Patryk41 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) Mam audi a4 b6 1.9tdi 130km . Wczoraj podłączyłem vaga i zauważyłem że w kanale 03 czyli przepływomierz pokazuje mi za dużą wartość. Co może być spowodowane tym że jest więcej powietrza niż powinno być o około 250-350 w zależności od obrotów? i jakie to ma skutki na prace silnika i spalanie? Edytowane 26 Października 2015 przez Patryk41
tomasz102 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 A jakie wartości pokazywał ? Daj może tego loga. Nie masz czasami dziury gdzieś w dolocie ? Zbyt duże wskazania nie mają wpływu na spalanie.
Majkeltaker Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 Za duża wartość? nie jest tak że ustawiła ci się ponad 500? i jest stałą niezależnie od obrotów?jeśli tak to diagnoza jedna- przepływomierz do wymiany
Patryk41 Opublikowano 26 Października 2015 Autor Opublikowano 26 Października 2015 Nie . Wartosci po dodaniu gazu się zmieniają jednak kiedy komputer chce 320 to daje 560 i tak zaleznie od obrotow ale zawsze te 250-350 daje więcej. Czyli zadnych skutków ubocznych , miejsza moc , wirksze spalanie nie ma?
tomasz102 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 EGR nie jest czasami zaślepiony ? Zrób loga 003 dynamicznego i statycznego.
Patryk41 Opublikowano 26 Października 2015 Autor Opublikowano 26 Października 2015 Egr nie jest zaslepiony i dziala poniewaz po dodaniu gazu zmieniają się wartosci jego otwarcia Zrobie logi jutro. A powiedzciebmi czy wplywa czyli wiecej powietrza niz powinno byc na moc, spalanie lub inne rzeczy ?
tomasz102 Opublikowano 26 Października 2015 Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) To, że zmienia się współczynnik wysterowania zaworu EGR to nie znaczy, że prawidłowo on działa. W BS 003 sprawdza się działanie EGR. Zrobie logi jutro. A powiedzciebmi czy wplywa czyli wiecej powietrza niz powinno byc na moc, spalanie lub inne rzeczy ? Na moc wpływa ale jak zaniża. Na spalanie również jak zaniża. Edytowane 26 Października 2015 przez tomasz102
Musashi Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 zrob logi, statyczny 003 i BS003, wtedy pogadamy.
Patryk41 Opublikowano 27 Października 2015 Autor Opublikowano 27 Października 2015 Bs czyli dynamiczny?
Musashi Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 a czytales watek o diagnostyce i logach?
tomasz102 Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 Masz zrobić BS, statyczny i dynamiczny 003. Poczytaj sobie dokładnie. Teraz jedynie możesz mieć problem z krótkim dymieniem np przy zmianie biegów w trakcie ostrzejszej jazdy(turbo nie zdąży napompować, a jest wyższa wartość powietrza).
Patryk41 Opublikowano 31 Października 2015 Autor Opublikowano 31 Października 2015 Statycznych bs nie mam opcji żeby zrobić. Dodaje dynamiczne: http://vaglog.pl/log_237802.html http://vaglog.pl/log_237801.html http://vaglog.pl/log_237803.html http://vaglog.pl/log_237804.html http://vaglog.pl/log_237805.html http://vaglog.pl/log_237806.html http://vaglog.pl/log_237807.html http://vaglog.pl/log_237808.html Prosiłbym też o analizę reszty
lukaszooo Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Przepływka jest ok, turbo ładnie staje potem faluje ale to standard w tym aucie, jedyce do czego mozna sie przyczepić to synchro masz 2.2 a powinno byc 0.0
Patryk41 Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 czy może to jakoś negatywnie wpływać na pracę silnika? spalanie, moc? rozumiem że jest to kąt wtrysku?
lukaszooo Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Po przestawieniu silnik powinien ładniej pracować, wpisz w szukajke kąt synchronizacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się