bercik2 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Witam Znajomy w swojej A4 B6 2001r., 1,8T, 110 kW, ma do wymiany przegub wewnętrzny. Czy ktoś wie jaki tam przegub podejdzie (nr katalogowy), bo są rożne na necie a my nie chcemy losowac. Edytowane 11 Listopada 2015 przez bercik2
Ossek Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Najprawdopodobniej z SKFa będzie to VKJA8008, ale trzeba by się upewnić po VINie.
bercik2 Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Najprawdopodobniej z SKFa będzie to VKJA8008, ale trzeba by się upewnić po VINie. Na pewno nie bedzie to ten w 1,8t są takie jak na zdjęciu tylko nie wiem ile tam jest zebów bo są dwa rodzaje http://www.autobox.net.pl/mini%20blekitny/shop/1059-160-0-PRZEGUB-WEWNETRZNY-KRZYZAK-AUDI-A3-TT--NEW-BEATLE-1-8-T.html jak możesz to sprawdź WAUZZZ8E32A085508 Edytowane 11 Listopada 2015 przez bercik2
maciejko111 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Witam, czy macie już nr katalogowy tego przegubu z skf do 1.8t? Bo ja też mam do wymiany wewnętrzne, a w necie znajduje tylko jakieś chińczyki tanie.
bercik2 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2015 Temat jeszcze nie ogarnięty. Z braku czasu. wyklepane z kciuka
maciejko111 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Znalazłem coś takiego w katalogu SKF: SKF VKJA 8509 Widzę, że ciężko z dostępnością, wszędzie na zamówienie: http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3321333518311-VKJA_8509-przegub-napedowy-wewn.html tu ze zdjęciem: http://www.slimparts.nl/aandrijfassen/324989-skf-homokineet-reparatie-set-aandrijfas-vkja-8509.html#.VoFUTk_pxCk
DanielAudiDaniel Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam wszystkich jakie są objawy wybitego przegubu wewnętrznego ?
maciejko111 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Jak masz przegub wewnętrzny padnięty to w czasie jazdy odczuwa się drżenie samochodu przede wszystkim przy przyśpieszaniu, przy puszczonym gazie najczęściej już nie drży.
majkel_majki Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Jak przegubu już praktycznie nie ma to dochodzi trzepanie nadwoziem także przy ujęciu gazu. Wprawne ucho może usłyszeć kończący się przegub, wewn, takie rytmiczne dudnienie narastające wraz ze wzrostem obrotów.
QuikSilver Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 cały czas drży czy może być w rożnych prędkościach?, u mnie od 130 zaczyna drżeć kierownica, zmieniłem koła z przodu na tył ale wypada sprawdzić czy w ogóle proste felgi są, bo rok temu było okey na letnich, a teraz jak je założyłem do drży.
majkel_majki Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Ja się spotkałem z objawami, które dawał przegubu od prędkości ca. 100 kmh wzwyż. Przeguby bardzo łatwo sprawdzić na kanale czy podnośniku, łapiesz za półoś i szarpiesz góra i dół czy nie ma luzu.
maciejko111 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Jak u siebie sprawdzałem niedawno na kanale to właśnie mam luzy na wewnętrznych przegubach, nawet chyba głębiej to wchodzi bo wały kołnierzowe, do których są przykręcone przeguby wewnętrzne też się lekko ruszają. Już mam zaplanowaną wymianę wewnętrznych na SKF VKJA 8509 i rozkręcenie dyferencjału aby wymienić jego łożyska.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się