JawoR36 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 A nie lepiej już ją zdjąć?
szakal222 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Ja bym zdejmowal bo wyrok praktycznie wydany,no chyba ze farta mial
noxes Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Tak samo ma całe zawory, jak wyborów nie wygrał PiS
JawoR36 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Obstawiam - zawory, przynajmniej na jednym tłoku :-)
h4cker Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Spokój tam kurka siwa! nie ściągam głowicy bo nie ma takiej potrzeby... póki co nie ma się co pchać w większe koszta... jakie macie sposoby na sprawdzenie zaworów? Bo krzyczeć, że krzywe to i ja mogę Edytowane 29 Października 2015 przez h4cker
noxes Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 wystarczy wpuścić ciśnienie przez otwor świecy w momencie kiedy zawory powinny byc zamknięte i słuchamy gdzie ucieka w dolot czy wydech
Dev Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 widocznie nie rozumie tego tak jak to ze.ma glowice do remontu
Krzysztof27 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Posłuchaj sie Deva, gościu wie co mówi, to najlepszy spec jakiego znam ! Zdrówko Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
JawoR36 Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 (edytowane) Ej, dobra, chłopaki.. niech sobie zrobi ten łańcuch, kapnie się, że głowica do wymiany, a potem płacz i zgrzytanie zębami, bo do BFB głowicy nie ma, a jak jest to cena kosmos. Na końcu napisz tylko ile Cię kosztowały te całe podchody i próby naprawy silnika, porównamy do ceny całego słupka dla potomnych.Mi w S4 4.2 przeskoczył łańcuch tylko o JEDEN ząbek i głowica do śmietnika z biegu, a Tobie się ZERWAŁ łańcuch i ma być cała? JEDEN ząbek, a ZERWANY łańcuch to ogromna przepaść. Pozostaje żyć nadzieją Jedyny przypadek, gdzie nie koniecznie zerwany rozrząd/łańcuch oznacza koniec dla głowic to 2.5TDI, tam jak poleci pasek to przemieli krzywki, powylatują filterki i w najgorszym przypadku wałki do wymiany I ogień dalej, znajomy już tak dwa razy auto załatwił, 3 godziny roboty, parę krzywek z wygrzebanych z dna wiaderka i bangla A skończy się to tak,zamówi części, zapłaci krocie, poskłada do kupy, wyjdzie uwalona głowica, a że częsci kupione nie do zwrotu, to szkoda wyrzucić, więc zamiast słupka będzie szukał głowcicy, za głowicę zapłaci ze dwa kapcie (gdzie cały silnik np 2,7tyś) + do tego koszty poskładania zerwanego łańcucha + robota i wyjdzie drożej niż jakby od razu silnik wymienił Edytowane 29 Października 2015 przez JawoR36
noxes Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Przecież nie musi szukac głowiicy/silnika BFB
h4cker Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 A skończy się to tak,zamówi części, zapłaci krocie, poskłada do kupy, wyjdzie uwalona głowica, a że częsci kupione nie do zwrotu, to szkoda wyrzucić, więc zamiast słupka będzie szukał głowcicy, za głowicę zapłaci ze dwa kapcie (gdzie cały silnik np 2,7tyś) + do tego koszty poskładania zerwanego łańcucha + robota i wyjdzie drożej niż jakby od razu silnik wymienił Po pierwsze jaką mi dasz gwarancję, że jak założę drugi motor to nie padnie po 500km??? Po drugie nawet jak jest głowica padnięta to te części i tak się przydadzą... Po trzecie chcę w ten weekend poskładać auto żeby zobaczyć czy będzie palić czy wraca na lawecie do PL. Do tego potrzebuje wiarygodnych informacji z jaką siłą Nm dokręcić: 1. Mostki wałków rozrządu i czy jest jakaś kolejność? 2. Śruby napinacza rozrządu. 3. Śruba koła pasowego do wałka wydechowego. 4. Śruba z tą blaszką wałka ssącego. 5. Śruby imbusowe na dolnym kole pasowym. Co do 3 i 4 to chcę zmienić simering jak głowica przeżyła Z góry dzięki za pomoc.
KubaMpakiet Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Co do 3 i 4 to chcę zmienić simering nie zapomnij o siemeringu na wale, i tu zycze powodzenia
strazak93 Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Dokładnie,bez mocnego klucza i dobrej blokady niema co się zabierać,u mnie puściła jak zastosowałem 1,5m rure jako przedłużke + jedna przedłużka poszła w kosz bo pękła.
h4cker Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Tego na wale korbowym z przodu nie będę nawet ruszał jak suchy ? nikt nie wie z jaką siłą trzeba dokręcić resztę o którą pytałem?
noxes Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 Ja to robię na wyczucie, chyba jak większość mechaników.
h4cker Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Opublikowano 5 Listopada 2015 Ja to robię na wyczucie, chyba jak większość mechaników. No ja w sumie też ale nie takie rzeczy jak najważniejsze elementy silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się