kubabkb Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 (edytowane) co sadzicie w temacie konserwacji podwozia i profili zamknietycvh w audi a4 b6, warto czy nie ma sensu? Edytowane 20 Października 2015 przez kubabkb
Fido Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Myślę że nie ma sensu. Za rok lub 2 sprzedaż auto i kupisz inne. Kiedyś się konserwowało Maluszki,Syrenki,Zaporożce,Łady itd itp bo był to samochód na wiele lat. 1
jacek70 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Konserwacja ? może i nie warto ale warto wyciągnąć i wywalić styropian z przednich błotników. Przez nie zbiera się tam syf i po pewnym czasie pojawia się ruda.
nitroo Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Kiedyś lakiernik mi mówił, że te auta mają dobrą fabryczną konserwację i się jej nie rusza. To nie japońce i nie maluchy.
azure Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Kiedyś lakiernik mi mówił, że te auta mają dobrą fabryczną konserwację i się jej nie rusza. To nie japońce i nie maluchy. B6? Mają bardzo dobrze zabezpieczone wnętrza profili zamkniętych. To fakt. Jednak zabezpieczenia nadkoli nie mają żadnych. Warto więc pozdejmować nadkola przód i tył, osłony dolne podwozia, zajrzeć do pasa tylnego. Tym bardziej jak ktoś zamierza ten samochód dłużej potrzymać. Sam to robiłem (na raty, bo czasu nie było). To co dało się to zabezpieczyłem preparatami Noxudol, tu gdzie była potrzeba poszła farba epoksydowa i na nią Noxudol. Ranty nadkoli przedni również zabezpieczyłem. Lepsza profilaktyka od późniejszej walki z rdzą, a wiara że B6 jest dobrze zabezpieczone to naiwność... to nie 80tka. Nawet dużo młodsze B8 mają problemy z rdzewiejącymi nadkolami. Edytowane 13 Września 2016 przez azure
jacek70 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 B5 miało grubszą blachę od B6 a ruda po latach była. Na co niektórych b6 też już widać. Nawet jest na forum o tym temat.
kubabkb Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Myślę że nie ma sensu. Za rok lub 2 sprzedaż auto i kupisz inne. Kiedyś się konserwowało Maluszki,Syrenki,Zaporożce,Łady itd itp bo był to samochód na wiele lat. nie mysle o sprzedazy auta, wiec dlatego pytam o konserwacje
jacek70 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Tym bardziej zaglądnij pod przednie błotniki oraz pod progi. Sprawdź ranty drzwi na dole . Nie warto wierzyć w świetny ocynk na karoserii audi. No może przez pierwsze 10 lat potem różnie to bywa.
TomOskroba Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 odświeżam, ja właśnie szykuję się na taki zabieg u znajomego. planuję zostawić samochód na lata (min.3) więc zabezpieczenie zawsze się przyda.
TomOskroba Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 u znajomego za 300 w autoryzowanym salonie za 1300 jak ktos się zna to niczym sie nie różni
kubabkb Opublikowano 12 Września 2016 Autor Opublikowano 12 Września 2016 daj znac ile zeszlo specjalistom z ta konserwacja
kiko79 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 u znajomego za 300 w autoryzowanym salonie za 1300 jak ktos się zna to niczym sie nie różni w żadnym autoryzowanym salonie, zwykły warsztat zajmujący się konserwacjami. Różnice w stosowanej chemii. Tyle wiem, nie znam się.
maniek2408 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 u znajomego za 300 w autoryzowanym salonie za 1300 jak ktos się zna to niczym sie nie różni w żadnym autoryzowanym salonie, zwykły warsztat zajmujący się konserwacjami. Różnice w stosowanej chemii. Tyle wiem, nie znam się. Wiadomo najlepiej zrobić samemu,wtedy wiadomo co i jak i czym robione.Ja używam środków moim zdaniem dobrych a nie szczególnie drogich.Tj : na podłogę nadkola , położyłem konserwację z Bolla - trzyma się dobrze , nadkola dodatkowo od środka przed nałożeniem bolla wysmarowałem masą uszczelniającą. W profile można powiedzieć zalałem je dobrym środkiem Fluid Film Stop Rust ,dodatkowo przed zimą smaruje całą podłogę tym preparatem.Zaznaczam że taką konserwację przeprowadzam nie na Audi tylko na Oplu mam go 4 lata i nic się nie dzieje z podwoziem;] .Może teraz trochę się pochwalę ,robiłem przegląd ostatnio i diagnosta stwierdził że nie widział w takim stanie podwozia u opla ;]
TomOskroba Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 dlatego mówię, jak ktoś sie zna i wie co kupić a na dodatek jest Twoim znajomym to naprawdę usługa nie kosztuje dużo z tego co wiem to środki nie są wcale takie drogie
lukaszooo Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Jak gdzieś jest rdza to czyścisz do 0 na to dajesz punktowo środek Rstop, czekasz 30 min i pryskasz to podkladem epoxydowym, zostawiasz to na ok 5godz i pryskasz baranem. Cena w zaleznosci czy punktowo czy calosciowo, punktowo ok 200zl calosc 500zl z demontazem wszelkich plastikow, wszelkie profile traktuje sie teflonem i wymiana zaslepek na ori ktore wkleja sie na mase uszczelniającą. Po takiej robocie ciezko poznac sie ze cos bylo robione. Jesli ktos wola 1300 za taka robote to jest zwyklym naciagaczem bo srodki do takiej roboty sa naprawde bardzo tanie.
maniek2408 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Jak gdzieś jest rdza to czyścisz do 0 na to dajesz punktowo środek Rstop, czekasz 30 min i pryskasz to podkladem epoxydowym, zostawiasz to na ok 5godz i pryskasz baranem. Cena w zaleznosci czy punktowo czy calosciowo, punktowo ok 200zl calosc 500zl z demontazem wszelkich plastikow, wszelkie profile traktuje sie teflonem i wymiana zaslepek na ori ktore wkleja sie na mase uszczelniającą. Po takiej robocie ciezko poznac sie ze cos bylo robione. Jesli ktos wola 1300 za taka robote to jest zwyklym naciagaczem bo srodki do takiej roboty sa naprawde bardzo tanie. Powiem ci kolego ,z mojego doświadczenia trochę zawodowego wynika , przekonałem się że żeby położyć teflon i żeby spełniał swoją właściwość .To musi być położony na idealną czystą powierzchnie ,więc albo to teflon albo środek teflonowo podobny który jest bo jest.W podłużnice trzeba już dawać środki wypierające wilgoć itp i które zarazem powstrzymają korozję .Konserwacja to temat rzeka ile ludzi tyle opinii .
kedo666 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 jeśli wyjdzie to fajnie i to twój znajomy to z chęcią też bym się na takie coś zapisał tym bardziej że wiążę większe plany z moim autem
kiko79 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Jak gdzieś jest rdza to czyścisz do 0 na to dajesz punktowo środek Rstop, czekasz 30 min i pryskasz to podkladem epoxydowym, zostawiasz to na ok 5godz i pryskasz baranem. Cena w zaleznosci czy punktowo czy calosciowo, punktowo ok 200zl calosc 500zl z demontazem wszelkich plastikow, wszelkie profile traktuje sie teflonem i wymiana zaslepek na ori ktore wkleja sie na mase uszczelniającą. Po takiej robocie ciezko poznac sie ze cos bylo robione. Jesli ktos wola 1300 za taka robote to jest zwyklym naciagaczem bo srodki do takiej roboty sa naprawde bardzo tanie. w sumie za wstrzyknięcie tłustej cieczy w profile to nawet 500 jest sporo. Tylko czy jest to w pełni zgodne ze sztuką? Bo jeśli należy wszystko dobrze przygotować, wyprzeć wilgoć itp., to jest to czas, a każdy czas w warsztacie jest liczony. Im więcej gimnastyki, tym drożej. Znajomy robi konserwację za 1300, powiedział że tej tańszej wersji nie chce bo to co oni tam robią to sobie by sam zrobił. Auto zostawia na 4-5 dni i przez pierwsze 2 dni oni ten samochód przygotowują do konserwacji i nie chodzi tu odkręcenie plastików od spodu i wyskrobanie błota.
TomOskroba Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Jak gdzieś jest rdza to czyścisz do 0 na to dajesz punktowo środek Rstop, czekasz 30 min i pryskasz to podkladem epoxydowym, zostawiasz to na ok 5godz i pryskasz baranem. Cena w zaleznosci czy punktowo czy calosciowo, punktowo ok 200zl calosc 500zl z demontazem wszelkich plastikow, wszelkie profile traktuje sie teflonem i wymiana zaslepek na ori ktore wkleja sie na mase uszczelniającą. Po takiej robocie ciezko poznac sie ze cos bylo robione. Jesli ktos wola 1300 za taka robote to jest zwyklym naciagaczem bo srodki do takiej roboty sa naprawde bardzo tanie. w sumie za wstrzyknięcie tłustej cieczy w profile to nawet 500 jest sporo. Tylko czy jest to w pełni zgodne ze sztuką? Bo jeśli należy wszystko dobrze przygotować, wyprzeć wilgoć itp., to jest to czas, a każdy czas w warsztacie jest liczony. Im więcej gimnastyki, tym drożej. Znajomy robi konserwację za 1300, powiedział że tej tańszej wersji nie chce bo to co oni tam robią to sobie by sam zrobił. Auto zostawia na 4-5 dni i przez pierwsze 2 dni oni ten samochód przygotowują do konserwacji i nie chodzi tu odkręcenie plastików od spodu i wyskrobanie błota. mordko, wydaje mi się że to co zrobi człowiek który się na tym zna w zupełności wystarczy 14 letniemu samochodowi, wydawać 1300 na zabezpieczanie przed korozją to absurd. jestem w 100% przekonany że to co on mi zrobi starczy na dlugie lata jazdy samochodem te 1000 zł lepiej dołożyć do zawieszenia Lemforder
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się