Bromchit Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Panowie proszę o ocenę logów i pomoc w rozwiązaniu problemu. Dolot sprawdzony jest szczelny. Zostały wymienione świece. Najbardziej nie domaga jak pedał jest w podłodze. Przy normalnej jeździe nie jest to odczuwalne. Obroty trzyma równiutko. Przy spokojnej jeździe żadne błędy nie wskakują, dopiero jak się zacznie ostrzej jeździć, wskakuje Misfire Detected losowo na różnych cylindrach. Podczas robienia, logów check zaczynał migać za każdym razem, w okolicach 6000tyś. obr. Cewki były wymieniane na ori, ale mają przelatane już jakieś 140tyś. km. Muszę jeszcze zmierzyć ciśnienie paliwa, bo wydaje mi się, że może w tym jest problem. No i zastanawiam się nad wywaleniem katalizatora i zostawieniem samej puszki. Zmotywuje mnie to, żeby pojechać poprawić program i wyłączyć drugą sondę . Auto kiedyś miało robiony program w VTG ( nie przeze mnie ), dawno powinienem, coś z nim zrobić, ale teraz nawet gdybym chciał to jest problem. DYNAMICZNE: Grupa 032, 033: http://vaglog.pl/log_234860.html Grupa 115, 118: http://vaglog.pl/log_234859.html Grupa 002, 003: http://vaglog.pl/log_234857.html Grupa 011, 020: http://vaglog.pl/log_234858.html Edytowane 4 Października 2015 przez Bromchit
jacek70 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Przepływka mało pokazuje nawet jak na serię. Albo zła , albo dziura.
Bromchit Opublikowano 3 Października 2015 Autor Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) Być może, przepływka jeszcze oryginał, ale z odłączoną też wywala misfire detected. Zastanawiam się nad katalizatorem, przed zrobieniem turbiny, auto wciągało olej jak smok, 1L na tysiąc, a jak było ostro to nawet więcej. Teraz nic nie dolewam. Edytowane 3 Października 2015 przez Bromchit
jacek70 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Myślę że o kacie to powiedziała by coś druga sonda. Sprawdź błędy może coś się pojawi?
Imhotet Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 kto ci robil ten soft ? logi robione na PB czy na LPG ? missfire pojawia się na PB i na LPG ? cofa zaplon po 12 stopni a dalej masz 16 stopni zapłonu
Bromchit Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 Logi robione na pb, problem z misfire i na pb i na gazie. Napisałem na początku, soft robiony przez poprzedniego właściciela w VTG. Na tym programie jeżdżę już kawałek czasu, a problem pojawił się dosyć nie dawno.
gregor10 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) generalnie program za ostry , mogą poleciec tłoki, sprawdz kompresje. Edytowane 5 Października 2015 przez gregor10
Łukasz13 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Zacznij tak jak piszesz od wywalenia katalizatora i wstawienia pustej puszki.
Bromchit Opublikowano 5 Października 2015 Autor Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Więc sprawdziłem ciśnienie paliwa, na listwie na wolnych obrotach jest 4,1 bara, podczas jazdy spada do 3,8 - 3.7 bara, z pedałem w podłodze, po zgaszeniu silnika spada szybko do 3 barów. Sama pompa (manometr podłączony przy zbiorniku) daje ponad 6 barów i ciśnienie o wiele wolniej spada, do około 5 barów. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania no i wynik na pierwszych trzech 9,5, na czwartym 10, więc nie za ciekawie. Próba olejowa, na wszystkich 12, czyli wygląda to na pierścienie na tłokach. Próba zrobiona na gorącym silniku zaraz po zgaszeniu. Czy taka kompresja może być przyczyną wypadania zapłonów, ? Wywalać katalizator czy nie warto? Edytowane 5 Października 2015 przez Bromchit
gregor10 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 Tak jak myślałem , silnik do roboty niestety , niska kompresja , dlatego wypadają Ci zapłony, ostatnio miałem to samo u klienta... Zawory się pozapadały w biednym BFB od ognia jaki panował w komorze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się