Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.8T] Świeżo kupione, kilka błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej
Po rozstaniu z moją A4 B5 AFN quattro pare lat nie było mnie na forum.

Po posiadaniu kilku aut (C4 AAN, W124 coupe) wróciłem do A4.
Nabyłem szwajcara A4 polifta w 1.8T quattro

Auto posiadam od poniedziałku... po ostrzejszym przejechaniu się do pracy wywaliło mi czeka, zajechałem do kolegi, oto odczytane błędy

17736 - Czujnik antystukowy cylindra 4 zakres kontroli
Brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17734 - jw. ale dla 4 cylindra

Paliwa jeszcze sam nie tankowałem - jeździłem na zatankowanym przez komis.

17536 - Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu/ nie zwiazany ze sprzętem

18062 - tablica przyrządów - zapamiętane błędy

Auto niby miało być chipowane na 180km...

Na co zwrócić uwagę w tym momencie?

PS. od razu bym zamówił kabelek żeby mieć własny do podstawowej diagnostyki tego silnika

http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html

czy

http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-kabel-obd2-kabel-piny.html

Który lepiej?

Edytowane przez Żywiec
Opublikowano

Ja mam ten pierwszy kabel i hula ;)

Opublikowano

Po diagnostyce niebvieskim chińskim kablem okazało się że sonda lambda w pewnym zakresie obrotów po złapaniu temperatury nie podaje żadnych wartości :/

Łapie dziury że potrafi zacząć działać dopiero od 4tyś obr i dopiero od tego momentu silnik dostaje kopa, poniżej nie jedzie w tych chwilach słabości sondy :/

Czyli teraz szukać boscha za te minimum 350zł ? Sonda 5 pinowa...

Opublikowano

Chciałem kupić boscha

znalazłem numer

0 258 007 090

i d*pa bo nigdzie nie ma :/
WTF :/

Co teraz? jest jakaś możliwość dopasowania innej 5pinowej ?

Opublikowano

Pisz do dzika,podaj nr VIN i dostaniesz

Opublikowano

Ni ma... u Danelczyka krzykneli około 950zł...


Chyba zostaje używkę szukać :/

bosch zapowiada dostawy dopiero na październik :/

Opublikowano

Dzik nie ma? Niemozliwe.

Mi sciagnal az dwie rozne bez najmniejszych problemow (Bosh, 450zl sztuka) ;)

Opublikowano

Lepiej wrzuc te logi bo moze sie okazac ze nie potrzebnie wydasz kase.

Opublikowano (edytowane)

Nie robiłem osobiście i kolega mi już nie wysyłał, ale sonda nie dawała żadnego sygnało między 2,5-4tyś po rozgrzaniu silnika, od 4 pojawiał się sygnał i silnik nagle dostawał właściwej mocy itd.

Sonde trafiłem w Puławach, z krótszym kablem za 300zł. Bosch made in USA o dziwo :D

Jutro wymiana.


Auto pojeździło ze 2 dni dobrze i układ turbo znalazł rozszczelnienie...

Ktoś wie jak katologowo celem zakupu znaleźć i ile może kosztować w ASO kolanko gumowe na przewodzie między turbo za zaworem DV? Nad turbiną pod samą maską jest takowe i akurat ono zaczeło pękać od turba strony :/


Kolanko wymienione...
wskazania sondy na jałowym -2%

w obrotach (około 4tyś) 25%

i dalej walka z błędem 17536 (uboga mieszanka)

co tym razem sprawdzać... DV ?
zaczynam się już denerwować posiadaniem 1.8T...

Edytowane przez Żywiec
Opublikowano

Najpierw wroc do serii, podejrzrwam ze ktos uwalił softa.

Opublikowano

Zrob logi albo dalej wydawaj kase niepotrzebne rzeczy..

Opublikowano

Kolega stwierdził że ktoś wgrał gównianego gotowca jako chip :/

teraz dogadać się z komisem żeby ten ich twórca poprawił to co zepsuł :/

Opublikowano

Słuchaj,zrób logi będzie wiadomo czy program czy co jest

Opublikowano

OK
to zamaiwam jakiś podstawowy kabelek...
które grupy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...