Jacktdi99 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Jutro montaz protokoł EPS 200 wszystko elegancko http://www.directupload.net/file/d/4266/awotosg2_jpg.htm stare koncowki 270 z ciekawostki posiadaja wygrawerowane HF poza standardowym symbolami, na nowych 290 tyle co widzimy , numer jest inny od 270 http://www.directupload.net/file/d/4266/lgxgwpvt_jpg.htm
Mozgu Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Ruszyło sie cos w temacie? Nagraj cos jak sie odpycha na 290
Jacktdi99 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Witam udało sie z pogoda prosze oceniac koła 15*195 +pasazer 95kg 4bieg 01 i 011 http://vaglog.pl/log_252571.html ----- https://www.youtube.com/watch?v=fvl1prMIHnw&feature=youtu.be do porownania z poprzednim 0-200 2bieg Edytowane 2 Marca 2016 przez Jacktdi99
Mozgu Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 lutuj kabelki pod fotelem kierowcy, niech ci nie swieci poduszka, chyba ze dupczyłeś na fotelu pasażera to tamta wtyczke popraw szkoda ze filmik taki krótki, wczesniej miales 270 a teraz 290 wtryski robiłes korekte? Rozumiem ze aktualnie większa moc cie nie interesuje ze względu na słupek. Wiec narazie nie wyciskasz soków ale chyba jeszcze troche masz zapasu na tym setupie:)
radimm Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 2bieg Jacoo, to już jest wystrojone? Nie powiem - bardzo fajnie zapitala, ale tak patrząc to mój 200KM AFN idzie tak samo, a jednak te 40km różnicy - dużo nie dużo ale powinno chyba być widoczne
wodz Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Hmmmm,coś tu jest nie tak Nagraj 100-200 i porównamy
Jacktdi99 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Witam pod 290 nie było jeszcze korekty ponoc jest zbedna , ale zrobie do konca miesiaca zawitam w gdansku zobaczymy co tam wyjdzie z tym zapasem jest roznie za wiele moze go nie bedzie ale to juz sprawka hamowni poczekajmy jezeli twierdzisz ze Twoj 200ps jedzie tak samo to jestem zasmucony , owe 40ps musza byc odczuwalne i widoczne ,40 to sporo ... taki przyrost dostałem po zmianie z gtb17 na 22 i wtryski , jak mozesz nagraj cos ,zerkniemy jutro lub pojutrze nagram 100-200 sam na pokladzie wiec nigdy lepiej nie mogło juz byc jakies propozycje sugerowane bolaczk?i bede szukał Edytowane 8 Marca 2016 przez Jacktdi99
wodz Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 jutro lub pojutrze nagram 100-200 sam na pokladzie wiec nigdy lepiej nie mogło juz byc Chodziło mi o kolegę Radimm,ale też nagraj to zobaczę ile lepiej jedzie od mojego Groba Według mnie Twój wóz już jedzie ok
radimm Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 jezeli twierdzisz ze Twoj 200ps jedzie tak samo to jestem zasmucony , owe 40ps musza byc odczuwalne i widoczne ,40 to sporo ... taki przyrost dostałem po zmianie z gtb17 na 22 i wtryski , jak mozesz nagraj cos ,zerkniemy nie mam nic nowego, jedynie filmiki które już jakiś czas temu wrzucałem u siebie w temacie na drugim filmie przy zmianie z 4 na 5 moment zawahanie czy ciągnąć dalej czy odpuścić Wrzuć to porównamy, wiadomo że takie porównywanie filmików to takie o "na oko" czyli jak chłop w szpitalu umarł Jak będę miał chwilę i warunki postaram się coś nagrać jeszcze, ale z czasem ostatnio krucho. Ja nie neguję że tam nie ma 240KM, tylko myślałem że różnica będzie większa, bądź co bądź 40KM to już troche jest
komoornik Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Witam udało sie z pogoda prosze oceniac koła 15*195 +pasazer 95kg 4bieg 01 i 011 http://vaglog.pl/log_252571.html ----- https://www.youtube.com/watch?v=fvl1prMIHnw&feature=youtu.be do porownania z poprzednim 0-200 2bieg Jaka jest przyjemność jeździć mocnym diesel w manualu? Jak patrzę na fragment filmu gdzie jest drugi bieg, to się za głowę łapię. Chcąc pojeździć dynamicznie po mieście, trzeba biegi zmieniać 150 tysięcy razy. Edytowane 8 Marca 2016 przez komoornik
radimm Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Jaka jest przyjemność jeździć mocnym diesel w manualu? absolutnie żadna Chcąc pojeździć dynamicznie po mieście, trzeba biegi zmieniać 150 tysięcy razy. no nie przesadzaj, po pierwsze na przykładzie takiego afn od 50-130 sadzisz na 3 żwawo i jak na miasto to główny zakres prędkości. 150tys razy zmieniają biegi chyba tylko Ci,którzy się zdecydować nie mogą
wodz Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 150tys razy zmieniają biegi chyba tylko Ci,którzy się zdecydować nie mogą +1
komoornik Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Jaka jest przyjemność jeździć mocnym diesel w manualu? absolutnie żadna Chcąc pojeździć dynamicznie po mieście, trzeba biegi zmieniać 150 tysięcy razy. no nie przesadzaj, po pierwsze na przykładzie takiego afn od 50-130 sadzisz na 3 żwawo i jak na miasto to główny zakres prędkości. 150tys razy zmieniają biegi chyba tylko Ci,którzy się zdecydować nie mogą W sensie, że z 1 od razu na 3? Może to ma jakiś sens.
radimm Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Jaka jest przyjemność jeździć mocnym diesel w manualu? absolutnie żadna Chcąc pojeździć dynamicznie po mieście, trzeba biegi zmieniać 150 tysięcy razy. no nie przesadzaj, po pierwsze na przykładzie takiego afn od 50-130 sadzisz na 3 żwawo i jak na miasto to główny zakres prędkości. 150tys razy zmieniają biegi chyba tylko Ci,którzy się zdecydować nie mogą W sensie, że z 1 od razu na 3? Może to ma jakiś sens. Nie za bardzo o to mi chodziło Edytowane 9 Marca 2016 przez radimm
Mozgu Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Komornik Niektórzy moze nie lubia automatów. Pytanie czy jazda po miescie moze sprawiac wg jakąś przyjemnosc?
komoornik Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Zwykle nie lubią Ci, którzy nie mieli okazji zrobić więcej niż 2km autem z dobrym automatem. Manual jest dobry, do jakiejś monstrualnej zabawki na weekendowe zabawy.
Jacktdi99 Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Opublikowano 12 Marca 2016 temat manuala w diezlu troszke wszedł nie na ten tor... Mozgu oczywiscie ze jest przyjemnosc wciskam 2 -70 3-120 najlepszy but na miasto szybciej to raczej poza terenem porownujac do filmiku faktycznie jest niezle ciekawe jak do 100 ale moje 40 ps chyba powinno byc bardziej widoczne w porownaniu do Twojego Wodzu co o tym sadzisz? mam teraz wrazenie ze moj jest ....wolniejszy od wszystkich tutaj lece do Uk jak wroce za tydz od razu tune up i max bedzie
wodz Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Wodzu co o tym sadzisz? mam teraz wrazenie ze moj jest ....wolniejszy od wszystkich tutaj Nie oczekuj że z filmików tak dokładnie porównasz fury,to taki podgląd. Poczekaj aż kolega Radimm nagra 100-200 i będziesz widział różnice.Nie powiem Radka 200koni bardzo fajnie jedzie( w końcu stroił Gregor,mojego się nie podjął :-( miałbym bliżej). I tu zapewne zobaczysz różnice 0-150 bardzo podobnie będą jechać,tu wszystko zależne od opony i wyczucia pedału gazu. P.S Gdzie do UK się wybierasz dokładnie? Edytowane 13 Marca 2016 przez wodz
Jacktdi99 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) no jak na 200 jest szybki trza przyznać , jaki tam moment jest? rozumiem że gregor10?,, ost jak dzwoniłem po kilku firmach to sie zdziwiłem bo.. nie chcieli robic korekty pod gtb, bo.. tydzien auto musi zostac, to 1500zl to juz silnik za stary nie zrobimy ... tune up załatwi szybko tanio i nie ukrywam za najblizej oponki nie długo beda inne teraz sa zima, nie oczekuje kolosalnej roznicy ale....jestem ciekaw jaka faktycznie bedzie Bede w Mansfield i pewnie polaze po londynie , aTy? moze dzis sie wyrwe i nagram filmik zeby nie było Edytowane 13 Marca 2016 przez Jacktdi99
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się