Gość Iceman Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 pare razy trafiłem także mam to za sobą [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 08:36 _________________________________________________ Jak to nie ma?? kolego twoje turbinki trzeba opanowac bo inaczej 1.9 cie pokreci Z tym notlaufem dziwna sprawa od powrotu ze zlotu i wyjeżdzenia paliwa którym był zalany i wlania zwykłej Verwy, autko nie złapało ani razu przeładowania. Chyba V-Power Racin nie służył moimu programowi. Tak więc kreeska w każdej chwili kolego...[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:31 _________________________________________________I myśle, ze te 300kg towaru o których mówiłeś na Twoim sprzecie raczej Ci nie pomoże napewno nie tylko tak naprawde to niewiem ile wazy S4 w avancie cwaniaczek na odległość czemu na zlocie nie chciałeś sie sprawdzic :bicz3:
Norbi Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 pare razy trafiłem także mam to za sobą [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 08:36 _________________________________________________ Jak to nie ma?? kolego twoje turbinki trzeba opanowac bo inaczej 1.9 cie pokreci Z tym notlaufem dziwna sprawa od powrotu ze zlotu i wyjeżdzenia paliwa którym był zalany i wlania zwykłej Verwy, autko nie złapało ani razu przeładowania. Chyba V-Power Racin nie służył moimu programowi. Tak więc kreeska w każdej chwili kolego...[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:31 _________________________________________________I myśle, ze te 300kg towaru o których mówiłeś na Twoim sprzecie raczej Ci nie pomoże napewno nie tylko tak naprawde to niewiem ile wazy S4 w avancie Na nastepnym zlocie może zrobimy jakąś próbe z rolowanego. Jedyny minus tego zlotu (bardzo malutki) to brak jakich kolwiek prób drogowych, sprawnościowych. Nastepnym razem trzeba o tym pomyśleć. Byłoby ciekawiej[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:47 _________________________________________________Bo nie było takiej możliwości, wiec sie nie sprawdzaliśmy. Z chęcią nastepnym razem stane obok z czystej ciekawości jak jeździ bratnia eSa, bo do tej pory udało mi sie tylko killowanie z kolegą A4 3.0TDI po sofcie i Lancer EVOXIII gdzieś na ulicy.
Gość Iceman Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 a można było na drodze dojazdowej [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:53 _________________________________________________ tej pory udało mi sie tylko killowanie z kolegą A4 3.0TDI po sofcie i Lancer EVOXIII gdzieś na ulicy. i jakie efekty
Norbi Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 a można było na drodze dojazdowej [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2007, 09:53 _________________________________________________ tej pory udało mi sie tylko killowanie z kolegą A4 3.0TDI po sofcie i Lancer EVOXIII gdzieś na ulicy. i jakie efekty Z EVO nie było żadnego problemu, natomiast Oniak z uwagi na większy moment i niżej uzyskiwany( a był to rolowany z dosyć małej predk.) na początku o pół autka się wysunął, a przy przebijaniu z 3 na 4-ke już byłem o połowe przed nim. i dystans się powiekszał.
talib1990 Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 wszystkich swoich autach poprzerabianych a mam ich 3 szt Ice mógłbyś wrzucić ich fotki ?
Gość rob Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 pomalowałem srodek lamp na czarno pięknie to wygląda i sam myślę nad takim bajerem, a jak to się ma do przepisów ?
Gość Iceman Opublikowano 1 Września 2007 Opublikowano 1 Września 2007 pomalowałem srodek lamp na czarno pięknie to wygląda i sam myślę nad takim bajerem, a jak to się ma do przepisów ? ja mam biksenony wiec niepotrzebuje odblasków
inco Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 jak dla mnie furak pierwsza klasa! generalnie nigdy sie mu az tak bardzo nie przygladalem ale caly czas myslalem ze do B7 ice wielkie graty za to co zrobiles ew. tylko dystanse by sie przydaly...
Gość Iceman Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 ew. tylko dystanse by sie przydaly... są 4cm :gwizdanie:
malcolm25 Opublikowano 3 Września 2007 Opublikowano 3 Września 2007 powaliłes mnie ,ona jest za wysoka nie za niska Chodzi mi o to ze te kolka za bardzo chowaja sie w nadkola i to lipnie wyglada. Felga nie powinna wchodzic pod nadkole, max to rowno z nim. To pierwsza i w zasadzie jedyna rzecz ktora razi mnie w tym projekcie. W kazdym razie gratuluje ciezkiej pracy.
StoRK Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 o kolego brava dla ciebie :oklaski:. jak dla mnie najlepsza udi na tym forum. piekna jest ladnie zglebiona i felgi fajne. spoko ze felga wchodzi w nadkole tylko jak to skreca nie moge pojac
Gość Iceman Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 spoko ze felga wchodzi w nadkole tylko jak to skreca nie moge pojac spoko 3mm luzu przy skrecie :th:
Norbi Opublikowano 4 Września 2007 Opublikowano 4 Września 2007 możemy się killować, wciągniesz mnie nosem :> to mój wykresik. Tak apropos,ile dmuchają Ci suszary?
Norbi Opublikowano 5 Września 2007 Opublikowano 5 Września 2007 1.2 bar a twoje :gwizdanie: Dokładnie tyle samo, czasem nawet troche wiecej 1.25 max.[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2007, 16:19 _________________________________________________ICE orientujesz się jak powinny wygladać wskazania przepływki na VAG-u?
pre_pl Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 ICE orientujesz się jak powinny wygladać wskazania przepływki na VAG-u? seria minimum 180 g/s coś takiego :
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się