tomo99995 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Witam mam problem w tym że auto przechodzi w tryb awaryjny przy prędkości około 100kmh tak to ładnie ciągnie jestem trochę wystraszony ponieważ w piątek mam trasę do polski 1000 km i chciałbym się z tym szybko uporać proszę o porady z góry dzięki http://vaglog.pl/log_233096.html http://vaglog.pl/log_233095.html
karaluch8 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Kierownice zapieczone. Albo problem ze sterowaniem. Sprawdź wężyki podciśnieniowe, i spróbuj ruszyć sztangą turbiny.
markus85 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 Zapewne kierownice turbo do czyszczenia. Jak masz trochę smykałki zrobisz to sam.
maniekaudia4 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 od około 2000 obr/min przeładowuje turbo
tomo99995 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) całkiem możliwe że turbo się zapiekło,zasyfiło ponieważ mało ostatnio nim jedziłem próbowałem przegonić ale nic to nie dało wężyki sparciałe ale wydaje mi się że szczelne nie mam możliwości teraz samodzielnie wyczyścić turbo jak myślicie jest to zabójstwem dla silnika jazda 1000km w trybie awaryjnym ? dzięki za odpowiedzi ps.jutro sprawdzę sztangę Edytowane 20 Września 2015 przez tomo99995
lukaszooo Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Zabójstwem nie jest, jest bardzo nie bezpieczne dla ciebie, spalanie bedzie wieksze. Dla wprawionej ręki czyszczenie turba to ok 3 godz.
tomo99995 Opublikowano 23 Września 2015 Autor Opublikowano 23 Września 2015 Witam ponownie a mianowice zapieczone kierowniczki znikomy ruch sztangi ,przy użyciu prostych narzędzi udało mi się odzyskać turbo a mianowicie strzykawka , wężyk, kombinerki, wd40 klucz 10 żeby poluzować gruszkę .Zacząłem od strzykawki ale nie wiele to dało poluzowałem gruszkę i kombinerkami ciągnąłem raz w góre raz w dół sztangą ale cholernie ciężko to szło psikając wd40 chodź wiem że to nie wiele dało w tym momenicie , wszystko skręciłem i dalej sprawdziłem strzykawką zasysając powietrze przez gruszkę ruch poprawił się o jakies pół cm więc troszkę jeszcze to mało ale nic rozgrzałem silnik i jazda na autostradę po dokładnym rozgrzaniu silnika 3 bieg i zaczełem powoli przyspieszać obroty między 3-4,5 tys odpuszczając i dodając gazu silnik nie łapał już notlaufa a pozniej ostre przepalenie 15 km prędkość rzędu 160-220 tyle ile fabryka dała. Po tym zabiegu zjechałem na parking i po chwili kiedy turbo ostygło sprawdziłem ruchy sztangi ściągając i zakładając węzyk z gruchy pracowała w pełnym zakresie . więc mogę jechać spokojnie w trasę . Wiadomo że zabieg który przeprowadziłem jest tylko na krótką metę bo kierowniczki i tak są zasyfione ale w pl mogę się spokojnie zabrać za dokładne czyszczenie turbinki dzięki raz jeszcze za porady
Leopold27 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 kolego przepalenie to nie prędkość a obroty,oczywiście na ciepłym silniku,po prostu zmieniaj biegi na wyższy nie mniej niż przy 2700obr,a na niższy ok 2000,dwa razy czyściłem turbinę.po zmianie stylu jazdy wogóle nie miałem trybu awaryjnego już 2,5 roku.
karaluch8 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 kolego przepalenie to nie prędkość a obroty,oczywiście na ciepłym silniku,po prostu zmieniaj biegi na wyższy nie mniej niż przy 2700obr,a na niższy ok 2000,dwa razy czyściłem turbinę.po zmianie stylu jazdy wogóle nie miałem trybu awaryjnego już 2,5 roku. Tutaj się mylisz. Przepalanie polega właśnie na najwyższym biegu, z jak najwyższą prędkością. Dzięki temu że są duże opory, silnik ma ciężej, przez co temperatura spalin przekracza zdrowo 600 stopni.
Leopold27 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 kolego przepalenie to nie prędkość a obroty,oczywiście na ciepłym silniku,po prostu zmieniaj biegi na wyższy nie mniej niż przy 2700obr,a na niższy ok 2000,dwa razy czyściłem turbinę.po zmianie stylu jazdy wogóle nie miałem trybu awaryjnego już 2,5 roku. Tutaj się mylisz. Przepalanie polega właśnie na najwyższym biegu, z jak najwyższą prędkością. Dzięki temu że są duże opory, silnik ma ciężej, przez co temperatura spalin przekracza zdrowo 600 stopni. kolego ty masz pewnie inne sadze niż ja,powodzenia. kolego przepalenie to nie prędkość a obroty,oczywiście na ciepłym silniku,po prostu zmieniaj biegi na wyższy nie mniej niż przy 2700obr,a na niższy ok 2000,dwa razy czyściłem turbinę.po zmianie stylu jazdy wogóle nie miałem trybu awaryjnego już 2,5 roku. Tutaj się mylisz. Przepalanie polega właśnie na najwyższym biegu, z jak najwyższą prędkością. Dzięki temu że są duże opory, silnik ma ciężej, przez co temperatura spalin przekracza zdrowo 600 stopni. jak tak twierdzisz to pojezdzij na ręcznym,powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się