mateuszeks Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Mam dziwny problem. Robiłem przegląd w którym niczego diagnosta się nie dopatrzył a ja gdy jadę po dziurach mam sporadyczne stuki. Jak ugryźć ten temat? Dźwięki dochodzą z prawego przodu (strona pasażera). Nie jest to osłona bo ją odkręcałem i problem nie ustąpił.
Gość harry19-19 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Spróbuj na szarpakach , może też być wina zaślepki luźniej w feldze . Jedno powiedz spróbuj jechać po dziurach i zahamować lekko , jeżeli stukôw nie bedzie to klocki hamulcowe bye bye
mateuszeks Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Ścieżka była na szarpakach i nic nie wyszło. Zmieniałem końcówki drążka i gumy stabilizatora bo myślałem, że to to. Nadawały się już na wymianę ale po tym nie ustąpiło. Jak dobrze rozumiem motyw z dziurami i hamowaniem to: Przejechać po dziurach bez hamulca oraz przejechać po dziurach z lekko naciśniętym stopem Tylko, że klocki mam wysokie (świeże). Tarcze podtaczałem bo zrobiły się delikatne rowki ale ciągle powyżej dopuszczalnej normy są. Mimo wszystko zobaczę. Co mi szkodzi
Gość harry19-19 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Przejechać po dziurach bez hamulca oraz przejechać po dziurach z lekko naciśniętym stopem Tak jest kolego dokładnie tak zrób
mateuszeks Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 (edytowane) Powiem tak, nie ma reguły na to. Raz zastuka raz nie (bez hamulca). Raczej nasila się przy hamowaniu (położenie nogi na pedał) a raczej częściej występuje. Sprawdzałem na samym ręcznym i to z pewnością nie dochodzi z tyłu. Edytowane 8 Października 2015 przez mateuszeks
darek181289 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 jedź do innego diagnosty, który weźmie breszke lub łoma i każdy sworzeń i łączenia gumowe sprawdzi z osobna. szarpaki itp pokażą winowajce jak już będzie duży luz...
mateuszeks Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Sprawdzał w ten sposób. Specjalnie na potrzeby przeglądu zdejmowałem osłonę. Może do tego rodzaju zawieszenia potrzeba kogoś z większym doświadczeniem? Może polecacie kogoś rzetelnego?
Gość harry19-19 Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Jak jest w porządku to sprawdź zaślepki na felgach a jeźeli nie ich wina to zrób tak jak poleca kolega Darek wyźej , jedź do innego diagnostę
puczyl1990 Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Ja mam dokładnie ten sam problem coś mi stuka z prawej strony, zawieszenie było sprawdzane na szarpakach wykazało, że jeden wahacz ma lekki luz ale z lewej strony i diagnosta stwierdził że może dźwięk się przenosić na drugą stronę ale nie sądzę gdyż wjeżdżając kołem w dziurę (lewym) nie słychać praktycznie żadnego stuku, natomiast tylko prawym lub zjeżdżając z krawężnika wyraźnie słychać że to te koło stuka. Zawieszenie również sprawdzał inny mechanik rozpiął je i nie było luzów.
Wihajster Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 amortyzator do wymiany jak wszystko inne sprawdzone
KamoVAG Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Mam to samo a przy temp. powyżej 20 stopni zgrzypi przy skręcaniu, diagnosta nic nie wykrył a w serwisie 3/4 wahaczy kwalifikuje sie do wymiany od pewnego czasu.
Matek Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Kamo u jakiego diagnosty w Rybniku byles? Obstawiam amora
daros Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 Uroki wielowahaczowego zawieszenia. Najlepiej rozpiąć każdy wahacz i wtedy bez naprężeń szukać luzu na gałkach.
KamoVAG Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 u mnie sprawdzali łomem efekt: cała prawa do wymiany i lewa góra, wymienie caly komplet, co mozecie polecic oprocz lemfordera? widziałem na allegro sporo zamiennikow w smiesznych pieniądzach ale jak tam z ich jakością? typu kraft,kamoka itp... czy moze lepiej cos dorzucic i kupic febi? ktos montował te tansze? podpinam sie pod temat żeby nowego nie zakładać.
WojtaS-line Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 Ja mam dokładnie ten sam problem coś mi stuka z prawej strony, zawieszenie było sprawdzane na szarpakach wykazało, że jeden wahacz ma lekki luz ale z lewej strony i diagnosta stwierdził że może dźwięk się przenosić na drugą stronę ale nie sądzę gdyż wjeżdżając kołem w dziurę (lewym) nie słychać praktycznie żadnego stuku, natomiast tylko prawym lub zjeżdżając z krawężnika wyraźnie słychać że to te koło stuka. Zawieszenie również sprawdzał inny mechanik rozpiął je i nie było luzów. tez tak mialem ze na stacji diagnostycznej oki a na drodze dziurawej stukalo.. podnies auto na lewarku i brecha gora dol. u mnie do wymiany byl wachacz dolny ten co mocuje sie amor do niego..
puczyl1990 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Miałem sprawdzane tak jak mówisz nawet było rozpinane i nie ma jakiś zużycia które kwalifikowało by się do wymiany.
Wihajster Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Jak pisałem wyżej.Amory do wymiany i nawet jak na tescie diagnostycznym wyjdzie 70%
puczyl1990 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Mówisz? Możliwe że to amory stukają? W maju przy sprawdzaniu zawieszenia na szarpakach amory miały chyba nawet nie całe 70%, niedługo jadę na przegląd i sprawdzę amory lepiej jak tak.
hidden22 Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Witam a moze to wina odkreconego wahacza\/ sprwdz wszyskite sruby czy sa dokrecone. u mnie tez stukalo w prawym kole okazalo sie ze odkrecona byla nakretka od lacznika stabilizatora tak ze reka sobie ja odkrecilem. po dokreceniu nastpila cisza. pozrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się