ramzes-it Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Witam, Chlopaki pomóżcie bo ja już nie mam pojęcia co z tym zrobić aby było dobrze? Mianowicie mam B7 i zawieszenie ori s-line i jak to u większości użytkowników forum nadszedł czas na wymianę wahaczy. Na początku wymienione zostały jak dobrze pamiętam dwa górne ale nie pamiętam z której strony, mniejsza o to. Po wymianie jakoś ciężej kiera zaczęła chodzić ale wkrecilem sobie ze nowe elementy itd więc przestałem dążyć temat, choć prawdopodobnie już wtedy bylo coś nie tak. Po kilku miesiącach zaczęło skrzypiec i stukać w zawieszeniu no i zdecydowałem się na wymianę reszty wahaczy na nowe. Wymienione, no to jazda próbna - jadę super cichutko nic nie stuka pomimio że zawieszenie obniżone a felunek 18, skręcam i oooooo jakież było moje zdziwienie jak kierownica została w miejscu w którym ją puściłem, prawie na krawężnik wyjechałem. MASAKRA! Kiera poprostu nie odbiła koła nie wyprostowaly się same tak jak to zawsze było przed wymianą. Nie mam pojęcia co jest ale z tego co znalazłem na forum to wychodzi na to że wahacze od s-line różnią się od wersji standard. Mechanika to zatkalo i cały czas wymyśla różne przyczyny oczywiście nie dopuszczając do siebie myśli ze mógł coś namieszać nowe to nowe w/g niego, pomimo tego że non stop mu powtarzam ze pdzed wymiana tak nie bylo. Chlopaki pomóżcie w temacie bo nie ma jazdy to jakaś katastrofa teraz jest. .... Z góry wielkie dzieki Edytowane 26 Września 2015 przez ramzes-it
FNW Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Nie piszesz nic o regulacji zbieżności a to raczej przyczyna
ramzes-it Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Nie pisałem o zbieżności bo mi się zapomnialo ale była ustawiona po tym jak pojechałem na próbę, bo mechanik oczywiscie mówił że to na 100% zbieżność to zrobiłem i ja wróciłem do mechanika z nowiną że nic z tego że nadal to samo to zanimowil...... Edytowane 26 Września 2015 przez ramzes-it
turzol Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Masz 1BV czy 1BE? Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
ramzes-it Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 No właśnie nie wiem jakie to zawieszenie 1BV czy 1BE? nigdy się bardziej w temat nie zgłębiałem bo nie było potrzeby, praktycznie prawie 4 wiosenki przelatałem i było cacy a teraz jest problem. Gdzie to można sprawdzić? to może by się trochę rozjaśniło, nadmienię że mechanik jak zamaiwł te wahacze to powiedział "daj mi zestaw wahaczy do Audi A4 B7 i tle nie było mowy o żadnym 1BV lub 1BE?
Robero321 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Czy 1BV czy 1BEmasz na wlepce z kodami wyposażenia w bagażniku lub gdzie tam się też wlepka znajduje wachacze powinny być takie same w obu przypadkach różnią się amortyzatory i sprężyny. Ze zdjęcia w avatarze wydaje mi się że masz to wyższe To że kiera chodzi ciężko to jest problem źle skręconego zawieszenia. Nie ma prawa chodzić ciężej. Spieprzył montaż i tyle w temacie
turzol Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Czy 1BV czy 1BEmasz na wlepce z kodami wyposażenia w bagażniku lub gdzie tam się też wlepka znajduje wachacze powinny być takie same w obu przypadkach różnią się amortyzatory i sprężyny. Ze zdjęcia w avatarze wydaje mi się że masz to wyższe To że kiera chodzi ciężko to jest problem źle skręconego zawieszenia. Nie ma prawa chodzić ciężej. Spieprzył montaż i tyle w temacie Przy 1bv jedna para wahaczy się różni od 1BA i 1BEWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
ramzes-it Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 Hej DZIK Oto VIN WAUZZZ8E76A037404
Robero321 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) Przy 1bv jedna para wahaczy się różni od 1BA i 1BE Przy 1BV możliwe że są inne (miałem na myśli 1BA i BE) ale on ma 2.0TDI a do takich modeli w ori raczej nie wsadzali tak sportowego i twardego zawieszenia Edytowane 26 Września 2015 przez Robero321
ramzes-it Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) A i amorki są czerwone może to też Wam coś ma zeiązek zrodzajem zawieszenia.....Problem w tym że sam bym sprawdził ta nalepke z rodzajem zawieszenia ale nie mam możliwości bo mnie nie ma na miejscu dopiero za tydzień sprawdzę ale z tego co pamiętam to w bagażniku nie widziałem zadnej naklejki. Edytowane 26 Września 2015 przez ramzes-it
Jarek882 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 (edytowane) A i amorki są czerwone może to też Wam coś podpowie..... Problem w tym że sam bym sprawdził ta nalepke z rodzajem zawieszenia ale nie mam możliwości bo mnie nie m mnie na miejscu dopiero za tydzień sprawdzę ale z tego co pamiętam to w bagażniku nie widziałem zadnej naklejki. inne są górne wahacze i sprężyny. Amory maja krótszy skok. ale u mnie po wymianie zawieszenia w b5 na lemforder kiera tez ciezko chodziłą teraz wymieniałem w b6 i to samo ciezko chodziła ale z dnia na dzien chodzi coraz lżej a i ja mam 1bv to inne były jeszcze końcówki drążków bardziej płaskie przy końcach a do zwykłego są grubsze na końcach. Edytowane 26 Września 2015 przez Jarek882
ramzes-it Opublikowano 26 Września 2015 Autor Opublikowano 26 Września 2015 A i amorki są czerwone może to też Wam coś podpowie..... Problem w tym że sam bym sprawdził ta nalepke z rodzajem zawieszenia ale nie mam możliwości bo mnie nie m mnie na miejscu dopiero za tydzień sprawdzę ale z tego co pamiętam to w bagażniku nie widziałem zadnej naklejki. inne są górne wahacze i sprężyny. Amory maja krótszy skok. ale u mnie po wymianie zawieszenia w b5 na lemforder kiera tez ciezko chodziłą teraz wymieniałem w b6 i to samo ciezko chodziła ale z dnia na dzien chodzi coraz lżej a i ja mam 1bv to inne były jeszcze końcówki drążków bardziej płaskie przy końcach a do zwykłego są grubsze na końcach. Ok wszystko jestem w stanie zrozumieć że ciężej chodzi bo nie ma wspomagacza elektrycznego i takie tam, no ale żeby kiera nie wracała po skręcie tyko trzeba było ją dokręceć bo nie che się do jazdy prosto ustawić, to ewidentnie jest coś nie tak. Teraz jeżdzę Borą i w nie jest wszystko dobrze duzo lepiej jak u mnie, a wiemy doskonale że bora to bora a Audi to Audi
hidden22 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 witam mam podobny temat bo wymianie wahaczy caly komplet. kiera nie odbija wogole tylko jak skrecam zostaje w tym polozeniu, jeszcze po kilku km jak auto rozgrzeje sie to jest dzwiek skrzypiacych gum i slychac jak by wszystko latalo odczuwalne to jest na kierownicy...moze ktos podpowiedziec o co chodzi...na starych wszystko bylo ok cisza a stare byly juz ladnie wyjechane a nic nie pukalo... moze to magiel tak puka? jak mozna go sprawdzic? jak cofam slysze stuki puki...wszystko dokrecane niby jak auto stalo na kolach...na szarpakach zero luzow nic diagnosta nie stwierdzil
hidden22 Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 to teraz jak najlepiej jechac zeby sprawdzic czy dobrze skrecone jest? boze jesli zrypali i zle skrecili to oszaleje... najlepsze jest to ze jadac na wprost i prostym asfalcie stuka puka. myslalem o maglu ze moze to w nim wszystko lata?
ramzes-it Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 Źle skręcone zawieszenie Hej Robero321 to w takim razie jak powinno być prawidłowo skręcone zawieszenie? Jak widzisz wiele osób ma z tym problem a tak naprawdę to nie ma nigdzie konkretnej odpowiedzi, przeszukałem forum i nie bardzo znalazłem odpowiedź na ten temat.
tygrysek83 Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 podstawowa zasada to taka, że zawieszenie (elementy które wymieniacie) powinny być dokręcone dopiero w momencie, gdy auto stoi już na kołach! żadna filozofia, tylko że niektórzy pseudomechanicy tego nie wiedzą... niestety.
ramzes-it Opublikowano 29 Września 2015 Autor Opublikowano 29 Września 2015 Mam nadzieję że masz rację, powiem szczerze że nie mam pojęcia jak oni mi to zawieszenie skręcili, wymienione zostało wszystko komplet , (górne wahacze, dolne wahacze, łączniki, końcówki drążków i gumy na stabilizatorze) Czyli jedym słowem trzeba popuścić wszystkie śruby zawieszenia jak samochód stoi na kołach i trochę nim pobujać i skręcić na nowo i to cała filozofia Pojadę do innego mechanika, bo tym co mi wymieniali przestaję już wierzyć
Wandej Opublikowano 29 Września 2015 Opublikowano 29 Września 2015 Czy 1BV czy 1BEmasz na wlepce z kodami wyposażenia w bagażniku lub gdzie tam się też wlepka znajduje wachacze powinny być takie same w obu przypadkach różnią się amortyzatory i sprężyny. Ze zdjęcia w avatarze wydaje mi się że masz to wyższe To że kiera chodzi ciężko to jest problem źle skręconego zawieszenia. Nie ma prawa chodzić ciężej. Spieprzył montaż i tyle w temacie Przy 1bv jedna para wahaczy się różni od 1BA i 1BEWysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka Turzol ale chyba nie jest to na tyle nie kumaty mechanik że wcisnąłby 2mm grubsze sworznie w zwrotnicę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się