regis Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 A jak sie odczytuje wskazanie temp silnika z klimaltronika? http://www.a4-klub.pl/smf/kody_klimatronika-t70.0.html
duluki Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 ja założyłem w poniedziałek brc , zatankowałem do pełna i skasowałem licznik po przejechaniu 50km zgasła pierwsza dioda, dziś po 70km od zalania zgasła druga ale za chwilę się zaświeciła także cięzko powiedzieć co sie z tym wskaźnikiem dzieje. zalalem 42 l lpg, zobaczymy ile na tym przerobie km, albo wariuje wskaźnik albo instalacja nie doregulowana i pali 20l na 100km vaga podpiąłem błędu składu mieszanki nie wyrzuca więc na awaryjnym nie jeżdżę aha mam taki jeszcze jeden problem, chodzi o temp silnika na analogu pokazuje cały czas 90 stopni natomiast na klimatroniku pokazuje 96-98 prawie cały czas, któremu wskazaniu wierzyć? jeśli rzeczywiście ten z klimy byłby poprawny to załączyłby się dodatkowy wiatrak elektryczny?ale on się nie załącza... sprawny jest na pewno bo jak włączę klime to zaskakuje. termostat był wymieniony niedawno, płyn zalany prawidłowo. zanim założyłem gaz to takie coś miało miejsce tylko na postoju, tzn temp skakała nawet do 96. ale podczas jazdy spadała do 90-91( mówimy cały czas o wskazaniu z klimy, analog stoi twardo na 90) niekoniecznie w dobrym dziale i wątku się rozpisałem ale prosze o rade. pozdrawiam nie patrz na to, jak przetestujesz instalkę to będziesz wiedział ile naprawdę możesz przejechać. Ja przy swoim 1,8 125 KM przejeżdzam 360km przy tankowaniu 38l gazu
rafi_a4 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 ja założyłem w poniedziałek brc , zatankowałem do pełna i skasowałem licznik po przejechaniu 50km zgasła pierwsza dioda, dziś po 70km od zalania zgasła druga ale za chwilę się zaświeciła także cięzko powiedzieć co sie z tym wskaźnikiem dzieje. zalalem 42 l lpg, zobaczymy ile na tym przerobie km, albo wariuje wskaźnik albo instalacja nie doregulowana i pali 20l na 100km vaga podpiąłem błędu składu mieszanki nie wyrzuca więc na awaryjnym nie jeżdżę aha mam taki jeszcze jeden problem, chodzi o temp silnika na analogu pokazuje cały czas 90 stopni natomiast na klimatroniku pokazuje 96-98 prawie cały czas, któremu wskazaniu wierzyć? jeśli rzeczywiście ten z klimy byłby poprawny to załączyłby się dodatkowy wiatrak elektryczny?ale on się nie załącza... sprawny jest na pewno bo jak włączę klime to zaskakuje. termostat był wymieniony niedawno, płyn zalany prawidłowo. zanim założyłem gaz to takie coś miało miejsce tylko na postoju, tzn temp skakała nawet do 96. ale podczas jazdy spadała do 90-91( mówimy cały czas o wskazaniu z klimy, analog stoi twardo na 90) niekoniecznie w dobrym dziale i wątku się rozpisałem ale prosze o rade. pozdrawiam nie patrz na to, jak przetestujesz instalkę to będziesz wiedział ile naprawdę możesz przejechać. Ja przy swoim 1,8 125 KM przejeżdzam 360km przy tankowaniu 38l gazu zgadzam sie z kolega zatanku do pelna i sprawdzisz ile przejedziesz a mi tak samo kontrolki szybko gasna i mam BRC -a spokojnie w SAMYM miescie robie 300 km
kepasa Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 ja mam brc i pierwsza gaśnie po 30km, zaczyna mrugać przxy 220km, przy 300 jest koniec... wchodzi mi 57 litrów... też zawsze kasuję licznik...
pysio4 Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Ja mam np STAG 300 ver 4 i 52l w kole. Zaraz po założeniu były problemy ze wskazywaniem licznika, mam 4 diody zielone i jedną czerwoną. Podjechałem do gazownika i podpiął się, sekundę mu to zajęło i od tamtej pory wszystko śmiga. Gaśnięcie diod: -po 80 km pierwsza - 140 druga - 240 trzecia - 320 czwarta - czerwona jakoś tak, choć zdarza się, że czerwona się nie zapali. Na pewno do dobrego wskazania potrzeba trochę przejechać, no i zawsze patrzeć na licznik. Ja mam butlę 52 litry, mniej więcej tankuję 40-43 litry i starcza mi na 400-450 km zależy od gazu.
cobradd Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Podjechałem do gazownika i podpiął się, sekundę mu to zajęło i od tamtej pory wszystko śmiga. I da się tyko trzeba na kumatego człeka trafić. A co do tego narzekania że dioda gaśnie a za chwile sie znowu zapala, to nie zauważyliście że ze wskazówką od benzyny jest dokładnie tak samo raz pokazuje mniej a za chwile więcej, gdyby zamiast wskazówki były diody byłby dokładnie ten sam efekt bo LPG w butli również jest w postaci płynnej. Jeżdżenie na licznik mimo wszystko jest wskazane bo dana dioda świeci się dla danego zakresu poziomu LPG i ciężko stwierdzić po diodzie czy jest się na początku czy na końcu zakresu a gaśniecie i zapalanie sie diody oznacza ze właśnie jesteśmy na pograniczu dwóch zakresów.
wrc.mm Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 panowie . ustawić wyświetlacz gazu to kwestia kilku pełnych tankowan i żmudnych przesuwań parametrów na komie , ja kupiłem sobie interfejs i sam to męczyłem aż doszedłem do powiedzmy moich oczekiwań , ale to zaprawdę żmuda robota nawet jeżdżąc z podpiętym laptopem. i myślę ze gazownicy to olewają bo to pochlania zbyt wiele czasu którego im za to usługa godnie nie zapłacicie to jest zależne nawet od pory roku i takich tam innych czynników np. tankować na tej samej stacji żeby zawsze wybijał pistolet przy tym samym ciśnieniu gazu.
cobradd Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 to ja trafiłem na wyjątkowo utalntowanego gazownika bo zrobił mi to raz dwa lata temu i do dziś działa Ale prawda jakby się chciało miec tak na cacy to trzeba nad tym posiedzieć, pytanie tylko czy jest sens tak dogrywać skoro odczyt wskazania jest i tylko orientacyjny.
wrc.mm Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 uważam ze tak ,ma to sens posiedzieć szczekulnie nad rezerwą , masz racje ze diody gasna i sie pojawiają na granicy ,ale ja tak sobie ustawiłem ze owiele mniej mam tych mrugan moze to zludzenie ,ale jezdziłem sobie z laptopem i ustawiałem wartości najbardziej zbliżone do moich oczekiwań ,a kiedyś też kontrolki dlugo swiecily potem szybko blisko siebie mrugały i gasły i znowu rezerwa swieciła dlugo .teraz wiem ze moge na mim polegać różnice gaśnięć na bakach mam ok 5km, to znowu zależy od moich nastrojów i kultury jazdy .
cobradd Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 z rezerwa sie zgodzę całkowicie, w pierwszej wersji miałem tak że po zaświeceniu rezerwy auto stawała po ok 5-10 km, teraz rezerwa zaświeca się jak w butli jest jeszcze ok 5 - 6 litrów gazu, ale bardzo rzadko doprowadzam do zaświecenia rezerwy.
bossawka Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Mam instalację BRC zaraz po zamontowaniu kontrolki u mnie wariowały ale po kilku miesiącach wszystko wróciło do normy. Pierwsza kontrolka gaśnie po ok 100km a rezerwy mam też na jakieś 100km czasem mniej. Butla 60litrów gazu wchodzi ok 49 co starcza mi na jakieś 440km. Zawsze staram się wyjeździć gaz do końca i tankuje w większości na Orlenie (gazownik powiedział że mają najlepszej jakości gaz).
rafi_a4 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 ja tez tankuje na orlenie i nie narzekam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się