Jump to content
23 23
Yoghurt

SWAP hamulców A4 B8 na co ?

Recommended Posts

Przymierzam sie do zmany hamulcow i zastanawiam sie na co. oczywiscie jest opcja hebli z S4 ale moze sa jakies inne, ciekawsze rozwiazania w podobnych pieniadzach.
Widzialem u wrclaguny przednie zaciski od Q5 i tarcze 345mm ale nie do konca czaje od ktorej Q5 jest to zestaw (na allegro znalazlem od 3.0 tdi ale tarcze tam byly 320mm) i ilu tloczkowe sa te zaciski? widzialem tez na allegro zaciski od SQ5 ale one sa chyba pod wieksze tarcze (385mm?). zastanawiam sie tez czy zaciski z 320mm sa inne niz te od S4 - bo moze w przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?


http://www.audizine.com/forum/showthread.php/662530-Q5-BBK-upgrade-for-our-S4s?p=11187142&viewfull=1#post11187142

4 tlok brembo z Q5, podobno pasuja klocki

(zrodlo: Q5 BBK upgrade for our S4s - Page 3 )


Ferodo DS 2000 FDS1334
Ferodo DS 2500 FCP1334H
Ferodo DS 3000 FCP1334R
Ferodo DS 1.11 FCP1334W
Ferodo DS UNO FCP1334Z
 

S4 b8 330 tyl: FDS4050 ...

***********************************************************************************

Polecam stronke z neta :


:arrow2:https://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/View_All/

Tarcze klocki i zaciski pasuja P&P od AUDI S4 B8 345 mm ( przód) 330 mm ( tył)


353184_x600.jpg

442384_x800.jpg









Przy hamulcach 320 mm wystarczy wymienic jarzma i tarcze na 345 mm

Jarzma :

- 8K0615125 lub A
- 8K0615126 lub A


https://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/View_All/ES450969/

Emblematy S4

- 8K0698221






https://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/ES2215371/

514145_x800.jpg



*************************************************************************************************


 

Cytat

Była przymiarka hebli z S4 B9 w 2.0TDI B8 i niestety zestaw nie pasuje P&P.
Jest inna wysokość tarczy z B9 o ok 5mm, więc siada za głęboko i brakuje miejsca żeby przykręcić zacisk.
Problem można rozwiązać stosując dystans między starczą a piastą.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bylem dzisiaj u Deva i widzialem jak montował przednie zaciski z A6 C7 do B8.
tarcza 356mm czy jakos tak.
Z nim gadaj na ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?

:yes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

z AUDI Q5 mam tarcze 345 mm oraz zaciski BREMBO 4 tłoczkowy :)

Pochodziło to z silnika 3.0 TDI

Sa tez wersje 320 mm BREMBO i nie wiem od czego to zalezy .



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?

A osłonę po co ?


Share this post


Link to post
Share on other sites

przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?

A osłonę po co ?

ale chodzi Ci o to, ze oslona od 320 i 345 jest taka sama (bo ja tego nie wiem - dlatego zapytalem) czy, ze nie ma sensu sobie oslona zawracac glowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest jeden rodzaj osłony pod wszystkie zaciski .



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaa ok, to wszystko jasne - czyli przejscie z 320 na 345 to de facto jedynie tarcze i jarzma - czyli malo zamoty. A orientujesz sie czym te zaciski z Q5 4 tloczkowe ktore masz sie roznica od tych z SQ5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa na pewno inne ( tarcza 385 mm) , z tego co pamietam od A8 sa te same

Ktos na Forum miał takie chyba



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

385 mm? W jaką to felgę wejdzie? Przymierzam się do kompletu z S4 B8, ale jak jest ciekawsza opcja to rozważę :)

Albo z innej strony - na zimę chcę zostawić 18" i zastanawiam się jaki najlepszy hamulec był by do tego rozmiaru? S4 mam już upatrzone, jutro mogę pojechać je odebrać... Macie jakieś inne pomysły? :)

Edited by A4AllroadS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie w 2.0 3.0 TDI hamulce od S4 sa wystarczajace :) nie ma sensu wiekszych wkladac


Wszystko zalezy ile kto chce przeznaczyc PLN-ów



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

385mm w 18 nie wejdzie.


moim zdaniem najlepsza jest ta opcja, ktora Ty masz u siebie - 345mm i 4 tloczki - tylko ja jakos nie moge dorwac tych zaciskow

Share this post


Link to post
Share on other sites

345 mm przód i 330 mm tył dla 3.0TDI - jasne, wystarczające, pod warunkiem, że nie ma większych planów - u mnie jest w planie około 380km :) dlatego rozwojowo do tego podchodzę :) doczytałem - 355 to jest max do 18"...

Dziękuję serdecznie za info i podpowiedzi :)

A co myślicie o komplecie od Q7? Pasowało by to? :) 350 mm i6 tłoczków przód, 330mm i 4 tłoczki tył :)

Edited by A4AllroadS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z Q5 to cięzki temat :kwasny:

Predzej trzeba szukac przy zwrotnicach



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że zestaw od S4ki będzie musiał wystarczyć :) nie mam innego dobrego pomysłu do felgi 18"... do tego najwyżej dorzucę dobre tarcze nawiercane z odpowiednimi klockami i ma robić swoją robotę, prawda? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że zestaw od S4ki będzie musiał wystarczyć :) nie mam innego dobrego pomysłu do felgi 18"... do tego najwyżej dorzucę dobre tarcze nawiercane z odpowiednimi klockami i ma robić swoją robotę, prawda? :)

Jak chcesz wieksze heble to kolega SID ma pełen asortyment :)

http://s4sid.pl/Kontakt/index.php



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy ktos sie orientuje czy jarzma od hebli S4 sa takie same jak w tych od z Q5 cztero tloczkowych?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaciski czterotłoczkowe to zaciski stałe, nie ma tam jarzma jako oddzielnej części, jest to jedna całośc.


jest B6 AVF quattro pierwszy diesel, i chyba jednak ostatni ;)

było B5 AAH quattro | krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 | było B4 AAH quattro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaciski czterotłoczkowe to zaciski stałe, nie ma tam jarzma jako oddzielnej części, jest to jedna całośc.

Obejrzyj je dokładnie


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem,że nie są to zaciski monolityczne, tylko skręcane, co nie zmienia faktu, że jarzma jako oddzielnej części tam nie ma. Chyba, że jeszcze coś innego miałeś na myśli?


jest B6 AVF quattro pierwszy diesel, i chyba jednak ostatni ;)

było B5 AAH quattro | krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 | było B4 AAH quattro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarzm nie ma, bo i po co.

Fryce mądrze tutaj zrobili,

zewnetrzna strona zacisku jest taka sama w 320 i 345mm. Wewnetrzna z wiadomych wzgledow jest "dłuższa"


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jeszcze pytanie o brembo 18zr - wiem, ze w b7 nie podchodzily pod tarcze 345 z S4. czy w B8 podchodza te zaciski bez rzezby pod tarcze z S4 czy cos trzeba rzezbic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zalozysz tych zacisków do B8


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, dzieki za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj 4-tłoka od Q5


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co lepsze? Set z s4 czy 4-tlok z q5?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czterotłok sporo lżejszy jest, a to jest plus. Nie wiem ile dokładnie waży zacisk z S4, ale 4tłok waży około 5,5kg razem z klockami.

Edited by staniek

jest B6 AVF quattro pierwszy diesel, i chyba jednak ostatni ;)

było B5 AAH quattro | krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8 | było B4 AAH quattro

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od C7 Biturbo też ponoć podchodzą na przód do b8 tam jest chyba tarcza 365mm ale nie wiem ilu tloczkowe sa zaciski. S4 heble nie są złe nawet to hamuje, ale teraz zakładał bym coś lepszego.


Było: Audi A4 B8 Avant 2008r FWD 206PS 420Nm by Dynosoft

Było: Audi A4 B8 Avant 2012r Quattro 216PS 460Nm by Dynosoft

Jest: Audi A4 B8 Avant 2008r Quattro 320PS 640Nm by Kreator Mocy

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwutłoczek Ate


+48 693 45 66 99

Gdybym nie odbierał albo obiecał że oddzwonię a nie oddzwaniam to dzwonić do skutku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
23 23

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...