Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Hałas spod maski - jaka może być przyczyna ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapłaciłem 50zł ale różni fachowcy mieli różne propozycje od 50 do 100 za robotę z moją częścią.Jeden nawet zaproponował zmianę całego alternatora :wallbash: ze zwrotem starego za 1200zł :sick3:

Opublikowano
:polew: no to ja ostatnio nowy na allegro za 480zł widziałem :polew:
Opublikowano

witam mi rowniez piszczalo ale wymienilem rolke przy alternatorze i cisza a wczesniej jak skrecilem kola na max to piszczalo i cos cykalo ale zastanawia mnie jeszcze jeden dzwiek ktory wystepuje na tym filmiku a i jest tez umnie a mianowicie chodzi o ten stukot takie tutututu ktory slychac gdzie dalej, nie chodzi o terkot silnika bo ten jest bez zarzutu tylko takie stukanie jakby gdzies obudowa stukala( a tak nie jest) jest to bardziej slyszalne kolo prawego kola patrzac od przodu. nie mam z kim porownac czy te typy tak maja czy cos nie tak

Opublikowano

witam mi rowniez piszczalo ale wymienilem rolke przy alternatorze i cisza a wczesniej jak skrecilem kola na max to piszczalo i cos cykalo ale zastanawia mnie jeszcze jeden dzwiek ktory wystepuje na tym filmiku a i jest tez umnie a mianowicie chodzi o ten stukot takie tutututu ktory slychac gdzie dalej, nie chodzi o terkot silnika bo ten jest bez zarzutu tylko takie stukanie jakby gdzies obudowa stukala( a tak nie jest) jest to bardziej slyszalne kolo prawego kola patrzac od przodu. nie mam z kim porownac czy te typy tak maja czy cos nie tak

przyciśnij mocno ręką obudowę silnika...

Opublikowano

juz dociskalem lecz to nie to dzwiek jest w okolicach silnika(za nim), jak sie schyle przy przednim kole od strony pasazera to wyrazniej go slychac. na tym filmie jest on tez slyszalny

Opublikowano

Witam

Podłącze się do tematu. Mam podobny problem z dziwnym piszczeniem na wolnych obrotach. Jak dodam trochę gazu (powyżej 1,1k obrotów) problem ustaje. Czasami jak silnik się rozgrzeje to zaczyna mi piszczeć wspomaganie na maksymalnym wychyleniu kół.

Dziś zauważyłem również, że silnik o wiele głośniej zaczyna pracować jak włączę światła przeciwmgielne (większe obciążenie) lub nacisnę hamulec.

Sądzicie że to sprzęgiełko? Pasek mam w dobrym stanie i nie ma zbyt dużych luzów. Skrętu poprzecznego paska też nie widzę, ani latania podczas normalnej pracy.[br]Dopisany: 20 Marzec 2011, 16:25_________________________________________________Wczoraj zobaczyłem również, że zwoje alternatora po wyłączeniu silnika automatycznie stają. Pozatym podczas pracy silnika napinacz paska wpada w wibracje, ale pasek nie wygląda na luźny ( moge wykonać nim obrót max o 60st)...

Opublikowano

Jak "uzwojenia" alternatora staje wraz z zatrzymaniem paska to ewidentnie sprzęgiełko!

Opublikowano

Po wymianie sprzęgiełka popiskiwanie ustało :good: . Również ucichło piszczenie paska przy kręceniu kierownicy. Dzieki wszystkim :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...