Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Złe wskazania VOLTOMIERZA, co z tym zrobić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam taki problem w moim aucie ze voltomierz wskazuje koło 8V nie rusza ie przy odpalaniu itd

Mierzyłem przez taki przyrząd do zapalniczki, patrzylem na kompie i jeszcze multimetrem.

Przy obciazeniu ładnie wskazuje 13,9 a na zegarku 8.

Wiem ze wymieniany był regulator napiecia przy alternatorze i niby to jest winowajca bo jest założone BOSCHA a nie VALEO albo na odwrot bo niby ktores tansze. Ale slyszalem ze miedzy Boschem a Valeo jest roznica i nie da sie ich podmienic.

Jak ktos miał taki przypadek prosze o info.

Pozdrawiam

Edytowane przez wabiczek3
Opublikowano

Jeśli Jager ( biały tył) to po prostu pada.

Opublikowano

Biały tył - Audi LIFT licznik pełny FIS to chyba jaeger

Co to znaczy, ze pada ? Troche wiecej szczegółów jak byś mógł :)

Wszystko poza tym działa, nawet rozkrecalem licznik zeby przeczyścić i sprawdzalem czy nic nie zblokowało, ale niestety nic nie znalazłem ;)

Opublikowano

To znaczey, ze te liczniki są wadliwe. Po pewnym czasie zaczynają szwankować. A test zegarów w vagu przechodzi prawidłowo?

Opublikowano (edytowane)

Test zrobilem i normalnie zegarki skoczyly od lewej do prawej. Nie wiem czemu ale nie robilo mi testu obrotomierza i predkosciomierza. probowalem kilka razy i staly w miejscu.
a z tym regulatorem co pisalem to nie możliwe ? Koles od ktorego kupowalem to wlasnie mowil ze to wina regulatora bo niby zalozył tanszy a wczesniej bylo ok.

Dzis rano tym moim przyrządem do zapalary mierzylem i pokazywalo 12.5 V a po odpaleniu ladnie na 14V wskoczyło.

Edytowane przez wabiczek3
Opublikowano

Zmień zegary na vdo tak jak wyżej pisali bo to raczej one są winne

Opublikowano

Jeszcze zmierzę napiecie z kostki alternatora czy idzie ladnie te 14V i bede wiedzial czy to nie siedzi w regulatorze. Skoro test wychodzi ładnie to sprobuje cos wyrezac. Moze zaloze nowy silniczek. Zobaczymy. Nie chce mi sie zakladac nowych zegarow kodowac itd ble ble. a jeszcze mam fisa po regenerce.

Opublikowano

Jager = po prostu pada. Musisz się z tym pogodzić. Ale próbuj.

Opublikowano

Faktycznie, jeśli władowałeś w regenerację fisa to trochę szkoda. Jakbyś szukał silniczka to odezwij się na PW.

Opublikowano

Tym bardziej że nie da się przełożyć fisa z jaegera do vdo

Opublikowano

czasem nie ma małego potencjometru na płytce licznika przy silniczku od wskazań voltomierza do regulacji wskazań?

Opublikowano

czasem nie ma małego potencjometru na płytce licznika przy silniczku od wskazań voltomierza do regulacji wskazań?

Raczej nie.
Opublikowano

Właśnie juz kiedys rozbieralem licznik bo przeczytalem na forum, że niby jest ale moje oczy niczego nie ujrzały.

Mam zdjecia ladne licznika od srodka jak chce moge wrzucic tutaj ;)

Opublikowano

Przed chwilą patrzyłem i nic takiego nie ma. Może w przedlifcie...

Opublikowano

Ja mam wlasnie przedliftowe zegary i chyba widzialem tam jakis potencjometr, niech kolega wrzuci fotke to sie wyjasni.

Opublikowano (edytowane)

Bo nie ma potencjometru. Zmień je na vdo bo tak prędzej czy później padnie procek.

Edytowane przez Fazii
Opublikowano

A wzegarach z 1996r jest potencjometr od voltomierza :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...