Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AWX] Za dużo powietrza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam audi a4 b6 1.9tdi 130km . Wczoraj podłączyłem vaga i zauważyłem że w kanale 03 czyli przepływomierz pokazuje mi za dużą wartość. Co może być spowodowane tym że jest więcej powietrza niż powinno być o około 250-350 w zależności od obrotów? i jakie to ma skutki na prace silnika i spalanie?

Edytowane przez Patryk41
Opublikowano

A jakie wartości pokazywał ? Daj może tego loga. Nie masz czasami dziury gdzieś w dolocie ?

Zbyt duże wskazania nie mają wpływu na spalanie.

Opublikowano

Za duża wartość? nie jest tak że ustawiła ci się ponad 500? i jest stałą niezależnie od obrotów?jeśli tak to diagnoza jedna- przepływomierz do wymiany

Opublikowano

Nie . Wartosci po dodaniu gazu się zmieniają jednak kiedy komputer chce 320 to daje 560 i tak zaleznie od obrotow ale zawsze te 250-350 daje więcej. Czyli zadnych skutków ubocznych , miejsza moc , wirksze spalanie nie ma?

Opublikowano

EGR nie jest czasami zaślepiony ? Zrób loga 003 dynamicznego i statycznego.

Opublikowano

Egr nie jest zaslepiony i dziala poniewaz po dodaniu gazu zmieniają się wartosci jego otwarcia :)

Zrobie logi jutro. A powiedzciebmi czy wplywa czyli wiecej powietrza niz powinno byc na moc, spalanie lub inne rzeczy ?

Opublikowano (edytowane)

To, że zmienia się współczynnik wysterowania zaworu EGR to nie znaczy, że prawidłowo on działa. W BS 003 sprawdza się działanie EGR.

Zrobie logi jutro. A powiedzciebmi czy wplywa czyli wiecej powietrza niz powinno byc na moc, spalanie lub inne rzeczy ?

Na moc wpływa ale jak zaniża.

Na spalanie również jak zaniża.

Edytowane przez tomasz102
Opublikowano

zrob logi, statyczny 003 i BS003, wtedy pogadamy.

Opublikowano

Bs czyli dynamiczny?

Opublikowano

a czytales watek o diagnostyce i logach?

Opublikowano

Masz zrobić BS, statyczny i dynamiczny 003. Poczytaj sobie dokładnie.

Teraz jedynie możesz mieć problem z krótkim dymieniem np przy zmianie biegów w trakcie ostrzejszej jazdy(turbo nie zdąży napompować, a jest wyższa wartość powietrza).

Opublikowano

Przepływka jest ok, turbo ładnie staje potem faluje ale to standard w tym aucie, jedyce do czego mozna sie przyczepić to synchro masz 2.2 a powinno byc 0.0

Opublikowano

czy może to jakoś negatywnie wpływać na pracę silnika? spalanie, moc? rozumiem że jest to kąt wtrysku?

Opublikowano

Po przestawieniu silnik powinien ładniej pracować, wpisz w szukajke kąt synchronizacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...