Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 TURBO (spalanie również turbo) PB+LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje waszej pomocy,

mam problem z swoją perełka, mianowicie założyłem do niej gaz jakis rok temu od poczatku palila dosyć dużo 12/16l a po programie na 182km przebiła sama siebie, pali mniej wiecej 20l ponieważ na zbiorniku 48l (40/42 wchodzi) robie nieco ponad 200km przy spokojnej jezdzie, a jak sie powariuje to 150km, gaz tankuje na shellu lub lotosie wiec mysle ze dosyc dobrej jakosci. nie mam pomysłu co zrobić;/ jedyne co mi przychodzi do glowy to to ze sie wolno nagrzewa na osiagniecie 90' potrzebuje jakiś 15km a termostat siedzi juz 3 i trzeci firmy behr. Pomocy bo kończą się fundusze na paliwko :(

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Opublikowano

Gaz do regulacji ! Najlepiej by było zrobić logi dynamiczne z kanałów 31, 32 , 33 i sprawdzic jakie są korekcje sondy .

Opublikowano (edytowane)

Gaz regulowany u jednych z lepszych gaziarzy z okolic siedlec na hamowni na trasie i widze ze na prawde sie przylozyli bo samochod idzie jak wsciekly tylko ze pali tak samo nawet gdy mu sie odpusci. moze przy okazji spytam na kanale 130 wartosc 3,9% czego ona dotyczy?

Edytowane przez zyzol222
Opublikowano

czujnik temperatury sprawdź bo 15km to jakaś przesada, wtedy podlewa paliwem i stąd może być to spalanie

Opublikowano

A szczelność reduktora sprawdzona ?

Opublikowano

Pokazuje 3 temperatury na vagu, na wyjściu z chłodnicy potrafi pokazać 38* przy 90* na wyjściu z silnika ale dzieje się to tylko przy klimie jak wiatrak chodzi na pierwszym biegu. Reduktora nie sprawdzałem ale nie czuć by było gazu? Zacznę chyba od termostatu gdyż potrafi spaść temperatura do 70/80 na trasie przy stałych obrotach. Od czego wtyk termostacie jest kostka?

Opublikowano

Czesc nie dawno kupiłem i po chwili gaz zalozylem. Pali około 14-15l. Przelacza sie po niecalym 1 kilometrze. Masz cos nie halo. A jak jedziesz na samej benzynie to tez tak dlugo się nagrzewa? A w kabinie ciepelko ci normalnie daje?

Opublikowano

Ciepełko daje ale po jakiś 3km okolo

Opublikowano

Czesc nie dawno kupiłem i po chwili gaz zalozylem. Pali około 14-15l. Przelacza sie po niecalym 1 kilometrze. Masz cos nie halo. A jak jedziesz na samej benzynie to tez tak dlugo się nagrzewa? A w kabinie ciepelko ci normalnie daje?

Przełączanie gazu jest zależne od temp kolektora . Mierzy ją osobny czujnik a temp jest ustawiana średnio 35°- 40°. Dużo też zależy od temp.otoczenia. W zimie będzie przełączać później a w lecie wcześniej.

Opublikowano (edytowane)

Przełączanie gazu jest zależne od temp kolektora . Mierzy ją osobny czujnik a temp jest ustawiana średnio 35°- 40°. Dużo też zależy od temp.otoczenia. W zimie będzie przełączać później a w lecie wcześniej.

To wiem. Ja mam ustawiona mam 30°. I chyba nie temp. kolektora tylko plynu

Edytowane przez sagakama
Opublikowano

Termostat jeszcze możesz założyć firmy Wahler jak ten Behr będzie walnięty

Opublikowano

termostat sprawdz w garczku z goraca woda powinien sie otwierac przy 100 stopniach dopiero:)

Opublikowano

Kolejny nowy termostat w mojej niuni zobaczymy jak on sie spisze :)

Opublikowano

15 km się rozgrzewa? to mój były 1.9TDI przy -10 tyle potrzebował. Obecnie 1.8T po 2-3 km łapie 90 stopni.

Opublikowano

Termostat do sprawdzenia w gorącej wodzie. Jak jest regulowany elektrycznie to tez sprawdzic czy ta regulacja działa. Czujniki temperatury cieczy chłodzącej do sprawdzwnia.

A i jakie błędy w vagu?

Opublikowano

Nowy termostat i kolejna porażka, nadal długo się nagrzewa, pomocy :( błędów nie ma ale zastanawiam się nad którymś czujnkiem, ma on wpływ na nagrzewanie? Jeśli tak to po co termostat skoro nie jest sterowany temperatura cieczy tylko czujnikiem

Opublikowano

Co mówi vagcom? Jak jest padniety czujnik temperatury cieczy chłodzącej i masz elektrycznie regulowany termostat to ecu odrazu go otwiera bo nie wie jaka jest temperatura. Aby nie przegrzac silnika. Wtedy dlugo sie nagrzewa bo na duzym obiegu chodzi.

Czujniki w vagcom mozna podejrzeć lub pomierzyc miernikien.

Opublikowano

na jakim kanale je sprawdzac i jakie powinny miec wartości. Ale ten parownik rzeczywiście jest sterowany elektronicznie?

Opublikowano

Nie parownik a termostat. Jeżeli masz połączona do niego kostkę to tak.

Opublikowano

tak tak termostat moj blad


A mam pytanko jeszcze do was oryginał termostat jakiej firmy jest? robi go ktoś dla Audi czy oni sami ?


Dobra Panowie proszę o dalsza pomoc gdyż byłem dzis u kolegi z takim samym autem i parametr termostatu byl taki sam wiec to nie jego wina, gdzie szukac przyczyny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...