Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poliuretany, próbował ktoś?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czyżby złoty środek na wielowachacz? Testowal ktos? Mam w hondzie crx w całym zawiasie to ustrojstwo już chyba 5 lat i zadnego stuku puku czy skrzypu po dzień dzisiejszy...http://www.strongflex.eu/pl/338-audi-a4-95-04

Edytowane przez Lemens
Opublikowano

Mam to założone u siebie w a4 b5 koloru czerwonego i narazie dają radę Zero luzu i komfort przede wszystkim

Opublikowano

No dobra ale co się z tymi tulejami robi ? Pewnie trzeba je wprasować , tylko gdzie??

Opublikowano

A co z drugą stroną np na górnych ta co wygląda jak końcówka drążka to też się zużywa tuleje będą czynac a druga strona scenie i tak musimy kupić nowe

Opublikowano

No dobra ale co się z tymi tulejami robi ? Pewnie trzeba je wprasować , tylko gdzie??

tak trzeba wprasować. każdy lepszy mechanik powinien mieć prasę ;)

Opublikowano

Niby wymieni się tuleje na bardziej wytrzymałe ale padnie sworzeń który jest niewymienialny i cały wahacz i tak leci do kosza.

Opublikowano

Jeździ ktoś na poliuretanach dłużej ? Jakieś opinie ? Moze ktos używa jakis twardszych niż standardowe, chyba czerwone ? Jest możliwość dobrania poli na cały zawias ? Ewentualnie gdzie i co powinno wchodzić w zestaw ?

Opublikowano

z tego co słyszałem do jazdy na co dzień tragedia i przesada, chyba że bawisz się tylko na torze

Opublikowano

Ja śmigam na czerwonych z Olkusza i jest komfort i auto bardziej stabilne I co najważniejsze żywotność jest dłuższa

Opublikowano

Grzesiek dzieki za info, ja sie zastanawiałem nad żółtymi, autem nie jeżdzę na codzień, ale tez bez przesady, że tylko po torze. Pomyśle, moze włożę np żółte pod staby z rs4, a reszte czerwone...

Opublikowano (edytowane)

Grzesiek dzieki za info, ja sie zastanawiałem nad żółtymi, autem nie jeżdzę na codzień, ale tez bez przesady, że tylko po torze. Pomyśle, moze włożę np żółte pod staby z rs4, a reszte czerwone...

żółte są chyba najtwardsze ;p choć pod staby powinny być ok. Możesz wziąć pod uwagę niebisekie ;)

Edytowane przez jacca90
Opublikowano

Odradzam żółte bo naprawdę są juz mega twarde

Opublikowano

Prase mam i chęci też, dajcie jakiś namiar na zakup tego ustrojstwa, mam orginalne wachacze i sworznie w mega stranie, tulejki padają niestety.

http://mpbs.pl/pl/554-a4-b5-1994-2001czy7z tej firmy to jakieś normalne czy bubel?

.

Opublikowano

Wymieniałem w poduszkach silnika kilka sztuk, sporo przenosi się drgań. W zawieszeniu montowałem jeden komplet. Właściciel zadowolony Gdyby to było takie ponadczasowe i było "złotym środkiem" to by to montowali seryjnie. Niestety wadą będzie zdecydowane pogorszenie komfortu jazdy. Usztywnimy jedną stronę to po d*pie dostanie inny element - amortyzator, poduszka, swożnie, piasty etc etd. Jeśli auto ma wadę fabryczną na tym elemencie jak np w skodzie fabi tylne mocowania przednich wahaczy gdzie zaiwanili zwykły kawałek gumy który rozlatuje się po przejechaniu kilkuset km po naszych drogach, to uważam, że i tak warto tam założyć zmodyfikowany element poprawiony przez fabrykę a nie poliuretan ;) Ale to moja priv opinia.

Opublikowano

Ja zamawialem tuleje tylnej belki z mpbs :) co prawda jeszcze nie na aucie ale jakosc wykonania spoko :)

Opublikowano

Panowie, a ktoś zna jakieś zestawy ? Nie znam się, aż tak na tym, chciałbym kupić komplet do całego zawieszenia, jak już mam robić.

Opublikowano

http://www.poliuretan.olkusz.pl/- brałem tuleje do B2 - najlepiej zadzwonic i rozmawiac - nawet wiedzą co sprzedają i co polecic - ceny nawet katolickie - za 8 tulejek do wózków dałem raptem 360 zł (żółte)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...