Dev Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 witam problem z autem tego typu ze w trakcie przyspieszania z tłumika wydostaja sie kłeby dymu tj, nie spalonej ropy (Batory przy nim to pikuś) błedów brak, turbo pracuje poprawnie oleju nie zre........ spalanie na poziomie 7 trasa, 10 miasto na którym bloku pomiarowym przeprowadza sie adaptacje wtrysku? siadł mi l-top i w tej chwili dysponuję tylko scanerem Viakena za info, sugestie, pomoc serdeczne dzieki za nim rozbiorę i wyciągne pompe i wtryski pozdrawiam T
letallec Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Jaki masz silnik? Bo chyba nie ten z opisu po lewej Jaki jest kolor tego dymu?
Sztomel Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 problem z autem tego typu ze w trakcie przyspieszania z tłumika wydostaja sie kłeby dymutj, nie spalonej ropy pzecież diesel to nie benzyna żeby paliwo nie uległo dopaleniu np. z powodu braku iskry na świecy i braku katalizatora.
Dev Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 silnik AFB jest w opisie wiem jak sie spala ropa ale tego jest za dużo w srode rozbieram całe to ustroństwo silnik idzie do remontu i wtrysk do regulacji dzieki za info post do zamkniecia
freon Opublikowano 10 Listopada 2008 Opublikowano 10 Listopada 2008 Przepraszam z góry za OT ale określenie "Batory z komina" powaliło mnie bezsprzecznie ze śmiechu Chwilę myślałem o co chodzi, ale jak skumałem... naprawdę dobre określenie Powracając do kwestii to każdy diesel kopci. Może machnij fotę tego dymu? I czy kopci zawsze? Czy tylko na zimnym silniku?
Dev Opublikowano 10 Listopada 2008 Autor Opublikowano 10 Listopada 2008 smrodzi na zimno i na goraco jak klient jedzie autem to wygląda to jak kometa Halleya a nie daj Bóg jak docisnie gaz.........
alextaxi Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 Sprawdz caly dolot pod wzgledem nieszczelnosci . Za malo powietrza lub za duzo paliwa=Batory z komina.
Dev Opublikowano 11 Listopada 2008 Autor Opublikowano 11 Listopada 2008 sprawdziłem wszystko jest ok jutro rozbieram grata co było dam znać
luby1979 Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 witam:) chodzi o hutę batory?ona juz tak nie kopci;) Jezeli chodzi o spalanie to troche za duze...u mnie w tym samym silniku:miasto 7,5-8,0(jesien i lagodna zima).Latem miasto udalo mi sie nawet 6,9,al wiekszosc go glaskalem.Jednak 10 to za duzo. Pozdrawiam!!
freon Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 http://pl.wikipedia.org/wiki/MS_Batory http://pl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Batory_(1920) stateczek raczej
GILI Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 witam problem z autem tego typu ze w trakcie przyspieszania z tłumika wydostaja sie kłeby dymu tj, nie spalonej ropy (Batory przy nim to pikuś) błedów brak, turbo pracuje poprawnie oleju nie zre........ spalanie na poziomie 7 trasa, 10 miasto na którym bloku pomiarowym przeprowadza sie adaptacje wtrysku? siadł mi l-top i w tej chwili dysponuję tylko scanerem Viakena za info, sugestie, pomoc serdeczne dzieki za nim rozbiorę i wyciągne pompe i wtryski pozdrawiam T Skąd wiesz,że to ropa?Może oda zapchana?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się