puczyl1990 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) 038 198 051C ten nr? Edytowane 25 Października 2015 przez puczyl1990
Dev Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Tak to ten nr z tym nie nie ma tam sruby http://allegro.pl/sruba-pompowtryskiwacza-oryginalna-skoda-vw-audi-i5586792177.html
puczyl1990 Opublikowano 25 Października 2015 Autor Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Dobra dzieki znalazlem inna aukcje z taka sruba jutro zamawiam. A jaka jeat cena za wymiane tych uszczelek i czy cos jeszcze trzeba dodatkowo robic? Czy sama wymiana i to wszystko? Edytowane 25 Października 2015 przez puczyl1990
puczyl1990 Opublikowano 27 Października 2015 Autor Opublikowano 27 Października 2015 A jaki zestaw wybrać ze śrubą czy bez? https://aparts.pl/partscatalogue/40135-febi-bilstein-zestaw-naprawczy-pompowtryskiwacz-pde-,11-40135-0101-03934--40135~2FEB.aspx https://aparts.pl/partscatalogue/900-650-elring-zestaw-uszczelek-koncowka-wtrysku,11-900~9650-0010-03894--900~9650~2ELR.aspx 1
piotrsob1 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Jak się zabierasz za uszczelniacze pompek, to przeczytaj co tam napisałem : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/336905-trzesie-silnikiem-i-nadwoziem/ Jest to robota przy której bardzo nie wskazany jest pośpiech , a wskazana jest wręcz precyzja i dokładne trzymanie się instrukcji Co do uszczelniaczy , to ja zakładam BOSCHA :
puczyl1990 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Uszczelniacze wymienione po odpaleniu nie trzęsie ale np na światłach na ciepłym silniku dalej wyczuwalne są drgania. Jakieś pomysły co dalej?
piotrsob1 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 A coś dokładniej o tych "drganiach"? Dla niektórych drgania silnika , wibracje nadwozia, regularne i nieregularne to jedno i to samo Dużo by powiedział też log grup 013,180 i 023 wykonany na biegu jałowym, na którym będzie uchwycony moment kiedy te drgania występowały.
puczyl1990 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2016 Za bardzo dostępu do VAG nie mam chyba będzie trzeba zakupić kabel, a co do drgań to czuje je w środku samochodu nie są to jakieś mocne drgania. Takie jakby bujanie nadwoziem może ale to też nie że bez przerwy. Obroty silnika też nie spadają.
piotrsob1 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Lekkim, nieregularnym bujaniem silnika , które można wyczuć na nadwoziu się nie przejmuj , ten typ tak ma Edytowane 28 Stycznia 2016 przez piotrsob1
puczyl1990 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Mówisz? nie szukać dalej problemu? Ale też i kiedyś tego nie było. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez puczyl1990
greg2505 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) mam auto od 6 lat i od początku nieraz coś zatelepie ,ale telepanie nie nasila się ,więc nie szukaj problemu jak po za tym wszystko jest ok,bo wymienisz pół auta ,wydasz kupę kasy ,a telepanie zostanie,miałem okazję jeździć nową skodą 1.9tdi i też tak było,ten tym tak ma jak napisał Piotrek Edytowane 28 Stycznia 2016 przez greg2505
puczyl1990 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2016 To w takim razie nie szukam dalej dzięki za info i pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się