Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

IMG_20220415_191217.thumb.jpg.9a97662da7995a06644e07587945808a.jpgDla każdego kto się zastanawia nad zmianą i jej sensem to mogę już powiedzieć że mimo wszystko warto dołożyć trochę czasu i pln ? w moim przypadku jedno tłoczkowe zaciski 345/330, tarcze Zimmermann Coat Z oraz klocki Ferodo. 

Podziękowania w tej kwestii dla Wandej oraz rs dziadek. 

Sprawa wymiany to już opisywane p&p więc nie ma z tym kłopotu jedyne co mnie interesowało to ilość miejsca jaka pozostaje między zaciskami i felgą. Jest na spokojnie jakieś 2cm na feldze 18 więc jest git. 

Co do różnicy między poprzednim zestawem na 314/300 , a już dotartym 345/330 to spokój pod noga i przyjemne płynne hamowanie. Na mniejszym można było odczuć niedosyt przy zbijaniu większych predkosci. Teraz o niebo lepiej ?

Jednym słowem jeżeli ktoś będzie się borykał z myślami czy warto zmienić na większy zestaw to mogę spokojnie polecic ten zabieg. 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

356 to niezbędne minimum, 345 to już trochę bieda

Opublikowano
7 minut temu, Dev napisał:

356 to niezbędne minimum, 345 to już trochę bieda

Być może, mimo wszystko lepiej niż 314. Czy jest jednak aż tak wielka różnica może się uda kiedyś przekonać ?

Opublikowano

Tutaj nie tyle srednica robi robotę co grubość tarczy, klocki też są większe i zacisk na dwutłoku

Opublikowano
22 godziny temu, LukiLdz napisał:

IMG_20220415_191217.thumb.jpg.9a97662da7995a06644e07587945808a.jpgDla każdego kto się zastanawia nad zmianą i jej sensem to mogę już powiedzieć że mimo wszystko warto dołożyć trochę czasu i pln ? w moim przypadku jedno tłoczkowe zaciski 345/330, tarcze Zimmermann Coat Z oraz klocki Ferodo. 

Podziękowania w tej kwestii dla Wandej oraz rs dziadek. 

Sprawa wymiany to już opisywane p&p więc nie ma z tym kłopotu jedyne co mnie interesowało to ilość miejsca jaka pozostaje między zaciskami i felgą. Jest na spokojnie jakieś 2cm na feldze 18 więc jest git. 

Co do różnicy między poprzednim zestawem na 314/300 , a już dotartym 345/330 to spokój pod noga i przyjemne płynne hamowanie. Na mniejszym można było odczuć niedosyt przy zbijaniu większych predkosci. Teraz o niebo lepiej ?

Jednym słowem jeżeli ktoś będzie się borykał z myślami czy warto zmienić na większy zestaw to mogę spokojnie polecic ten zabieg. 

Pozdrawiam

Skoro już się wziąłeś za zmianę trzeba ,było od razu uderzać w zaciski pod tarcze 356 i 330 . Też się mieszczą na nich 18 calowe felgi.

Ale przyznam rację. Po zmianie...., jazda zrobiła się przyjemniejsza i bezpieczniejsza.

Opublikowano

Cześć, ma ktoś numer zestawu naprawczego do brembo 4 tlok 345 z q5? Dzięki!

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Rafał90 napisał:

Cześć, ma ktoś numer zestawu naprawczego do brembo 4 tlok 345 z q5? Dzięki!

mam kpl na dwa zaciski

Edytowane przez Dev
Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

mam kpl na dwa zaciski

OEM Brembo?

Opublikowano
10 minut temu, Rafał2805 napisał:

OEM Brembo?

nie, za duzo kosztuje, mam dobry zamiennik, sprawdzony

Opublikowano
4 minuty temu, Dev napisał:

nie, za duzo kosztuje, mam dobry zamiennik, sprawdzony

Jaki masz zamiennik? Brembo to jaki koszt?

Opublikowano

brembo ok 500zł za zacisk

zamiennik 300 za kpl na dwa

Opublikowano

Osłony kotwiczne tarczy na tył pod tarcze/zaciski z A6C7 4G0 330x22mm trzeba zmienić ze zwykłych standardowych 300x12mm na inne? 

Opublikowano
Godzinę temu, Złomiarzu napisał:

Osłony kotwiczne tarczy na tył pod tarcze/zaciski z A6C7 4G0 330x22mm trzeba zmienić ze zwykłych standardowych 300x12mm na inne? 

Nie trzeba. 

Opublikowano
3 godziny temu, Złomiarzu napisał:

Osłony kotwiczne tarczy na tył pod tarcze/zaciski z A6C7 4G0 330x22mm trzeba zmienić ze zwykłych standardowych 300x12mm na inne? 

Są takie same, jak zmieniasz na 356 to już trzeba

Opublikowano

Jeszcze mam 3 pytania do was:
1. Śruby do zacisków tył/przód czy one nie powinny być dłuższe względem "seryjnych/starych"? - Ja je po prostu przekładam tak jak są + klej
2. Tarcza na przód 345x30mm ori z A6/A7 C7 4G0 będą pasować p&p pod zacisk brembo 8R0615106/105 CA do mojego wozu? - Zmieniam też osłony kotwiczne na 8K0615311H (nie wiem jakie mam obecnie ale zacisk przód pod tarcze 314mm)
3. Zmieniać przewody na w oplocie?

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Złomiarzu napisał:

Jeszcze mam 3 pytania do was:
1. Śruby do zacisków tył/przód czy one nie powinny być dłuższe względem "seryjnych/starych"? - Ja je po prostu przekładam tak jak są + klej
2. Tarcza na przód 345x30mm ori z A6/A7 C7 4G0 będą pasować p&p pod zacisk brembo 8R0615106/105 CA do mojego wozu? - Zmieniam też osłony kotwiczne na 8K0615311H (nie wiem jakie mam obecnie ale zacisk przód pod tarcze 314mm)
3. Zmieniać przewody na w oplocie?

1. sa te same

2. bedzie, osłon nie zmieniasz

3. nie

Edytowane przez Dev
Opublikowano
21 minut temu, Dev napisał:

1. sa te same

2. bedzie, osłon nie zmieniasz

3. nie

Dzięki Dev za dobre słowo jak zawsze, teraz zostaje sprawdzić jak to wejdzie na felgi 8jx18 ET26 i 9jx19 ET33 

Opublikowano
9 godzin temu, Złomiarzu napisał:

Dzięki Dev za dobre słowo jak zawsze, teraz zostaje sprawdzić jak to wejdzie na felgi 8jx18 ET26 i 9jx19 ET33 

Wejdzie bez problemu

Opublikowano

Cześć,

Planuję swapa, zastanawiam się nad zakupem poniższych:

ALLEGRO.PL
ALLEGRO.PL

Moje autko znajdziecie tutaj: https://a4-klub.pl/topic/486847-eibach-pro-kit-przy-85x19-et-32/

Czy coś jeszcze potrzeba wymienić przy takim swapie ? Jakieś opinie na temat tego pomysłu ?

 

Opublikowano
Godzinę temu, manuelos napisał:

Cześć,

Planuję swapa, zastanawiam się nad zakupem poniższych:

ALLEGRO.PL
ALLEGRO.PL

Moje autko znajdziecie tutaj: https://a4-klub.pl/topic/486847-eibach-pro-kit-przy-85x19-et-32/

Czy coś jeszcze potrzeba wymienić przy takim swapie ? Jakieś opinie na temat tego pomysłu ?

 

Mam taki zestaw jak chcesz. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...