wistula4 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Witam, mam problem z moją b6. Auto nie miało wypadku. Malowany był tylko lewy błotnik (170-220mikronów) i dwa przednie nadkola ale tam to już kitu trochę nawsadzali. Drzwi malowane nie były, a pojawiają mi się na nich purchle. Można coś z tym robić aby nie malować całego elementu ? Czy lepiej kupić używane drzwi w kolorze ? (Bo chyba taniej wyjdzie niż malowanie). http://www.directupload.net/file/d/4075/ctx2c2tz_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4075/fm5rqbnn_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4075/8fyzg64w_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4075/fnt5qz5m_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4075/mzcib7yu_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4075/h88vskcl_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4075/3ujzwql2_jpg.htm
Tomo1205 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Mam to samo, a wszyscy mi mowili kup audi ocynk nie rdewieje 2004 rok dwa blotniki z parchami, listey drzwi puchna i klapa tylnia ma parchy przy swietle stop, stare fiaty tak rude nie atakuje jak te audi Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
majkel_majki Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Jakaś wada fabryczna jest, zresztą auto nowe nie jest, więc ma prawo, toyoty czy ople z podobnego rocznika bywa że nie mają dawno progów i podłogi. Co do zakupu drugich drzwi w kolorze byłbym bardzo ostrożny, najlepiej w miarę możliwości obejrzał je przed zakupem bo jest duże ryzyko, że będą gorsze niż Twoje. Jak dla mnie to tylko malowanie całego elementu, masz lakier metalik i każde pryśnięcie kawałka będzie się odznaczać.
Fido Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Kilka zdjęć się nie otwiera. Popraw. Skąd auto pochodzi ??? Moje z Włoch i jak na razie brak takich defektów.
mateusz233 Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Przyczyną jest to, że auto ma 12 lat. Moim zdaniem audi i tak ma dobrą blache. Ja też malowałem przednie błotniki i robiłem zaprawki pod listwami drzwi i na rogach. Jak na razie u mnie zero rdzy, ale na bieżąco trzeba obserwować i robić zaprawki jak coś wyjdzie.
Jarek882 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Utlenianie ocynku. Mam to samo pod listwą lewych drzwi (nie pogłębia się) i dzisiaj zauważyłem na tylnym lewym kropeczka i lekki purchel. auto nie malowane. Przednie błotniki robiłem w maju tzn wymiana na używki plus malowanie ich bo poprzednie zostały zżarte przez rudą a dokładniej przez pianki które siedzą w nadkolu...
misiekA80 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Masakra, a panuje przekonanie że b6 jest wolne od rdzy.. Poza blotnikami. Kurde ocynk, ale to że 12 lat to nie powinno tak gnic. Moja b4 ma 23 lata i tylko w przednim nadkolu od spodu małe purchle wyszły. Aż strach to zmieniać na b6 chyba...
rav85 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 prawda jest tak ze jedne nie gniją inne już tak, w mojej byłej b6 gniły tylko przednie błotniki tak jak u wszystkich, przez gąbki, odpryski od kamieni i wypiaskowania wewnętrznej strony błotnika od dużych szybkości na trasie
Away Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 (edytowane) Z obserwacji wynika, że ostatnie wypusty tj. roczniki 2004 mają największy problem z rdzą. U mnie również, samochód z czerwca 2004r.- ranty przednich nadkoli, korozja kontaktowa na wszystkich drzwiach pod listwami (na niektórych wyłazi już spoza listw dwa razy już zaprawki robione). Jeden purchel na tylnym błotniku przy łączeniu nadkola ze zderzakiem (typowe miejsce). Korozja na szczęście powierzchniowa nie ma mowy o dziurach- także porządna zaprawka i pilnować tematu a nie powinno być źle. Edytowane 13 Lutego 2016 przez Away
Cez032 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 moja jest z lipca 2004 i zero rdzy, więc nie ma reguły
kaczorvw Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Może po plaży jeżdżone i bursztyn wylazł Swoją drogą to tylko kwestia geografii - zauważyłem że auta z landów blisko morza lub z większych miast (sól albo zanieczyszczone powietrze) mają większe problemy z rudą niż takie ze wsi od Helmuta. A najpiękniejszy zjedzony egzemplarz to widziałem przywleczony ze Szwecji. Klima zbędna - tyle miał otworów przewietrzających.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się