primal Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Witam, od kilku miesięcy męczy mnie Check Engine z błędem P0420 - czyli katalizator do wymiany. Czy warto inwestować w ten katalizator: http://allegro.pl/audi-a4-b6-b7-1-6-1-8t-2-0-katalizator-8e0131089-i5175667304.html ? Auto jeździ normalnie, nie przerywa etc. Po usunięciu błędu powraca on po 50km lub po 300km w trasie. Pozdrawiam, Przemek
Mateuszek1001 Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Zamiast na kata lepiej wydać na DP i wywalenie sondy z ecu
krzysiekml Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 daruj sobie zamienniki,jak kolega wyżej pisze wywal programowo katalizator i sondę
Shhaddoww Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 zakładaj DP z tulejką pod drugą sonde i nawet bez programowego wywalania sondy nie bedziesz mieć checka.
primal Opublikowano 15 Października 2015 Autor Opublikowano 15 Października 2015 W takim razie jaki DP oraz tulejkę polecacie?
krzysiekml Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 z tą tulejką to możesz się zdziwić odżałuj parę stówek,zrób program razem z usunięciem diagnostyki katalizatora i będziesz zadowolony
gregor10 Opublikowano 15 Października 2015 Opublikowano 15 Października 2015 tulejka nie pomoze ,check zaswieci, polecam wykodowanie z ecu i zaopatrzenie sie w dp http://a4-klub.pl/index.php?/topic/303999-grupowe-zamowienie-downpipe-audi-a4-b6-18t/page-23
primal Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 A czy coś takiego będzie ok?http://allegro.pl/show_item.php?item=5730004962&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62
Łukasz13 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Ani ten ani ten pierwszy kat nie pomoże na błędy, jesli chcesz tanio to wybij wkład kata, założ tulejkę kątową na drugą sonde i błędy będą, ale być może bez checka, ewentulanie będzie zapalał się dużo rzadziej, drożej to wybicie kata i wyłaczenie drugiej sondy z ecu.
primal Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Nie chodzi mi o to aby było jak najtaniej. Katalizator za 500zl podobno wywala błędy, dp podobno jest głośny - a tego nie chce. Wyczytałem w temacie od usunięcia katalizatora za i przeciw, ze cos takiego ludzie zakładali i byli zadowoleni. Sondę wyłącze w ecu. Wiec już sam nie wiem co zrobić:/
majkel_majki Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Jak wyłączysz drugą sondę programowo to wtedy każdy uniwersalny kat do wspawania się nada, najlepiej gdyby był chociaż pod Euro 3.
primal Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Możesz coś konkretnego polecić?
marajan Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 A możecie powiedzieć na czym polega usunięcie drugiej sondy i jaki to średnio koszt? Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
primal Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Z tego co wyczytałem, wyłącza się ją w ECU lub jakąś tulejkę się zakłada..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się