zyzol222 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Witam potrzebuje waszej pomocy, mam problem z swoją perełka, mianowicie założyłem do niej gaz jakis rok temu od poczatku palila dosyć dużo 12/16l a po programie na 182km przebiła sama siebie, pali mniej wiecej 20l ponieważ na zbiorniku 48l (40/42 wchodzi) robie nieco ponad 200km przy spokojnej jezdzie, a jak sie powariuje to 150km, gaz tankuje na shellu lub lotosie wiec mysle ze dosyc dobrej jakosci. nie mam pomysłu co zrobić;/ jedyne co mi przychodzi do glowy to to ze sie wolno nagrzewa na osiagniecie 90' potrzebuje jakiś 15km a termostat siedzi juz 3 i trzeci firmy behr. Pomocy bo kończą się fundusze na paliwko Pozdrawiam i proszę o pomoc
Gunwo Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Gaz do regulacji ! Najlepiej by było zrobić logi dynamiczne z kanałów 31, 32 , 33 i sprawdzic jakie są korekcje sondy .
zyzol222 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Gaz regulowany u jednych z lepszych gaziarzy z okolic siedlec na hamowni na trasie i widze ze na prawde sie przylozyli bo samochod idzie jak wsciekly tylko ze pali tak samo nawet gdy mu sie odpusci. moze przy okazji spytam na kanale 130 wartosc 3,9% czego ona dotyczy? Edytowane 21 Października 2015 przez zyzol222
czechcu Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 czujnik temperatury sprawdź bo 15km to jakaś przesada, wtedy podlewa paliwem i stąd może być to spalanie
jacek70 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 A szczelność reduktora sprawdzona ?
zyzol222 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Pokazuje 3 temperatury na vagu, na wyjściu z chłodnicy potrafi pokazać 38* przy 90* na wyjściu z silnika ale dzieje się to tylko przy klimie jak wiatrak chodzi na pierwszym biegu. Reduktora nie sprawdzałem ale nie czuć by było gazu? Zacznę chyba od termostatu gdyż potrafi spaść temperatura do 70/80 na trasie przy stałych obrotach. Od czego wtyk termostacie jest kostka?
sagakama Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Czesc nie dawno kupiłem i po chwili gaz zalozylem. Pali około 14-15l. Przelacza sie po niecalym 1 kilometrze. Masz cos nie halo. A jak jedziesz na samej benzynie to tez tak dlugo się nagrzewa? A w kabinie ciepelko ci normalnie daje?
zyzol222 Opublikowano 21 Października 2015 Autor Opublikowano 21 Października 2015 Ciepełko daje ale po jakiś 3km okolo
jacek70 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Czesc nie dawno kupiłem i po chwili gaz zalozylem. Pali około 14-15l. Przelacza sie po niecalym 1 kilometrze. Masz cos nie halo. A jak jedziesz na samej benzynie to tez tak dlugo się nagrzewa? A w kabinie ciepelko ci normalnie daje? Przełączanie gazu jest zależne od temp kolektora . Mierzy ją osobny czujnik a temp jest ustawiana średnio 35°- 40°. Dużo też zależy od temp.otoczenia. W zimie będzie przełączać później a w lecie wcześniej.
sagakama Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 (edytowane) Przełączanie gazu jest zależne od temp kolektora . Mierzy ją osobny czujnik a temp jest ustawiana średnio 35°- 40°. Dużo też zależy od temp.otoczenia. W zimie będzie przełączać później a w lecie wcześniej. To wiem. Ja mam ustawiona mam 30°. I chyba nie temp. kolektora tylko plynu Edytowane 21 Października 2015 przez sagakama
dragon1493 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Termostat jeszcze możesz założyć firmy Wahler jak ten Behr będzie walnięty
tomekb7 Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 termostat sprawdz w garczku z goraca woda powinien sie otwierac przy 100 stopniach dopiero:)
zyzol222 Opublikowano 28 Października 2015 Autor Opublikowano 28 Października 2015 Kolejny nowy termostat w mojej niuni zobaczymy jak on sie spisze
audicoman Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 15 km się rozgrzewa? to mój były 1.9TDI przy -10 tyle potrzebował. Obecnie 1.8T po 2-3 km łapie 90 stopni.
koloboro Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Termostat do sprawdzenia w gorącej wodzie. Jak jest regulowany elektrycznie to tez sprawdzic czy ta regulacja działa. Czujniki temperatury cieczy chłodzącej do sprawdzwnia. A i jakie błędy w vagu?
zyzol222 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 Nowy termostat i kolejna porażka, nadal długo się nagrzewa, pomocy błędów nie ma ale zastanawiam się nad którymś czujnkiem, ma on wpływ na nagrzewanie? Jeśli tak to po co termostat skoro nie jest sterowany temperatura cieczy tylko czujnikiem
koloboro Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Co mówi vagcom? Jak jest padniety czujnik temperatury cieczy chłodzącej i masz elektrycznie regulowany termostat to ecu odrazu go otwiera bo nie wie jaka jest temperatura. Aby nie przegrzac silnika. Wtedy dlugo sie nagrzewa bo na duzym obiegu chodzi. Czujniki w vagcom mozna podejrzeć lub pomierzyc miernikien.
zyzol222 Opublikowano 29 Października 2015 Autor Opublikowano 29 Października 2015 na jakim kanale je sprawdzac i jakie powinny miec wartości. Ale ten parownik rzeczywiście jest sterowany elektronicznie?
koloboro Opublikowano 30 Października 2015 Opublikowano 30 Października 2015 Nie parownik a termostat. Jeżeli masz połączona do niego kostkę to tak.
zyzol222 Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 tak tak termostat moj blad A mam pytanko jeszcze do was oryginał termostat jakiej firmy jest? robi go ktoś dla Audi czy oni sami ? Dobra Panowie proszę o dalsza pomoc gdyż byłem dzis u kolegi z takim samym autem i parametr termostatu byl taki sam wiec to nie jego wina, gdzie szukac przyczyny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się