bartekw2 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Coraz częściej słyszę żeby dolewać do zbiornika z olejem napędowym olej do dwusuwow aby uzyskać lepsze smarowanie pompy wryskowej. Ale żeby nie stosować mixolu a olej Orlen 2t semisynthetic. W dzisiejszych czasach paliwo jest bardzo suche co powoduje wycieranie się elementów w pompie. Co sądzicie o takim rozwiązaniu? Jak się to ma do pompy vp44 ? Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
GOLI Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Unikaj świństwa typu v-pover i inne verwy a twoja pompa sędziwego wieku dożyje, nawet bez dolewania oleju
lunatic Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 A ja leje cały czas v-powera czy te lepsze z innych stacji zrobilem 90tys i chodzi idealnie i na filtrze paliwa nie zbiera sie woda. Przez te lepsza rope. Smarowanie i tak jest dobre .
majkel_majki Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Ja dolewam olej 2T półsyntetyk właśnie z orlenu, ale nie wiem na ile faktycznie to pomaga, mam wrażenie że silnik trochę bardziej miękko pracuje. 300 ml na pełen bak.
bartekw2 Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Kolega w peugeocie 407 2.0 Hdi na dnie filtra paliwa ma opilki brązu/mosiądzu. Wyczytał gdzieś na forum ze pompa nie ma smarowania i żeby dolewać tego oleju by temu zapobiegać. Paliwo jest bardzo suche przez te ograniczenia emisji spalin. Paliwa robione pod normy Euro 5 a starsze fury dostają po d*pie. Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka Edytowane 23 Listopada 2015 przez bartekw2
piotrsob1 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 W starych silnikach bez DPF-ów i FAP-ów dolewanie olejów 2T do ON-nu na pewno nie zaszkodzi , jeżeli oczywiście nie będziemy przesadzać z jego ilością ( 1 do 100 w zupełności wystarczy). W tych z filtrami cząstek stałych na pewno spowoduje skrócenie żywotności filtrów z powodu wcześniejszego zapełnienia ich popiołem ze spalanego dodatkowo oleum
bartek1561 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 to czyli do mojego afena bym mogl dolewac taki olej??
piotrsob1 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 No AFN do nowoczesnych nie należy, tak że śmiało możesz lać
bartekw2 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 Ja zastosowalem, przejechałem ok 300 km i już mogę powiedzieć że wyciszyla się pracą silnika pracuje bardziej miękko. Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
bartekw2 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 Max stężenie to 1:100 także na 50 litrów paliwa 0.5 l oleju to dawka maksymalna i tyle wlalem za pierwszym razem. Później będę stosował 1:200 Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
lunatic Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 A później koloketory i geometria do czysczenia od nagaru.
majkel_majki Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Przy takich proporcjach o jakich mówimy nie ma mowy o nagarowaniu dolotu i turbo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się