Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN gtb22 240ps i 440NM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro montaz :) protokoł EPS 200 wszystko elegancko

http://www.directupload.net/file/d/4266/awotosg2_jpg.htm

stare koncowki 270 z ciekawostki posiadaja wygrawerowane HF poza standardowym symbolami,

na nowych 290 tyle co widzimy , numer jest inny od 270

http://www.directupload.net/file/d/4266/lgxgwpvt_jpg.htm

Opublikowano

Zakładaj i chwal się :wink:

Opublikowano

Ruszyło sie cos w temacie? Nagraj cos jak sie odpycha na 290

Opublikowano (edytowane)

Witam udało sie z pogoda

prosze oceniac

koła 15*195 +pasazer 95kg 4bieg 01 i 011 http://vaglog.pl/log_252571.html ----- https://www.youtube.com/watch?v=fvl1prMIHnw&feature=youtu.be

do porownania z poprzednim 0-200

2bieg

Edytowane przez Jacktdi99
Opublikowano

lutuj kabelki pod fotelem kierowcy, niech ci nie swieci poduszka, chyba ze dupczyłeś na fotelu pasażera to tamta wtyczke popraw :D

szkoda ze filmik taki krótki, wczesniej miales 270 a teraz 290 wtryski robiłes korekte? Rozumiem ze aktualnie większa moc cie nie interesuje ze względu na słupek. Wiec narazie nie wyciskasz soków ale chyba jeszcze troche masz zapasu na tym setupie:)

Opublikowano

2bieg

Jacoo, to już jest wystrojone? Nie powiem - bardzo fajnie zapitala, ale tak patrząc to mój 200KM AFN idzie tak samo, a jednak te 40km różnicy - dużo nie dużo ale powinno chyba być widoczne :co:

Opublikowano

Hmmmm,coś tu jest nie tak :kwasny: Nagraj 100-200 i porównamy :wink:

Opublikowano (edytowane)

Witam

pod 290 nie było jeszcze korekty ponoc jest zbedna , ale zrobie :) do konca miesiaca zawitam w gdansku zobaczymy co tam wyjdzie

z tym zapasem jest roznie za wiele moze go nie bedzie ale to juz sprawka hamowni poczekajmy

jezeli twierdzisz ze Twoj 200ps jedzie tak samo to jestem zasmucony , owe 40ps musza byc odczuwalne i widoczne ,40 to sporo ... taki przyrost dostałem po zmianie z gtb17 na 22 i wtryski , jak mozesz nagraj cos ,zerkniemy

jutro lub pojutrze nagram 100-200 sam na pokladzie wiec nigdy lepiej nie mogło juz byc :wink:

jakies propozycje sugerowane bolaczk?i bede szukał :)

Edytowane przez Jacktdi99
Opublikowano

jutro lub pojutrze nagram 100-200 sam na pokladzie wiec nigdy lepiej nie mogło juz byc

Chodziło mi o kolegę Radimm,ale też nagraj to zobaczę ile lepiej jedzie od mojego Groba :wink:

Według mnie Twój wóz już jedzie ok :banan:

Opublikowano

jezeli twierdzisz ze Twoj 200ps jedzie tak samo to jestem zasmucony , owe 40ps musza byc odczuwalne i widoczne ,40 to sporo ... taki przyrost dostałem po zmianie z gtb17 na 22 i wtryski , jak mozesz nagraj cos ,zerkniemy

nie mam nic nowego, jedynie filmiki które już jakiś czas temu wrzucałem u siebie w temacie

na drugim filmie przy zmianie z 4 na 5 moment zawahanie czy ciągnąć dalej czy odpuścić :decayed:

Wrzuć to porównamy, wiadomo że takie porównywanie filmików to takie o "na oko" czyli jak chłop w szpitalu umarł :decayed:

Jak będę miał chwilę i warunki postaram się coś nagrać jeszcze, ale z czasem ostatnio krucho.

Ja nie neguję że tam nie ma 240KM, tylko myślałem że różnica będzie większa, bądź co bądź 40KM to już troche jest :)

Opublikowano (edytowane)

Witam udało sie z pogoda

prosze oceniac

koła 15*195 +pasazer 95kg 4bieg 01 i 011 http://vaglog.pl/log_252571.html ----- https://www.youtube.com/watch?v=fvl1prMIHnw&feature=youtu.be

do porownania z poprzednim 0-200

2bieg

Jaka jest przyjemność jeździć mocnym diesel w manualu?

Jak patrzę na fragment filmu gdzie jest drugi bieg, to się za głowę łapię.

Chcąc pojeździć dynamicznie po mieście, trzeba biegi zmieniać 150 tysięcy razy.

Edytowane przez komoornik
Opublikowano

Jaka jest przyjemność jeździć mocnym diesel w manualu?

absolutnie żadna :decayed::facepalm:

Chcąc pojeździć dynamicznie po mieście, trzeba biegi zmieniać 150 tysięcy razy.

no nie przesadzaj, po pierwsze na przykładzie takiego afn od 50-130 sadzisz na 3 żwawo i jak na miasto to główny zakres prędkości.

150tys razy zmieniają biegi chyba tylko Ci,którzy się zdecydować nie mogą :grin::wink:

Opublikowano

150tys razy zmieniają biegi chyba tylko Ci,którzy się zdecydować nie mogą :grin::wink:

+1

Opublikowano

Jaka jest przyjemność jeździć mocnym diesel w manualu?

absolutnie żadna :decayed::facepalm:

Chcąc pojeździć dynamicznie po mieście, trzeba biegi zmieniać 150 tysięcy razy.

no nie przesadzaj, po pierwsze na przykładzie takiego afn od 50-130 sadzisz na 3 żwawo i jak na miasto to główny zakres prędkości.

150tys razy zmieniają biegi chyba tylko Ci,którzy się zdecydować nie mogą :grin::wink:

W sensie, że z 1 od razu na 3?

Może to ma jakiś sens.

Opublikowano (edytowane)

Jaka jest przyjemność jeździć mocnym diesel w manualu?

absolutnie żadna :decayed::facepalm:

Chcąc pojeździć dynamicznie po mieście, trzeba biegi zmieniać 150 tysięcy razy.

no nie przesadzaj, po pierwsze na przykładzie takiego afn od 50-130 sadzisz na 3 żwawo i jak na miasto to główny zakres prędkości.

150tys razy zmieniają biegi chyba tylko Ci,którzy się zdecydować nie mogą :grin::wink:

W sensie, że z 1 od razu na 3?

Może to ma jakiś sens.

Nie za bardzo o to mi chodziło

Edytowane przez radimm
Opublikowano

Komornik

Niektórzy moze nie lubia automatów. Pytanie czy jazda po miescie moze sprawiac wg jakąś przyjemnosc?

Opublikowano

Zwykle nie lubią Ci, którzy nie mieli okazji zrobić więcej niż 2km autem z dobrym automatem.

Manual jest dobry, do jakiejś monstrualnej zabawki na weekendowe zabawy.

Opublikowano

temat manuala w diezlu troszke wszedł nie na ten tor...

Mozgu oczywiscie ze jest przyjemnosc wciskam 2 -70 3-120 najlepszy but na miasto szybciej to raczej poza terenem

porownujac do filmiku faktycznie jest niezle ciekawe jak do 100 ale moje 40 ps chyba powinno byc bardziej widoczne w porownaniu do Twojego

Wodzu co o tym sadzisz? mam teraz wrazenie ze moj jest ....wolniejszy od wszystkich tutaj :facepalm:

lece do Uk jak wroce za tydz od razu tune up i max bedzie

Opublikowano (edytowane)

Wodzu co o tym sadzisz? mam teraz wrazenie ze moj jest ....wolniejszy od wszystkich tutaj

Nie oczekuj że z filmików tak dokładnie porównasz fury,to taki podgląd. Poczekaj aż kolega Radimm nagra 100-200 i będziesz widział różnice.Nie powiem Radka 200koni bardzo fajnie jedzie( w końcu stroił Gregor,mojego się nie podjął :-( miałbym bliżej). I tu zapewne zobaczysz różnice :wink: 0-150 bardzo podobnie będą jechać,tu wszystko zależne od opony i wyczucia pedału gazu.

P.S

Gdzie do UK się wybierasz dokładnie?

Edytowane przez wodz
Opublikowano (edytowane)

no jak na 200 jest szybki trza przyznać , jaki tam moment jest? rozumiem że gregor10?,,

ost jak dzwoniłem po kilku firmach to sie zdziwiłem bo.. nie chcieli robic korekty pod gtb, bo.. tydzien auto musi zostac, to 1500zl to juz silnik za stary nie zrobimy ...

tune up załatwi szybko tanio i nie ukrywam za najblizej

oponki nie długo beda inne teraz sa zima, nie oczekuje kolosalnej roznicy ale....jestem ciekaw jaka faktycznie bedzie

Bede w Mansfield i pewnie polaze po londynie , aTy?

moze dzis sie wyrwe i nagram filmik zeby nie było :)

Edytowane przez Jacktdi99

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...