś u nowego właściciela. W deszczu wrecz przeciwnie. Przy standardowych na mokrej nawieszchni nic nie bylo widać. CBI miałem przed autem zawsze jasno. B6 ma słabe xenony, moze dlatego. Soczewki i odbłysniki nie sa tak wydajne jak w B7.

Opublikowano

B6 może ma słabe ale nie na soczewkach z B8 :wink:

Opublikowano (edytowane)

barwa swiatla dziennego jest NAJLEPSZA wg mnie nie ma co kombinowac z blue.. ;/

Tu nie chodzi o kombinowanie w niebieski. CBI mają właśnie biały kolor. Temperatura światła 5400 K. Idealnie białe z lekką niebieską poświatą.

Stojąc na światłach porównywałem sie z różnymi autami.Wszystkie wydawały sie w żółte, jedynie te montowane w E-Klassie (W-212) lub juz te LEDy w W-207 były podobne. LEDy troche bardziej niebieskie.

Tutaj chlopaki na forum testowali urządzeniem natężenie światła różnych żarników. CBI maja 35.300 luxów, najwięcej z tych testowanych.http://www.motor-talk.de/bilder/d3s-brenner-5000-k-mit-zulassung-g69970829/dsc-0839-a-i207958149.html

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Ja mam jakieś Philipsy, co prawda D4S i 4300K, ale w ogóle mi żółta barwa nie przeszkadza, bo czy w deszczu, czy w nocy, mega oświetls drogę.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam jakieś Philipsy, co prawda D4S i 4300K, ale w ogóle mi żółta barwa nie przeszkadza, bo czy w deszczu, czy w nocy, mega oświetls drogę.

Jak Tobie nie przeszkadza to jest OK. Nikt nie mówi, że są one złe. Kolega pytał jakie kupić wiec doradzam. Dlatego napisane "jak chcesz polepszyć widoczność" a nie "nie kupuj ori 4300K bo są żółte". Ludzie czytajcie i dopiero odpowiadajcie.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

I oczywiście należałoby wymienić oba żarniki.

Taaa, wiem :kwasny:

barwa swiatla dziennego jest NAJLEPSZA wg mnie nie ma co kombinowac z blue.. ;/

Tu nie chodzi o kombinowanie w niebieski. CBI mają właśnie biały kolor. Temperatura światła 5400 K. Idealnie białe z lekką niebieską poświatą.

Stojąc na światłach porównywałem sie z różnymi autami.Wszystkie wydawały sie w żółte, jedynie te montowane w E-Klassie (W-212) lub juz te LEDy w W-207 były podobne. LEDy troche bardziej niebieskie.

Tutaj chlopaki na forum testowali urządzeniem natężenie światła różnych żarników. CBI maja 35.300 luxów, najwięcej z tych testowanych.http://www.motor-talk.de/bilder/d3s-brenner-5000-k-mit-zulassung-g69970829/dsc-0839-a-i207958149.html

A czy to czasem nie barwa o temperaturze 4300 K jest najbliższa naturalnej dziennej białej?

Opublikowano

owszem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...