driver77 Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 Długo trwała walka w szukaniu przyczyny, ale w końcu udało się. Uszkodzona pompa paliwa wbudowana w vacum. Pomimo że Vacum ok i paliwa także ok -mierzone zegarem to jednak nie było to miarodajne wystarczająco. Na próbe wziąłem ze szrotu używana inną vacum. Wykręciłem moją i obydwie do porownania na stół. Co mnie zdziwiło,że w mojej ten wypust co wchodzi na wałek rorządu kręci się z lekkim oporem w koło. Natomiast pompy ze szrotu palcami nie da rady ruszyć, kombinerkami trza użyć znacznej siły. Więc z obawami czy tak ma być wkrecam tą używkę. Wiadomo zapalić nie chciał bo zapowietrzony,ale plak jako wspomagacz pomógł. auto od tygodnia pali na dotyk z rana w południe,po kilku dniach stania. Po rozebraniu mojej starej wewnątrz wytarły się elementy tłoczące. I pomimo iż zegar na wolnych i wysokich obr pokazywał ze jest OK, to podczas rozruchu pompa nie była w stanie zrobić ciśnienia. Ale wszystko zależało od tego jak w danej sytuacji ułożone były elementy wewnątrz. Zużyte elementy jak na filmie od 6 min 42 sek (ten mechanizm ze sprężynkami). Dzięki wszystkim za szczere chęci pomocy i zainteresowanie tematem.
CzarekJ Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 Prawdopodobnie zacinał ci się zaworek zwrotny paliwa w pompie i dlatego silnik nie utrzymywał na magistrali ciśnienia paliwa. Dzięki za opis, bo mało kto pokazuje sposób w jaki usunął usterkę.
driver77 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 Prawdopodobnie zacinał ci się zaworek zwrotny paliwa w pompie i dlatego silnik nie utrzymywał na magistrali ciśnienia paliwa. Dzięki za opis, bo mało kto pokazuje sposób w jaki usunął usterkę. Powiem szczerze nie spodziewałbym się że to wina pompy, bo przecież chyba z 5 razy wpinany był zegar i było OK. Ale jak widać zegar to nie wszystko. Widocznie miała problem z zassaniem i podaniem paliwa przy rozruchu. Za używkę na szrocie dałem 80zł i narazie ją zostawie, bo chodzi.
Dev Opublikowano 16 Października 2015 Opublikowano 16 Października 2015 Pomps charakteryzujesię dwoma parametrami Pierwsze to cisnienie A drugie wydajność Tego drugiego zabrakło
driver77 Opublikowano 16 Października 2015 Autor Opublikowano 16 Października 2015 Pomps charakteryzujesię dwoma parametrami Pierwsze to cisnienie A drugie wydajność Tego drugiego zabrakło Najwidoczniej tak było. Tyle nerwów i obaw podczas użytkowania wozu. Ile razy palony na kable, wypychany,przepychany,holowany tego już nie pamiętam jak i tego ile razy komunikacją miejską musiałem się poruszać. Cóż tak to już jest. Niby wydaje się że wszystko jest OK,a jednak jak to mówią ,,Diabeł tkwi w szczegółach" Ale ważne że chodzi.
piotrsob1 Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Prawdopodobnie zacinał ci się zaworek zwrotny paliwa w pompie i dlatego silnik nie utrzymywał na magistrali ciśnienia paliwa. Dzięki za opis, bo mało kto pokazuje sposób w jaki usunął usterkę. Powiem szczerze nie spodziewałbym się że to wina pompy, bo przecież chyba z 5 razy wpinany był zegar i było OK. Ale jak widać zegar to nie wszystko. Widocznie miała problem z zassaniem i podaniem paliwa przy rozruchu. Za używkę na szrocie dałem 80zł i narazie ją zostawie, bo chodzi. Trzeba pamiętać o prostej zasadzie , diagnozę stawiamy wtedy gdy jest problem z autem ,czyli ciśnienie a właściwie to czy pompa w ogóle podaje paliwo trzeba było sprawdzać podczas porannego odpalania Jak już auto chodzi to szukaj wiatru w polu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się