Yoghurt 3 Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Przymierzam sie do zmany hamulcow i zastanawiam sie na co. oczywiscie jest opcja hebli z S4 ale moze sa jakies inne, ciekawsze rozwiazania w podobnych pieniadzach. Widzialem u wrclaguny przednie zaciski od Q5 i tarcze 345mm ale nie do konca czaje od ktorej Q5 jest to zestaw (na allegro znalazlem od 3.0 tdi ale tarcze tam byly 320mm) i ilu tloczkowe sa te zaciski? widzialem tez na allegro zaciski od SQ5 ale one sa chyba pod wieksze tarcze (385mm?). zastanawiam sie tez czy zaciski z 320mm sa inne niz te od S4 - bo moze w przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone?http://www.audizine.com/forum/showthread.php/662530-Q5-BBK-upgrade-for-our-S4s?p=11187142&viewfull=1#post11187142 4 tlok brembo z Q5, podobno pasuja klocki (zrodlo: Q5 BBK upgrade for our S4s - Page 3 ) Ferodo DS 2000 FDS1334 Ferodo DS 2500 FCP1334H Ferodo DS 3000 FCP1334R Ferodo DS 1.11 FCP1334W Ferodo DS UNO FCP1334Z S4 b8 330 tyl: FDS4050 ... *********************************************************************************** Polecam stronke z neta :https://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/View_All/ Tarcze klocki i zaciski pasuja P&P od AUDI S4 B8 345 mm ( przód) 330 mm ( tył) Przy hamulcach 320 mm wystarczy wymienic jarzma i tarcze na 345 mm Jarzma : - 8K0615125 lub A - 8K0615126 lub Ahttps://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/View_All/ES450969/ Emblematy S4 - 8K0698221https://www.ecstuning.com/Audi-B8_A4-Quattro-2.0T/Braking/ES2215371/ ************************************************************************************************* Cytat Była przymiarka hebli z S4 B9 w 2.0TDI B8 i niestety zestaw nie pasuje P&P. Jest inna wysokość tarczy z B9 o ok 5mm, więc siada za głęboko i brakuje miejsca żeby przykręcić zacisk. Problem można rozwiązać stosując dystans między starczą a piastą. Link to post Share on other sites
alex3p 0 Posted July 13, 2015 Share Posted July 13, 2015 Bylem dzisiaj u Deva i widzialem jak montował przednie zaciski z A6 C7 do B8.tarcza 356mm czy jakos tak.Z nim gadaj na ten temat. Link to post Share on other sites
griga-st 4 Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone? Link to post Share on other sites
wrclaguna 286 Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 z AUDI Q5 mam tarcze 345 mm oraz zaciski BREMBO 4 tłoczkowy Pochodziło to z silnika 3.0 TDISa tez wersje 320 mm BREMBO i nie wiem od czego to zalezy . Link to post Share on other sites
andynl 9 Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone? A osłonę po co ? Link to post Share on other sites
Yoghurt 3 Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 przypadku swapu na zestaw ala S4 wystarczy tylko zmienic jarzmo, tarcze i oslone? A osłonę po co ? ale chodzi Ci o to, ze oslona od 320 i 345 jest taka sama (bo ja tego nie wiem - dlatego zapytalem) czy, ze nie ma sensu sobie oslona zawracac glowy? Link to post Share on other sites
wrclaguna 286 Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 jest jeden rodzaj osłony pod wszystkie zaciski . Link to post Share on other sites
Yoghurt 3 Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 aaa ok, to wszystko jasne - czyli przejscie z 320 na 345 to de facto jedynie tarcze i jarzma - czyli malo zamoty. A orientujesz sie czym te zaciski z Q5 4 tloczkowe ktore masz sie roznica od tych z SQ5? Link to post Share on other sites
wrclaguna 286 Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Sa na pewno inne ( tarcza 385 mm) , z tego co pamietam od A8 sa te same Ktos na Forum miał takie chyba Link to post Share on other sites
A4AllroadS 1 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 (edited) 385 mm? W jaką to felgę wejdzie? Przymierzam się do kompletu z S4 B8, ale jak jest ciekawsza opcja to rozważę Albo z innej strony - na zimę chcę zostawić 18" i zastanawiam się jaki najlepszy hamulec był by do tego rozmiaru? S4 mam już upatrzone, jutro mogę pojechać je odebrać... Macie jakieś inne pomysły? Edited July 16, 2015 by A4AllroadS 1 Link to post Share on other sites
wrclaguna 286 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Jak dla mnie w 2.0 3.0 TDI hamulce od S4 sa wystarczajace nie ma sensu wiekszych wkladacWszystko zalezy ile kto chce przeznaczyc PLN-ów Link to post Share on other sites
Yoghurt 3 Posted July 16, 2015 Author Share Posted July 16, 2015 385mm w 18 nie wejdzie. moim zdaniem najlepsza jest ta opcja, ktora Ty masz u siebie - 345mm i 4 tloczki - tylko ja jakos nie moge dorwac tych zaciskow Link to post Share on other sites
amaradaar 5 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 no właśnie dorwać zaciski brembo jest bardzo cienko... Link to post Share on other sites
A4AllroadS 1 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 (edited) 345 mm przód i 330 mm tył dla 3.0TDI - jasne, wystarczające, pod warunkiem, że nie ma większych planów - u mnie jest w planie około 380km dlatego rozwojowo do tego podchodzę doczytałem - 355 to jest max do 18"... Dziękuję serdecznie za info i podpowiedzi A co myślicie o komplecie od Q7? Pasowało by to? 350 mm i6 tłoczków przód, 330mm i 4 tłoczki tył Edited July 16, 2015 by A4AllroadS Link to post Share on other sites
wrclaguna 286 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Z Q5 to cięzki temat Predzej trzeba szukac przy zwrotnicach Link to post Share on other sites
A4AllroadS 1 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Myślę, że zestaw od S4ki będzie musiał wystarczyć nie mam innego dobrego pomysłu do felgi 18"... do tego najwyżej dorzucę dobre tarcze nawiercane z odpowiednimi klockami i ma robić swoją robotę, prawda? Link to post Share on other sites
wrclaguna 286 Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Myślę, że zestaw od S4ki będzie musiał wystarczyć nie mam innego dobrego pomysłu do felgi 18"... do tego najwyżej dorzucę dobre tarcze nawiercane z odpowiednimi klockami i ma robić swoją robotę, prawda? Jak chcesz wieksze heble to kolega SID ma pełen asortyment http://s4sid.pl/Kontakt/index.php Link to post Share on other sites
Yoghurt 3 Posted July 26, 2015 Author Share Posted July 26, 2015 czy ktos sie orientuje czy jarzma od hebli S4 sa takie same jak w tych od z Q5 cztero tloczkowych? Link to post Share on other sites
staniek 31 Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Zaciski czterotłoczkowe to zaciski stałe, nie ma tam jarzma jako oddzielnej części, jest to jedna całośc. Link to post Share on other sites
Dev 959 Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Zaciski czterotłoczkowe to zaciski stałe, nie ma tam jarzma jako oddzielnej części, jest to jedna całośc. Obejrzyj je dokładnie 1 Link to post Share on other sites
staniek 31 Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Wiem,że nie są to zaciski monolityczne, tylko skręcane, co nie zmienia faktu, że jarzma jako oddzielnej części tam nie ma. Chyba, że jeszcze coś innego miałeś na myśli? Link to post Share on other sites
Dev 959 Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Jarzm nie ma, bo i po co. Fryce mądrze tutaj zrobili, zewnetrzna strona zacisku jest taka sama w 320 i 345mm. Wewnetrzna z wiadomych wzgledow jest "dłuższa" Link to post Share on other sites
Yoghurt 3 Posted August 29, 2015 Author Share Posted August 29, 2015 mam jeszcze pytanie o brembo 18zr - wiem, ze w b7 nie podchodzily pod tarcze 345 z S4. czy w B8 podchodza te zaciski bez rzezby pod tarcze z S4 czy cos trzeba rzezbic? Link to post Share on other sites
Dev 959 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Nie zalozysz tych zacisków do B8 Link to post Share on other sites
Yoghurt 3 Posted August 30, 2015 Author Share Posted August 30, 2015 ok, dzieki za info. Link to post Share on other sites
Dev 959 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Szukaj 4-tłoka od Q5 Link to post Share on other sites
Yoghurt 3 Posted August 30, 2015 Author Share Posted August 30, 2015 A co lepsze? Set z s4 czy 4-tlok z q5? Link to post Share on other sites
staniek 31 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 (edited) Czterotłok sporo lżejszy jest, a to jest plus. Nie wiem ile dokładnie waży zacisk z S4, ale 4tłok waży około 5,5kg razem z klockami. Edited August 30, 2015 by staniek Link to post Share on other sites
Gibons 56 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Od C7 Biturbo też ponoć podchodzą na przód do b8 tam jest chyba tarcza 365mm ale nie wiem ilu tloczkowe sa zaciski. S4 heble nie są złe nawet to hamuje, ale teraz zakładał bym coś lepszego. Link to post Share on other sites
Dev 959 Posted August 30, 2015 Share Posted August 30, 2015 Dwutłoczek Ate Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now