Envin Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 i co nie sypało ci błędu z tego powodu? Z powodu pękniętych pierścieni? Nie było błędu a objaw był taki jak niby zużyte te zaworki przeciw zwrotne ciepły silnik zgaszony na kilka min i przy odpaleniu grzechotka delikatna... I powiedział że nigdy się nie spotkał żeby te zaworki o ile wg jego takowe są powodowały takie grzechotki tylko zawsze te pierścienie...
Kruk_89 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 ty nie wiem czy czytales moje posty w generalny remont ASN dokładnie jest tak jak mówisz mi też grzechotało przez własnie wałek ale mi komp wywałał błedy, dodatkowo walek byl uszczerbiony zaraz za pierscieniem ktorego z reszto brakowało
Envin Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 ty nie wiem czy czytales moje posty w generalny remont ASN dokładnie jest tak jak mówisz mi też grzechotało przez własnie wałek ale mi komp wywałał błedy, dodatkowo walek byl uszczerbiony zaraz za pierscieniem ktorego z reszto brakowało Oczywiście, że temat śledziłem od początku do końca ale trudno mi powiedzieć czemu u Cb był błąd a u mnie nie może przez to że nie było tego pierścienia u Cb w ogóle ??
Kruk_89 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 zapewne tak dodatkowo byl uszczerbiony zaraz za pierwszym pierscieniem teraz az milo zapalic te auto nie ma tratatata
Envin Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Mam nadzieję, że jak odbiorę swoje to też bd taki zadowolony
Łukasz Pliszka Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie brało duzo płynu, grzał sie, jak odpalalem klime na HI to jeszcze szybciej sie grzał, na co2 wykazalo uszczelke, wymienilem uszczelke(sladow na niej zadnych nie bylo zeby przepuszczała) pompe wody, rozrzad, glowice tez okazały sie szczelne, pojezdzilem ok 1000km i znowu zaczal brac plyn 4-5cm ubylo, wczesniej przejechaniu 60km dolewalem 1,5L, dzis robiłem co2 to wykazało 700g co2 , wrocilem wlaczylem klime na HI na max i odrazu 3/4 plynu wywalilo mi ze zbiorniczka, potem wlaczylem na LO i nie wywalało juz płynu, wydaje mi sie ze to blok wiec sprzedaje tą pijawke za grosze. Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez Łukasz Pliszka
cingular Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Znajomy też miał podobne objawy tylko w a6 ale motorownia ta sama.Po przekladce drugich glowic,rozrządu i odwiedzeniu nastu warsztatów dał sobie spokój i zrobił swapa na 2.7 bit z programem na ok 300 kucy. Powiem tylko że względem 2.7 ASN nie jedzie! Aha skrzynia została ta sama tiptronic 5 biegowa .
Kruk_89 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 hmm tu bym dyskutował seryjnę 2.7 BiT 230KM ma nie mal identyczne (nawet ciut gorsze) przyśpieszenie do setki co 3.0 ASN ważne jest by wszystko w ASN grało jak należy. Ja po ogarnięciu swojego motora nie narzekam (odpukać) osiągi jak dla mnie spoko, czego się czepne to dolewanie oliwy i obecnie czujnik poziomu oleju domaga się wymiany lub przeczyszczenia. Wiadomo BiT jest bardziej rozwojowy. Mocniejsza wersja 250KM lub po programie połyka ASN-a.
cingular Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 hmm tu bym dyskutował seryjnę 2.7 BiT 230KM ma nie mal identyczne (nawet ciut gorsze) przyśpieszenie do setki co 3.0 ASN ważne jest by wszystko w ASN grało jak należy. Ja po ogarnięciu swojego motora nie narzekam (odpukać) osiągi jak dla mnie spoko, czego się czepne to dolewanie oliwy i obecnie czujnik poziomu oleju domaga się wymiany lub przeczyszczenia. Wiadomo BiT jest bardziej rozwojowy. Mocniejsza wersja 250KM lub po programie połyka ASN-a. Tak jak wspomniałem był to 2.7 300KM, jak jeździ seria nie wiem bo nigdy nie miałem okazji sprawdzic.Przestrzegę tylko wszystkich przed mechanikami - paprakami, tu była akurat taka sytuacja że kiedy już zapadła decyzja o sprzedaży silnika w części i po zdjęciu głowic okazało się że na dwóch garach były przedmuchy, a rozrząd i głowice wymieniane były z miesiąc wcześniej.
BeyerBrown Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 (edytowane) hmm tu bym dyskutował seryjnę 2.7 BiT 230KM ma nie mal identyczne (nawet ciut gorsze) przyśpieszenie do setki co 3.0 ASN Oj, mylisz się... jako, że w A4B6 nie oferowano 2.7BiT to posłużę się porównaniem czasów przyspieszeń A6C5 z tymi motorami, dla równowagi i uproszczenia wziąłem pod lupę wersje quattro: 2.7 230KM man: 7,1s 2.7 230KM tip: 8,2s 3.0 220KM man: 7,6s 3.0 220KM tip: 8,7s 0,5s przewagi ma 2,7 nad 3.0 paląc przy tym w trasie 0,3/0,5l (man/tip) więcej na 100km/h wg. danych producenta Dla jazdy po mieście różnica jest ciut większa, wzrasta do 1,5l A 250-konne wersje 2.7 wypadają oczywiście lepiej: 2.7 man: 6,8s 2.7 tip 7,4s Spalanie pozostało na tym samym poziomie co w wersji słabszej. http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a6/pdf/a6c5/1998_02_a6_c5_27t.pdf http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a6/pdf/a6c5/2003_03_a6_c5_27tquattro.pdf http://www.audi.de/dam/nemo/customer-area/more-information/predecessor-models/a6/pdf/a6c5/2003_03_a6_c5_30_30quattro.pdf Jestem więc przekonany, że dla A4 po wszczepieniu mu 2.7 byłyby analogiczne różnice. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez BeyerBrown
Kruk_89 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 faktycznie masz pan racje ja pisząc to posłużyłem się własnym zestawem i książkowo niby jest 6,9 s. a6 2,7 jest prawię 110 kg cięższa od a4 3.0 więc mając ten silnik w a4 czas by był ciut lepszy (jeżeli obie mają Q)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się