mebleusz Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Siema, w moim a4 ANB q sprzęgło łapie mega wysoko, czy to oznacza jego koniec? Dodam, że na żadnym biegu się nie uślizguje, 3,4,5 obojętnie jaka prędkość, pod górke czy nie, gaz w podłoge i zero uślizgu. Koło dwumasowe też nie hałasuje. Jednak przy strzale ze sprzęgła z wysokich obrotów (4k+) potrafi się troche ślizgnąć. co zrobic w tej sytuacji? naczytalem sie roznych rzeczy w necie i niektorzy proponuja zmienic plyn w ukladzie hamulcowym i wtedy sprzeglo powinno lapac troche nizej ale nie wiem ile w tym prawdy. w najblizszych planach mam zwiekszenie mocy na 220-230km , warto zakladac jednomas czy obijac tarcze kewlarem i powinno byc git?
elkubunio Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Siema, w swoim AEB wymieniałem sprzęgło na nowe i od początku łapało wysoko, dopiero przy puszczeniu mniej więcej na 2/3 wysokości, więc to raczej nie wina sprzęgła. Może da się to jakoś wyregulować? Płyn hamulcowy również wymieniałem w całości przy okazji wymiany hamulców i nie wpłynęło to zupełnie na sprzęgło.
mebleusz Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Siema, w swoim AEB wymieniałem sprzęgło na nowe i od początku łapało wysoko, dopiero przy puszczeniu mniej więcej na 2/3 wysokości, więc to raczej nie wina sprzęgła. Może da się to jakoś wyregulować? Płyn hamulcowy również wymieniałem w całości przy okazji wymiany hamulców i nie wpłynęło to zupełnie na sprzęgło. mam nadzieje ze jest jakis super protip na wyregulwanie tego. Wymiana nie wiem, wysprzeglika, plynu, moze jakiegos łożyska. Pojęcia nie mam a srednio mi sie widzi taki skok "martwy" pedalu sprzegla Edytowane 15 Lipca 2015 przez mebleusz
elkubunio Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 U mnie o martwym skoku nie można mówić bo jak puści się sprzęgło delikatnie to żadnego szarpnięcia nie czuć, już się przyzwyczaiłem że część sprzęgła trzeba puścić szybciej a końcówkę wolniej. Aczkolwiek wolałbym żeby sprzęgło łapało od samego dołu, byłoby znacznie wygodniej. Myślę że powinna być jakaś możliwość regulacji mimo że to sprzęgło hydrauliczne
Luqe12 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Siema, u mnie sprzęgło łapie też praktycznie na samej górze, ktoś kto wsiada po raz pierwszy jest w ciężkim szoku. Ale nic nie szarpie, sprzęgło się nie ślizga, wszystko działa idealnie, pedał sprzęgła jest dość sztywny, nie wyrobiony. Nie mam pojęcia czy w tych A4 tak sprzęgło powinni wysoko łapać czy po prostu już jest na wykończeniu
Artison93 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 ja mam nowe sprzęgło sachsa z pompą ham. i łapie na końcu, może trzeba się czepić pompki sprzęgła?
maciek1993 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 u mnie też łapie wysoko, zrobilem juz tak 40tyś. km, i nie ma z nim zadnych problemow, płyn w układzie hamulcowym wymieniony 10tyś. temu i nie zauważyłem żadnych zmian
manfred19 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Moje sprzęgło również łapie bardzo wysoko. O strzale z jedynki moge zapomnieć....nie klei wogóle. Mam wrażenie ze na 4 biegu przy około 3500 obr raz na jakiś czas się uślizguje. Tak czy inaczej zmieniam wszystko na jednomas 240mm. Koledzy z forum chwalą więc i ja postaram się dołączyć do tego szczęśliwego grona
ma4ciej Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 u mnie również jest ten sam problem, dzisiaj jednak zauważyłem, że jak samochód stoi na wzniesieniu przez kilkadziesiąt sekund (jadąc do przodu auto ma pod górkę) po czym chcę ruszyć z jedynki, sprzęgło łapie od razu. Działo się tak zjeżdżając z górki na wstecznym, manewr i ruszenie z jedynki - w tym momencie 2 razy było ok. W innych przypadkach jest tak jak wyżej u Klubowiczów. Może to w czymś pomoże i ktoś będzie wiedział gdzie szukać przyczyny?
jacek70 Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 We wszystkich b5 sprzęgło łapie wysoko i najlepiej jest do tego przywyknąć. ☺
dliwski Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 U mnie też łapie na samej górze, można się przyzwyczaić, aczkolwiek wystarczył dzień jeżdżenia innym samochodem i już było lekkie zdziwko jak wróciłem do swojej B5
ma4ciej Opublikowano 9 Listopada 2015 Opublikowano 9 Listopada 2015 dzięki! Rozumiem że moment, kiedy sprzęgło chwyta normalnie na wzniesieniu jest wywołany przelewaniem się płynu hydraulicznego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się