Yoghurt Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2016 a jaki to jest zwykly? w S4 i poliftowym Q5 3.0 tdi tylna tarcza jest wentylowana 330mmx22mm - i zacisk jest pod taka tarcze. normalnie w A4 tylne tarcze sa mniejsze, wezsze i nie wentylowane. no i chyba sa w roznych rozmiarach. sa 300mmx12mm ale chyba tez sa 288
tombud Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Sam zacisk do tarczy 300 mm x 12 mm jest inny niż ten z s4 ? Ma inną budowę ??
Gibons Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 No raczej inne jarzmo bo tarcza większa
tombud Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Jarzmo wiem że inne , tarcza tez . Ale pytam o sam zacisk czym się różni ???
komoornik Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Spójrz na grubość tarczy. Jedna jest wentylowana, druga nie.
tombud Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Tarcza tarcza , ale czy porównywałes te zaciski ? Co maja innego ? Oczywiście oprócz koloru ?
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Jest szerszy bo tarcza jest wentylowana. Kolego Dev można u Ciebie pomalować zaciski ?? Jak najbardziej.
Kodzak33 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Tarcza tarcza , ale czy porównywałes te zaciski ? Co maja innego ? Oczywiście oprócz koloru ? Koledze chodzi o to czy przy wymianie jarzma mozna założyć większą tarczę jak w przednich zaciskach 320 na 345.
tombud Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Kolego Dev jaki jest koszt pomalowania przednich zacisków Brembo. Nie mogę wysłać do Ciebie wiadomości na priv .
Yoghurt Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Koledze chodzi o to czy przy wymianie jarzma mozna założyć większą tarczę jak w przednich zaciskach 320 na 345. 320 i 345 maja taka sa grubosc tarczy (30mm). w przypadku tylnych zaciskow masz 300 mm przy grubosci 12mm i 330mm przy grubokosci 22mm. Tarcza jest 1cm szersza. nie wejdzie w ten zacisk.
juzek114 Opublikowano 4 Września 2016 Opublikowano 4 Września 2016 Hej , potzebuje informacji o dociskach. Pacjent A4 b8 2.0 tdi caga. Tarcze 314 mm zacisii ATE. Kupilem 320 mm jarzma + zaciski TRW . Czy te zaciski z TRW maja taki sam gwint na wąż od płynu hamulcowego ?
tombud Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Jestem po wymianie hamulców . Tył z S4 , przód Q5 po lifcie . Hamulec nie jest zadowalający , jakby twardy był . Czy ktoś zmieniał siłe hamowania Vcdsem ? Podobno jest taka opcja . Kolega jak zmieniał w Golfie 5 na hamulce z R32 to tez miał pedał twardawy . Po zmianie ustawienien siły hamowania z optymalnej średniej na duża wszystko zaczęło funkcjonować normalnie . Proszę o opinie ?
tombud Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Pytam normalnie ! Jest coś takiego ? Czemu tak mam po zmianie tych hamulców ??
Dev Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Dostałeś normalną odpowiedź, ktoś lub Ty sam zespół montaż.Robiłem setki swapòw i jeszcze ani razu nie było takiej sytuacji jaką opisałeś.
tombud Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 A możesz mi pomoc , jeżeli Cie mogę prosić co może z tym być ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się