Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana uszczelek, tylny most Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Dziś po południu mam zamiar zabrać się za wymianę uszczelek w tylnym moście, dokładnie chodzi o te z numerem 12 schematu poniżej.

Czy ktoś może się już z tym bawił? Jak dużo trzeba rozebrać żeby się tam dostać? Ogólnie jakieś wskazówki zanim zaczne się z tym babrać? ; )

Pozdrawiam

153525200.png


Po dokładnym obejrzeniu wycieku oleju (powód wymiany uszczelek) okazało się że w okolicach uszczelek wszystko wyglada na suche, wyciek za to wyglada jakby pochodził z dolnego korka.

Spotkał się ktoś z czymś podobnym?

Edytowane przez narkil
Opublikowano

Witam też mam cały dyfer w oleju poci się z obu pół osi wyciągłeś cały dyfer czy tylko odkręciłeś półośki?

Opublikowano

Na razie wymieniłem dolny korek bo wydawało mi sie ze to z niego leci ; p

Mi wychodzi na to ze cieknie ten oring z numerem 6, zabiorę sie za to dopiero jak sie zrobi ciepło, póki co wymieniłem olej na nowy.

Opublikowano

a może nie wina uszczelniaczy a zatkanego odpowietrzenia dyfra i dlatego wywala olej?

Opublikowano

w którym miejscu on sie znajduje??

Opublikowano

Witam, umnie tez tak widać leje i tez myślę jak się to wymienia. i potrzeba jakiś sprzęt do tego czy lepiej to dac mechanikowi zrobic

yzxd7r5j.jpg

Opublikowano

Odpowietrzanie duyfra? Też nie wiedziałem że istnieje :) a czy ktoś może mi powiedzieć albo pokazać jak u niego wygląda korek wlewowy? Bo u mnie jakiś magik go obspawał więc myślę o wymianie. Czy jest on identyczny jak spustowy? Bo w sumie ze zdjęcia powyżej Tak właśnie wychodzi.

Opublikowano

Czy jest on identyczny jak spustowy?

Dokładnie tak jest. W aso zapłaciłem koło 20zł za sztukę.

Opublikowano

czyli myślicie ze to odpowietrzenie dyra leje aż sprawdzę któregoś dnia i wjadę na kanał

Opublikowano

U mnie rzeźba nie wytrzymała, urwany jedyny element umożliwiający odkręcenie korka wlewowego...ma ktoś na sprzedaż całą osłonę dyfra?

Opublikowano

a umnie w audi widac pechowy most bo sprawdzałem z ks serwisowa i jakieś 7 lat temu wymieniali simering, wiec pewno trzeba bedzie wymienic

Opublikowano

Tak z innej beczki, czy znacie może wymiary uszczelniacza (nr 12 na rysunku)?

Opublikowano (edytowane)

Nr12 to jest ten nr 016409399b uszczelniacz , właśnie taki też chcę wymienic

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez andrzejch1980
Opublikowano (edytowane)

Jakiś czas temu wymieniałem oba uszczelniacze bo było wilgotno (45x60x8)

Dyfer demontowałem z auta.Już ponad 2 lata i sucho.

Dodatkowo zlikwidowałem luz przez zmianę podkładek

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Dzięki za podpowiedź, czyli uszczelniacz ma dokładnie takie same wymiary jak te przy flanszach skrzyni biegów, też muszę to ruszyć bo przy lewej półosi na dyfrze mam zapocone. Zamiennik Corteco (CO12017270) kosztuje w granicach 12 zł.

Opublikowano

Panowie pytanko ile jest uszczelniaczy na tylny dyfer ??


slyszalem ze 3 szt


i jakies nr tych uszczelniaczy ktos ma ?? 3 szt sa takie same czy nie?? no i powiedzcie jaki olej tam wlac?

Opublikowano

Numery uszczelniaczy półosi masz powyżej podane z zamiennika, od strony wału nie wiem czy jest inny. Olej 80W90, mineralny.GL5.

Opublikowano

tak ale na lewa strone :) dlatego sie pytalem czy reszte jest takich samcyh ;p

a wiem ze sa trzy uszczelniacze . a ten Corteco (CO12017270) zamiennik jest na lewa i prawa strone ??? i gdzies jeszcze jest 3 uszczelniacz?

Opublikowano

Trzeci to na wałku napędzany wałem, raczej inny wymiar niż 2 pozostałe

Opublikowano

a ile tego oleju wchodzi w most? 2 bańki 1l wystarczą?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...