Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b7 2x s-line 2.0/USA/RNS-E LED/Tuba Q5 !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Drzwi próg listwy........

Przejrzałem jeszcze raz cały Twój temat i całe fotostory z detailingu... Nie sprzedawaj :wink: A to co musiałbyś włożyć w 3.0tdi dorzuć do auta i będzie kox :wink:

Edytowane przez pksmlody
Opublikowano

Dużo przemawia za tym żeby nie sprzedawać, ale jeszcze więcej żeby sprzedać i kupić coś mocniejszego :)

Opublikowano

Policz sobie dobrze koszta kupna 3.0tdi, jego serwisu, utrzymania zdrowej serii a później dorzucenia KM i NM... A później zobacz co masz teraz, w jakim stanie, i ile $$ wrzuciłbyś żeby zrobić jakieś konkretne moce... Trochę można się zdziwić... :wink:

Opublikowano

Liczyłem już wszystko i wiem że koszta utrzymania są spore. Ale chciałbym również quattro a tu niestety go nie mam. Fakt dołożyć mogę, ale w jakiejś konkretnej firmie gdzie policzą tyle co warte jest auto :angry:

Opublikowano

Widzę że wybór jest prosty :) Nic tylko kibicować :)

Opublikowano

Kibicować i życzyć cierpliwości bo zdrowych 3.0 jest mało. Nie wiem czy nie lepiej kupić fajnie wyposażone z padniętym motorem za mniejsza kase i zrobić swap na świeżego cudc(jak dobrze pamiętam już chyba ma mniej wad niż asb czy bkn)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jest mało ale będę szukał i może znajdę Popatrz co pisałem przed chwila o dołożeniu q to samo tyczy się swapa silnika

Opublikowano (edytowane)

Wiadomo sprzedać swoje auto jest szkoda szczególnie jak włożyło sie sporo pracy, czasu i pieniędzy.

Jak Q to mozna rozważyć kupno BRD... Wiadomo dzwiekiem i mocą nie dorównuje 3.0...

Edytowane przez Norbas
Opublikowano

Trochę czasu poszło na sam detailing korekta lakieru, wnętrze ale to lubię robić, więc połączone przyjemne z pożytecznym :).

Co do BRD to tak średnio mi to podchodzi a tam też trzeba patrzeć na wtryski fakt faktem że rozrząd nie kosztuje tyle co w 3.0 ale pewnie są inne kosztowne bolączki

Opublikowano

Trochę czasu poszło na sam detailing korekta lakieru, wnętrze ale to lubię robić, więc połączone przyjemne z pożytecznym :).

Co do BRD to tak średnio mi to podchodzi a tam też trzeba patrzeć na wtryski fakt faktem że rozrząd nie kosztuje tyle co w 3.0 ale pewnie są inne kosztowne bolączki

Robisz napęd pompy oleju (700zł) pompki w BRD zazwyczaj sa po akcji serwisowej wymienione na nowe, więc jakichś specjalnych kosztów nie ma.

W 3.0tdi rozrząd 5tys wtryski 6tys więc wydatki spore, no ale wiadomo dźwięk 3.0tdi kultura pracy moc bez porównania z seryjnym 2.0 :)

Opublikowano

Za bardzo nastawiony jestem na 3.0 żeby teraz zmieniać decyzję.

Koszta są bardzo duże patrząc na wartość auta, ale dążę do tego żeby mieć auto które jeździe fajnie i ma przyjemny dla ucha dźwięk. Marzę o quattro od dawna ale nigdy nie mogłem się zdecydować na nic. Kupując to auto patrzyłem najbardziej na ekonomię teraz zdecydowałem ze to przechodzi na drugie miejsce.

Opublikowano

Zrób, pojeździj 2.0, dozbieraj i kup od razu B8FL 3.0 :wink:

Opublikowano

Chciałbym :) Nawet bardzo, miałem okazje przejechać się tym nowym 3 litrowym ale niestety plany są inne i pieniądze potrzebne na coś innego :) Ale auto prawdopodobnie zostanie w rodzinie bo mój tata jest już prawie zdecydowany

Opublikowano

Ale auto prawdopodobnie zostanie w rodzinie bo mój tata jest już prawie zdecydowany

:good:

Opublikowano

Chciałbym :) Nawet bardzo, miałem okazje przejechać się tym nowym 3 litrowym ale niestety plany są inne i pieniądze potrzebne na coś innego :) Ale auto prawdopodobnie zostanie w rodzinie bo mój tata jest już prawie zdecydowany

To jak szaleć to 4.2 kupuj, od razu wypas będzie :decayed:

Opublikowano

Niespodzianka pewnie od kolegów z forum, bo już to przerabiałem z tym że mi pojechało auto dzięki koledze klubowiczowi z forum i niestety tacy tu są i działają smutne ale prawdziwe.

czemu? trochę poczytałem i chwalili. rozmawiałem chwile z kolega w Niemczech który nakłada cały czas te powłoki i mówił że są wytrzymałe i dość proste w aplikacji a jako ze to będzie pierwsza aplikacja powłoki chodziło właśnie o to. Po kolejnej rozmowie doszedłem do wniosku ze odpuszczę narazie i zrobię to po finiszu w czasie gdy będę w stanie odstawić auto na dłuższy czas żeby powłoka dobrze związała.
zastanawiałem sie tez nad maxprotec o niej też chwilkę gadałem ale niby trudniejsza aplikacja. Tak naprawdę jeszcze mogę zmienić powłokę na coś innego ale czy warto? Pieniądze nie duże wiec na naukę w sam raz a jaki będzie efekt dowiem się niedługo.









także tego dzisiejsza niespodzianka 0e16b5355b0ad142dfd99845dc4b4e25.jpg

Opublikowano

Nie wiem czy z klubu czy nie. Wątpię bo w samym Hanowerze w ostatnim czasie jest plaga kradzieży navi. Ubezpieczalnie mają ból d*py i szukają wymówek w wypłaceniu kasy. Teraz mam poważniejszy problem niż navi. Bo cudowne Niemieckie prawo mówi że na prywatnym parkingu przy sporze o stłuczkę zaczynamy z winą 50/50... :facepalm:









I pojechała :wink:
27857c4daf033d6e82181b8de37a82ad.jpg
Opublikowano

Smutny widok :(

Opublikowano

Zostaje w rodzinie czy poszła w świat ?

Jak tam poszukiwania 3.0 tdi :naughty:

Opublikowano

Zostaje w rodzinie :wink:

Poszukiwania ciężko idą... Szukałem b7 nie ma nic. Szukam b8 albo a5. Jedną b8 znalazłem w super stanie i wypasie ale mojej się nie podoba kolor bo biała i pełne skóry :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...