Krzychsztof Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Przede wszystkim witam wszystkich forumowiczów!!! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem małysza a4 b6 z silnikiem 2,0 alt. W weekend będę wymieniał wariator bo ładnie już hałasuje. Przeprowadzał już ktoś taką wymianę? Co po kolei trzeba robić? Ewentualnie proszę o info co kupić do wymiany (pierścienie hakowe, uszczelki pod zawór wsy. ciśnienia i pokrywę zaworów mam) Pozdro! Edytowane 18 Listopada 2015 przez Krzychsztof
strami Opublikowano 18 Listopada 2015 Opublikowano 18 Listopada 2015 Z ciekawosci zapytam. Kupiles wariator z aso za 1980 zl? ;o
Krzychsztof Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Opublikowano 18 Listopada 2015 Nie wariator mam po regeneracji z innego silnika
rybus85 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Jeżeli można sobie pozwolić to tu robi nasz kolega z forum o ile się nie mylę http://allegro.pl/wariator-alt-a4-b6-passat-audi-awa-fsi-2-0-tfsi-i5790538451.html
Krzychsztof Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 Dokładnie od kolegi z forum kupiłem;) dam znać jak pracuje kiedy zamontuje
zaldar Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Witam Ja kupiłem regenerowany wariator od kolegi Beny a4 mam zrobione na nim 5600 tys na razie wszystko w porządku, sprawdz czy nie trzeba zmienić łańcucha, przeczyść też zawór wysokiego ciśnienia u mnie był nieżle zasyfiony po wyjęciu tego zaworu trzeba zmienić koniecznie uszczelkę tylko aso Pozdrawiam
Krzychsztof Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 Witam, Jestem po wymianie wariatora, niestety efekt do końca nie jest taki jaki był planowany. Silnik odpala bez charakterystycznego klekotu i jak jest zimny chodzi ładnie i cichutko. Niestety po nagrzaniu się zaczyna stukać, mniej niż poprzednio ale nadal jest to uciążliwe. Jak stwierdziliśmy z mechanikiem wina stukania nie leży tylko po stronie wariatora lecz także zaworu ciśnienia. Po nagrzaniu się silnika olej robi się rzadszy i zawór przepuszcza go do obwodu w skutek nie może utrzymać właściwego ciśnienia. Sam wariator mogę polecić, regeneracja wykonana fachowo.
mati95115 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 No to pewnie zawór nie daje rady. Ja miałem to samo wymieniłem wariator i nadal klekotało na ciepłym silniku. Mi udało się kupić za 300 zł zawór w bardzo dobrym stanie. Od wymiany przejechałem już jakieś 30 tys i jest cisza oby tak dalej Warto jeszcze sprawdzić ciśnienie oleju
Krzysztof Goz Opublikowano 26 Czerwca 2017 Opublikowano 26 Czerwca 2017 Witam. Borykam się z tym problemem również, problem w tym że nie mogę nikogo znaleźć w okolicy kto to zrobi. Macie kogoś godnego polecenia?? Pozdrawiam. A4 B6 Avant 2.0 131KM
StuffX Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Dokładnie jak kolega wyżej. Wariator, najlepiej namiary na regenerację poproszę ( link do aukcji zdechł ). A4 2001 2.0
Maxiiiii Opublikowano 19 Marca 2020 Opublikowano 19 Marca 2020 Witam, od jakiegoś czasu przymierzam się do wymiany wariatora i nastawnika (chociaż ostatnio ucichł) i do tej pory wybór był albo ASO albo regeneracja. Dzisiaj na allegro znalazłem nowy wariator firmy DME, czy ktoś z was coś powie na ten temat, warto czy nie warto? Pozdrawiam WARIATOR 06B109088D AUDI VW 2.0 ALT NOWY DME 9043630995 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 990 zł - WARIATOR 06B109088D AUDI VW 2.0 ALT NOWY DME (9043630995). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
Karol Ss Opublikowano 30 Czerwca 2020 Opublikowano 30 Czerwca 2020 witam. może ktoś podać numer to tego klienta co regeneruje wariator ? pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się