Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 389nm 188ps a może więcej...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

"Etap2,4 - zbliżony do autora tego tematu
- turbo hybryda/BRD
- wtryski 216(bosio lub Bosch)
- FMIC
- mocniejsze sprzęgło np. AWX
- pompa 11mm
- program
Wynik - 160-175km 350-370nm
Przyrost max 65km
Przyspieszenie 7,5-8s
Koszt- 5-6tys+ 1tys za dwumas
turbo - 1200/wtryski - 1000/FMIC - 800/sprzęgło - 500/pompa(samoróba/używka/przeróbka regeneracja) - 500-1500/ program - 1200
Przykładowy wykres

http://imageshack.com/f/1fkowimodj

"

Na wykresie wyszło marne 165 KM więc o co tu chodzi ? Problem z hamownią, słaba motorownia, zły wykres czy co może być przyczyną ? Raczej nikt nie robi lightowego softu przy takich inwestycjach. Do tego autor napisał, że max 65 KM. Rozbieżność jest spora 65 KM a przyrost 78 KM to już spora różnica.

Autor postu zaznaczył:

"Pisząc ten watek przejrzałem naprawde sporo wykresów, podane przeze mnie moce nie są wyssane z palca, lecz podparte wykresami cenionych tunerów."

Lecimy dalej:

Etap3
- turbo hybryda- BRD
- wtryski 230
- pompa 11mm
- FMIC
- sprzęgło AWX
- program
Wynik 175-190km
Przyśpieszenie 7-7,5s
Przyrost - 80km
Koszt 6,5tys +1tys dwumas
turbo - 1200/wtryski - 1100/FMIC - 800/pompa - 500~1500/sprzegło wzmocnione - 700/program-1200
Przykładowy wykres
http://postimage.org/image/qv0frll19/

Przy wtryskach 230 wyszło tylko 188 KM ?

Gdzie jest błąd w takim razie ? Skoro projekty tutaj zamieszczone nie są "wyssane z palca", a wykres z tego tematu jest realny to skąd tak duże rozbieżności ?

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano

Zblizony? Uwazasz ze awx/arl to to samo co gtb17. Poki co zrobiles ledwo program a doszukujesz sie niuansow, jak przerobisz na jednym silniku kika turbin to zrozumiesz ten post, generalnie pisalem go 5 lat temu, od tamtego czasu zmienilo sie sporo, ale hybryda jak byla kiepska tak dalej jest kiepska i w zadnym stopniu nie jest zblizona do gtb.

A co do marnego wyniku, byl powtarzalny pod tamte graty, u armiego wyszlo ciut wiecej, u tomigsi wyszlo podobnie, wiec czego sie spodziewasz? Zrobisz kilka setow na swoim aucie bedziemy debatowac i podwazac jakakolwiek wiedze

Zobacz sobie na wyniki u roberta z tune up, mial tam tez pare afnow ok 200km przy 230kach, np krzysiek z bialego fake rs4. Wiesz teraz gdybym pisal ten watek byly by inne zestawy opisane, ale nieche mi sie juz "pomagac" teraz kazdy jest mądry

Opublikowano (edytowane)

Na BRD dmuchniesz 1.7 bara czy tam nawet 1.75

Z marną mocą to był sarkazm z mojej strony. Myślałem że wyczujesz o co chodzi. Generalnie BRD stało się mało popularne przez problemy ze wstawaniem i paru innych rzeczy, jednak doładowanie można było podobne nim zrobić co autor. Nie ukrywam że sam korzystałem z tamtego tematu i uważałem i dalej uważam go za sensowne źródło wiedzy, jednak teraz Ty go sam nieświadomie próbujesz podważyć.

Skoro jesteś taki doświadczony to wytłumacz skąd taka rozbieżność w mocach?

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano

Ale gdzie masz ta rozbierznosc? Na brd z 230kami i seryjna ahh jak dobijesz do 190km to wszystko, pozniej to kwestia dlubniecia pompy. Nie sugeruj sie tymi opisami, jak to pisalem to nikt nie ladowal wtedy gtb tak wiec nie ma do czego porownywac, zobacz jakie marne wyniki wychodzily na 260 i gt22...

Opublikowano

Na niepsikuśnym egzemplarzu BRD zrobiłbyś te samo doładowanie co autor obecnie ma.

Wniosek taki, że pompa została tak dobrze pomodzona, że tak duża moc wyszła?

Opublikowano (edytowane)

A czemu nie? W koncu glownie od pompy zalezy, a co w pompie siedzi to wie tylko krzysiek i wlasciciel, tak wiec nie wiem czemu sluza te wycieczki. Przegrzebalem sobie projekty ctr i jest tam blizniaczy projekt co do mojego, gdzie sagon twierdzi ze bedzie 190km. Pozatym jest drugi taki set(bez SDI) na forum u Radima, pompa krzyśkowa strojenie gregor, wychodzi 10km mniej, ale tam zapewne według sagona również hamownia jest do d*py

Z tych 207miu odejmij sobie średnio 10 koni,bo to gó...o na bank tyle zawyżyło,średnio drugie tyle dał wałek i masz na czysto niecałe 190 koni na 11/240,bez wałka,z wałkiem ciut więcej.

, a tam wyszlo podobnie do mojego - 214km, wszystko to samo tylko wtryski 230.

621451_497036996981220_1866988878_o.jpg

U mnie pomiar do 4tys tylko, tak wiec nie da sie? Musze czekac do pazdziernika beda nowe wtryski bedzie obciazeniowka... Waga i dynomet dla dyskutujacych

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano (edytowane)

Tylko dalej nie rozumiem tak niskiej elastyczności na 4 biegu. Przyrost 30 KM dał prawie 7 sekund, a tu tylko o 1,39 sekundy i przyrost jest na poziomie 48,7 KM. Zdaje sobie sprawę że wartości nie są proporcjonalne, ale dlaczego przy tych samych oporach wiatru, tarciu, masie przyrost jest tak niski. Myśląc analogicznie ten samochód powinien iść prawie na równi z samochodem który ma 250 KM bo różnica byłaby pewnie o 0,3 sekundy na 4 biegu?

Może ktoś kto ma podobny setup czyli okolice 180-190 KM niech wrzuci loga z 4 biegu. Może to coś wniesie więcej do sprawy.

Co do Twojego prywatnego wyniku to nie ma co dyskutować. Masz sporo większe końcówki, a przyrost jest realny.

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano (edytowane)

Kowi,gdzieś ty zrobił 214 koni?Ostatni raz napiszę,pomiar z dynometu,także ten w ctr(sprzed lat) można sobie o kant ... rozbić,tak samo,jak te u Mciusia.

Zrozum proszę o czym piszę.Masz kolego zaledwie kilka koni więcej na 240tkach i gtb17 z pompą na nowych gratach,niż kolega Krzyś miał w tolku na 216tkach.

Nie dostrzegasz tutaj czegoś dziwnego?

Mało mnie interesuje,ile faktycznie masz tych koni,na pewno nie masz 200tu.Dla mnie najistotniejsze jest to,że czy to 216,czy 240,to moce na tej hamowni są niemal identyczne.To jest sednem mojego upierdliwego drążenia tematu.

Więc,albo ta twoja pompa,to zwykły bubel,albo dzieło Krzysia to arcydzieło jego życia.Drugie takie arcy udane mamy w tym temacie.Fala de 110,nastawnik od afna,zarżnięty tłokoroździelacz pewnie kupiony za 100 zeta na olx i to ma pluć na prawie 190 koni na golasa?

Jeszcze kilka lat temu na 230takch trudno było zrobić 200 koni,teraz co projekt z 216tką,to 190 bite.Dynomet ma to do siebie,że można sobie rysować moce na życzenie.Jest potrzeba wyrysować 200 koni na 11/216,to się rysuje.Jak trzeba dokonać rzetelnego pomiaru,to się takowy robi,żeby porównać wyniki z obciążeniówką.Za bardzo podatne toto na manipulacje i z tego względu kompletnie niewiarygodne,jako sprzęt pomiarowy.

Chcesz mnie zaskoczyć,zajedź na obciążeniówkę i przekonamy się,ile tam masz tych koni.Ja ci życzę jak najwięcej.Nie powołuj się na pomiary z tego czegoś,bardzo cię proszę.

Aaa i pamiętaj,że jak przeholujesz z kalibracją dysz rozpylacza,to nawet nowa pompa niewiele pomoże.Krzyś na tej mega mocnej 11tce,która z 216tką pluła notorycznie 200 koni z 310tką wyrzeźbił biedniej,niż z 270tką.Także nowe niekoniecznie oznacza dobre.A 11tką ma swój limit.

Ale skoro na dynamie u Macieja kreśli 213 koni,a maha w Unitronicu zaledwie 190 czystej mocy,czyli tej na silniku,nie tej zawyżonej przez korekcję,to o czym dyskutować?

Po co ktoś podczas pomiaru na maha bierze odczyt temperatury powietrza z obd,czyli z mapsensora,a nie z czujnika zamontowanego przed puchą filtra powietrza?Żeby zawyżyć temperaturę i tym samym moc po korekcji,czyli moc wg normy.

Prosty myk dający kilka dodatkowych koni,ale z wglądem w legendę bardzo łatwy do wyłapania.Każdy pomiar na tym dynoczyms jest zawyżony średnio o 10 koni.

Pamiętasz to słynne 213 koni u Krzysia na 11/216 z tego dyno czegoś tam?Po czym w Unitronicu na maha pluje ledwo 190 koni.Jak to wytłumaczysz?Wtryski te same,pompa ponoć też,a takaaaa rozbieżność.

Kolego,Maciuś kreśli co chce,według uznania,a im lepsze wykreśli kreski,tym Krzysztof staje się lepszym szpecem,...od naciągania i rżnięcia ludzi na kasę.

Odbiegamy od sedna tematu,czyli tego,co Krzysztof sprzedał koledze,jako pompę 11tkę.Wcisnął mu tani bubel za 600 zeta,który wypluł prawie 190 koni z 216tką.

Kolesie na 240tce robią z bólem 195 na takich samych pompach,baa nawet lepszych,bo na tłokach z renat.

Edytowane przez sagon
Opublikowano

No własnie nie pamietam tego tolka, w tym problem.

Gdzie zrobiłem? spójrz na ten wykres i na mój(znajdziesz w dziale), skoro auto mierzone tylko do 4tys to jeszcze 800obrotów było do zdobycia, sądze że na pełnym pomiarze miałbym zbliżony wynik do tego golfa z CTR, ale rozumiem ze u nich też wszystko jest zawyżane :decayed: ale za dni kilka rozwiejemy te mity odnosnie zawyżania dynometu :wink: Pokaż te pomiary z unitronicu, jaką masz pewność ze Unitronik dobrze zmierzył?

Opublikowano

Nagrajcie czasy i wszystko będzie jasne, bo takie liczenie niczemu nie dowodzi :wink:

Nagrajcie, chetnie porównam cyferkami i opisami można zrec sie bez końca rozumiem te batalie ale temat troszke zszedł na pobocze, aczkolwiek jest ciekawy :)

Kowi jak masz to wgraj swoj start , moze to lepiej nam zobrazuje cała sytuacje jest tutaj przeciez jeszcze wielu z podobnymi setapami , wrzucajcie swoje projekty krótki opis i filmik zobaczmy jak faktycznie auta jezdzą z gtb hybrydy itp

swoj juz nagrałem na dniach pokaże :)

Opublikowano

Z tego co wiem Krzysiek ma problemy z kompem, pozatym pewnie modzi cos w garazu bo coraz wiecej aut czeka na mody a juz napewno nie ma czasu na dyskusje z kolega Sagonem.

Ty masz az nadmiar czasu bo przez te 2-3lata Twojego hejtwania nie zlozyles nic, nie miales tylu pomp w rekach co u Krzyska przez miesiac ;)

Opublikowano (edytowane)

Witajcie.

Jako że temat mocno zaczął dotykać mnie to pozwólcie , że w skrócie sprostuje brednie wypisywane przez sagona (niestety nie przeczytałem wszystkiego bo zaczęły mi łzawić oczy ze .... współczucia ....)

Sagan komentujesz wykresy (nie mając o nich bladego pojęcia) , wróżąc moce ze szklanej kuli. Wszystko co do tej pory napisales te tezy niczym nie poparte ale powodujace notoryczny bol brzucha .... ze smiechu :-) . (Zreszta jak kazda Twoja wypowiedz)

Każdy wykres (nad którym się tak spuszczasz ) nie wiem jaki by był i z jakiej hamowni, weryfikuje droga. A to akurat zostało potwierdzone przez kolegę Jacka jak jego samochód jedzie , który według Ciebie ma max 175 PS :facepalm:

pozwolę sobie jego zacytować :

" Seat Ibiza 130 PD zrobiony na 170 PS

Ibiza lżejsza o 200pare kg na 3 biegu byłem o długość auta na 4 o 2 długości "

To tyle z mojej strony , szkoda mi czasu na dalszą konwersację z Tobą bo to jak rozmowa ze ślepym o kolorach.

Dla innych czytających temat i ciekawych wiarygodności wykresów z Dynometa oraz możliwości 216-tek i przerobionej pompy to przykład poniżej.

GTB17/216/pompa 10/11 Dynomet vs Maha (podobno najlepsza jest u Masters'a - prawda sagonek )

DYNOMET

Dynomet.jpg

MAHA

Maha.jpg

Różnice jak widać niestety na niekorzyść DYNOMETA , aż 3 %. :kwasny:

Dla bardziej dociekliwych , proponuję pojeździć własnym samochodem po kilku hamowniach i porównać sobie wyniki (uprzedzam , że można się bardzo zdziwić).

I na koniec sagon chłopczyku , każdy pomiar jaki robię DYNOMETEM jest wykonywany zgodnie z instrukcją obsługi tego urządzenia i z zachowaniem poprawności wszelkich dostępnych danych. I nie życzę sobie abyś pisał, że jest inaczej, tym bardziej, że nie masz o tym bladego pojęcia, co potwierdzasz każdym swoim napisanym zdaniem w tym temacie.

Także gaś komputer i wracaj do lekcji, jutro szkoła .

To tyle z mojej strony w tym temacie.

Pozdrawiam.

Edytowane przez spanky
Opublikowano

Noi mamy solidne porównanie na wykresie :brawo:

Opublikowano

Moze w koncu dokonczy ten swap hamulcy 256 na tyl bo trwa to dluzej niz wojna w donbasie.

Opublikowano

Moze w koncu dokonczy ten swap hamulcy 256 na tyl bo trwa to dluzej niz wojna w donbasie.

Nie rozumiem a co to ma do tematu??????????

Swoja drogą Jacek mówił ze jego kolega od wspomnianego seata sam robił sobie program albo wgrał gotowca(nie wiem dokładnie nie pamiętam) i moc seata jest na oko.

Fakt ze jak pojechał mniejszą ibi jest wart podziwu ale nie wiadomo co w ibi piszczy..

Proponuje zamknąć temat do momentu az Jacek nie zrobi kolejnego setapu,bo jak widać zaczyna sie robić z tego cyrk na kółkach,zaraz zaczną sie wypominki nie nawiązujące do niczego...

Opublikowano (edytowane)

Co by juz zakończyć dyskusję i pokazać do końca świat urojeń Sagona przedstawie po krótce fantazję godne przewodniczącego komisji śledczej. (gdyż jak widzę przedstawia , a wręcz wmawia swój świat widzenia innym , a osoby nie związane z tematem w ten sposób wproadzane są w błąd) A trwa to już dobre 2-3 lata.

Bohaterem 2 pierwszych przypadków będzie Golf 3 TDI GTB17/216/pompa 10/11 itd oraz 3 przypadek to Seat Tolego ASV z takim samym osprzętem.

Przyklad numer 1.

Dynomet
Dynomet.jpg

DynoProject w ECU-Performance
image.jpg

Jak widać wyniki mocno podobne (przypominam że to (216-tki)... ale sagonik ma inne zdanie ... straty nad wyraz duze, powód , a no prosty sagonik twierdzi , że Krzystof kazał panu w ECU-PERFORMANCE naciągnąc wynik bo inaczej by nie wyszło.
Rozumiem, że człowiek prowadzący firmę, którego jedno modyfikowane auto warte jest więcej niż 100 sztuk sagonikowych golfików ,poszedł na taki układ gdy zobaczył Krzysia wjeżdżającego na hamownie starym białym golfem 3 kombi w TDI.... ja do tej pory zrywam boki z tej tezy :-) :banan:

Przykład numer 2.

Dynomet
Golf_3_TDI_DYNOMET.jpg

Maha (Unitronic)
Golf_3_TDI_MAHA.jpg

Jak widać wyniki jak i przebieg krzywych zbliżone (różnica duża bo 5 % :-) )., ale sagonik znowu ma inne zdanie ... tym razem temperatura w dolocie za wysoka i cisnienie za niskie.
Teza , numer ze stratami już był i trzeba było wymyśleć coś innego żeby naciągnąć wynik. Także Andrzej Poniedziałek Z Unitronic (człowiek , który w tuningu siedzi więcej niż nas sagonek ma lat) poszedł na układ z Krzysiem i swój warsztat przeniósł w góry (co by zmniejszyć ciśnienie atmosferyczne) , a czujnik temperatury dolotu trzymał w ręku , a może w d..pie (a może to Krzysiek trzymał , tego się chyba nie dowiemy) :-) :naughty:

No i na koniec przytoczony w poprzednim poście Seat GTB17/216/10/11 itd

Dynomet
Dynomet.jpg

Maha (Masters)
Maha.jpg

Tutajj wyniki znów prawie , że identyczne no ale przecież tak być nie może denerwuje się sagon. A że Nasz sagonik uważa , że Marek Staszewski to guru tuningu i jego Maha to wyrocznia, więc o żadnym układzie i przekręcie nie było mowy. Czyli jak to , Dynomet zgadza sie z MAHA ??? , oj moi drodzy nie .... przecież odstęp w pomiarach to miesiąc czasu , teza Sagona , Krzyś zdązył wymienić wtryski na 0.240 ... (ten człowiek przechodzi samego siebie). :facepalm:

No cóż ja boki zrywam za każdym razem jak o tym czytam.

:decayed:

Gdziekolwiek by Krzysiek nie pojechał na pomiar to zawsze będzie coś nie tak , biedny z niego chłopina, ciągle przśladowany przez eksperta sagona. :grin:

Podsumowywując , myślałem że ten sagon żartuje ale on tak na poważnie już od 2-3 lat. :facepalm:

I to by było na tyle. :-)

Teraz można zamykać.

Edytowane przez spanky
Opublikowano (edytowane)

Amen. Maciek to swietnie opisal i zobrazowal obraz tego osobnika.

Prawie tak jak piosenka w ktorej znalaz sie tekst o koledze sajgonie, dokladnie 2:51 utworu: https://youtu.be/mQV5K4meobM?t=2m50s

Edytowane przez strus90
Opublikowano (edytowane)

Maciek potrafi świetnie wciskać kit,podobnie,jak Krzysztof.Ale do rzeczy.

Przykład numer 1,wynik z dynometu,o ile dobrze pamiętam to gó...o wypluł coś około 197 koni na 11/216.

Poniżej jest pomiar z obciążeniówki DP i wszystko byłoby dobrze,gdyby nie fakt,że straty są bardzo zawyżone,tym samym i sama moc poszła w górę.Patrząc na pomiary z dp,trzeba szczególną uwagę zwracać na wartości strat.

Te napędy nie wygenerują strat rzędu 40/4000 nawet na 5tym biegu,max jaki można osiągnąć,to 25 koni/4000.

Mogę każdemu chętnemu pokazać 10 wykresów z 10ciu różnych hamowni dp ze stratami max 25/4000.

Zatem zawyżone o 15 koni straty dają nam zawyżoną o 15 koni moc,czyli zamiast 197 mamy 182 konie,proste i logiczne.A ile wypluło na dynomecie,kilkanaście koni więcej.

Który cymbał potrafi wychwycić taki drobiazg,może ty śtruś,a może kowi?

Przykład numer 2.Pomiar z dynometu,szkoda pisać o wyniku,ale warto się skupić na pomiarze z mahy.Tutaj też mamy niezły cyrk,jak lukniemy w legendę.Czy ty strusiu potrafisz dostrzec,że wartość temperatury powietrza zasysanego jest dwukrotnie wyższa,od temperatury otoczenia?

Wiesz dlaczego tak się dzieje i wiesz jaka przy 18tu zewnętrznej powinna być temperatura w dodocie?

Gó..o wiesz,więc ci wytłumaczę.Otóż dwukrotnie zawyżona temperatura w dolocie,to zasługa źle pobranego odczytu,Zamiast brać wskazania w czujnika zamontowanego w okolicy puchy filtra powietrza,jak u Mastersa,cwaniaki biorą odczyt z obd,czyli z mapsensora.W dolocie miał 36 stopni i taką temperaturę pokazuje legenda.

Przy zewnętrzne 18 temp.w dolocie nie powinna przekroczyć 19tu stopni!!!

Zmierz sobie temperaturę przez czujnik wystawiony przez szybę przy zewnętrznej 18,to może zrozumiesz,że nie ma opcji,żebyś jadąc 100km/h miał 36 stopni.

Druga kwestia,to wartość cisnienia atm.Wiesz,zadałem sobie trud,żeby zadzwonić do dyżurnego synoptyka kraju i zapytać o wartość ciśnienia tego dnia z Wwy z godzin południowych.Było dużo wyższe,niż to które pokazuje legenda.Dziwne,co?

Zawyżona temperatura w dolocie,zanizone ciśnienie atm i mamy 10 koni bonusu.Silnik na czysto wypluł 190 koni,wszystko,a ile wypluło na tym gó..ie dynomecie?.Tak pierwszy pomiar z dp,jak i drugi z mahy to przykłady jawnego naciągania wyników.Zapytam się,kto potrafi wychwycić takie drobiazgi patrząc na wykresy?????

W jednym przypadku dodano 15 koni,w drugim dodano 10 koni.Ile dodało to cudeńko dynomet,kilkanaście za każdym razem.

Jest jeszcze jedna istotna kwestia,którą warto poruszyć,Charakterystyka krzywych.Na maha w Unitronicu mac moc 190 koni łapie przy 3600rpm,pseudo tuner Maciuś nie potrafi nawet po wklejeniu gotowca sprawdzić charakterystyki napięcia,stąd max już przy 3600rpm,tym samym i max moc jest przy 3600.

A jak wygląda krzywa mocy z dynama,ooo fantastycznie,moc rozwija się i rozwija,rośnie i rośnie,i łapie swoją max wartośc dużo powyżej 4000rpm :nabijasie: .

Tak dynamo odzwierciedla autentyczny przebieg krzywej mocy i momentu :facepalm: ,podobnie i ich wartości.

Gdzie by Krzysiu nie pojechał,to wszędzie robi tak samo,jak z pompą bohatera tematu,nie potrafi uczciwie dokonać nawet jednego pomiaru i uczciwie przerobić pompy.

Maciuś trzyma jego stronę,bo wspólnie ciągną kasę od frajerów,jeden wkłada gówniane tłoki od starych transitów,drugi rysuje niesamowite kreski,a frajerzy się cieszą,bo mają moc.

Teraz ostatnie przykłady i tutaj piszę do kowiego.Na dynamie 11/216 pluje około 203 konie w tym toledo,a twoja ponoć nowa pompa ledwie 4 konie więcej na 240tach.Nędza,dno i wodorosty ta twoja nowa pompa,albo Krzyniu robił pomiar na 240tkach.

To,że na maha u Mastersa wypluło 197 koni,jest realne,pomiar na 6tkę,ale nie na 216tkach,a na 240tach.

Teraz struś poproś Macieja ,żeby wrzucił foty w innym formacie i porównaj sobie różnice w temperaturach otoczenie/zasysane w z jednej i drugiej mahy.Albo ja ci je podam,temp otoczenia u Mastersa 9.8,a temp powietrza zasysanego 10.1.Temperatura otoczenia w Unitronicu 18,a zasysanego 36 :polew: .

Tak ma wyglądać różnica w temperaturach,a nie dwu krotność wartości temperatury otoczenia.Chcesz,zapodam ci 10 wykresó z różnych mah,może sam jakoś wyciągniesz pewne wnioski.

Maciuś,co byś żałosny pseudo tunerzyno nie napisał,to i tak nie zmienisz faktu,że jesteś takim samym naciągaczem,jak Krzysiu.Tanim,żałosnym zakompleksionym pseudo tunerzyną,który nie widzi innego sposobu na robienie kasy,jak układy w Krzysiem.Ta sierota widzę nasyła wszystkich,których zna,a sam siedzi pewnie u mamusi na kolanach i ssie kciuka.

Powiesz mi może,że ta pompa bohatera tematu wypluje prawie 190 koni :polew::buahaha:?

Jak to możliwe,że toledo na 11/216 wali 203 konie,a kowiego fura na 11/240 tylko 207 koni,oba pomiary z twojej pseudo hamowni.Pewnie kowi ma marne wtryski :grin: .

Strusiu,swap już dawno ukończony,tyle tylko,że ja nie muszę się ze wszystkiego spowiadać.

Kowi,ty jesteś lepszy,jak Kris i Macie,szacujesz,że masz 214 koni,bo pomiar masz tylko do 4000rpm.Ty widzę jesteś kompletnie z ciemnej du..e jeżeli chodzi o te sprawy.

Zapodaj no kolego loga dynamicznego 001 na 4ce.Poprośc tego żałosnego tunerzynę,to może ci wytłumaczy,że jak max napięcie złapaiesz przy 4000rpm,to choćbyś kręcił do 6000rpm,to nawet konia więcej nie ugrasz.Nie jest istotne,ile ci jeszcze rpm zostało,tylko jaki masz zapas w napięciu.

Zapodasz tego loga,czy może nie masz czym,albo gdzie i jak zalogować?

Mały edit,dla tych wszystkich,którzy łykają bez popitki wyniki nawet z mahy.Oto,co można ugrać kombinując z odczytem temperatury powietrza zasysanego zapinając czujnik pod obd i biorąc tym samym odczyt z kolektora z mapsensora.

Pierwszy przykład maha,temperatura otoczenia 26.7,temperatura niby zasysanego aż 50 stopni.Teraz patrzymy na moc na silniku,mamy 167.1,taką moc generuje ten silnik,ale,że ktoś celowo chciał podnieść ostateczny wynik po korekcji,to zakombinował z odczytem i dzięki temu ugrał aż 176.6,czyli mamy 9.5 konia przyrostu bez większego problemu.Identycznie było u Krzynia podczas pomiaru w Unitronicu,tam dodatkowo zakombinowali jeszcze z czujnikiem ciśnienia atm.Oto i wykres o który mowa.Struś,ucz się,nie łykaj tego,co pisze Maciuś,bo się sraczki nabawisz.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/uhZ15e9o_2n6Jqc39p68xgza8jLNIt

Kolejny rodzynek,też maha i ponownie,otoczenie 25.2 stopnia,zasysane :grin: aż 73 stopnie.Moc na silniku,czyste niczym nie zawyżone i jak najbardziej realne 106 koni,ale już ostateczna moc po dodaniu tego,co udało się wyrwać dzięki wałkom z temperaturą,to aż 116 koni.I w ten oto sposób mamy 10 koników czystego,jakże pięknego bonusika,przy idealnej wartości ciśnienia atm 1000mbar/hpa.W taki sam sposób na maha w Unitronicu Krzyniowi urosło aż 10 koni.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/7bbkINX_bv4jAwnKVqaYP5_jtDxi6v

Na sam koniec pomiar Krzyniowego gofra w Unitronicu.Analiza,temperatura otoczenia 18.1,temperatura rzekomo zasysanego aż 36 stopni :polew:.Idziemy na lewo i mamy czysta moc na silniku 190,a po dodaniu tego,co ugrali zawyżając temperaturę i zaniżając o ponad 20 hpa ciśnienie atm,mamy aż 201koni.Tak się ciemnoto krzesze moc!

Abstrahuję od kompletnie rozbieżnych charakterystyk krzywych mocy i momentu z mahy i tego Maciusiowego dynama rowerowego.

Obecnie,jak widać standardem jest robienie 430 niuta z 216tek :facepalm: ,albo 203 konie z 216tek,a dziwnym trafem na 240tce pluje zaledwie 207 koni.Ale kolega kowi wyliczył,że jak zakręci silnik o 800 rpm wyżej,to wypoci on aż 214 koni :grin: .

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/jsvVI2SWLUbnUfg94wbFvPFbrsgkVm

Edytowane przez sagon
Opublikowano

Uzytkownik sagon jedzie na chwilowy odpoczynek :hi:

Pozdrawiam




Opublikowano

Oj sagonku sagonku, co by Ci nie pokazać to wszystko będziesz podważał, to są dopiero kompleksy nieudacznika życiowego :hi:
Jak zwykle wiesz wiecej o czymś czego na oczy nie widziałeś :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...