eaglent Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Witam,jak w temacie, oryginalnie miałem licznik wyskalowany do diesla bez fis EU ale 9/10 raz nie działał, kupiłem licznik od benzyny z fisem też EU, tarczę od obrotomierza przełożyłem natomiast jak mam zrobić tak, żeby obrotomierz działał jak w dieslu? tzn żeby łapało całą skale obrotów, dodam tylko, że oba liczniki mają dodatkowe wskazania temp oleju i ładowanie aku. Wiem, że się da jakoś wgrać wsad ale skąd taki wsad mam wziąć i jak mam to wgrać? jeśli jest jakaś instrukcja na forum to proszę o linka bo nic nie znalazłem, albo jeśli ktoś umie to zrobić to poratujcie jak pozdrawiam nikt nie ma takiego wsadu?
sycuu Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 podbijam temat nie robiąc nowego bo teraz również poszukuję odpowiedzi, ktoś gdzieś pisał że wszystko na forum jest lecz nic nie znalazłem, ktoś może zapodać linkiem jak wyciągnąć wsad z starego licznika wrzucić do nowego już z fisem, itp>>>??<<<
marcin_franz Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 podbijam temat nie robiąc nowego bo teraz również poszukuję odpowiedzi, ktoś gdzieś pisał że wszystko na forum jest lecz nic nie znalazłem, ktoś może zapodać linkiem jak wyciągnąć wsad z starego licznika wrzucić do nowego już z fisem, itp>>>??<<<Wsad z licznika bez fisa nie będzie pasował do licznika z fisem. Uszkodzisz licznik.
Fazii Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 Nie koniecznie uszkodzi. Po prostu fis nie będzie się palił. Tak czy inaczej mija się to z celem.
marcin_franz Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 No, ale istnieje ryzyko uwalenia licznika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się