wabiczek3 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Witam, mam taki problem w moim aucie ze voltomierz wskazuje koło 8V nie rusza ie przy odpalaniu itd Mierzyłem przez taki przyrząd do zapalniczki, patrzylem na kompie i jeszcze multimetrem. Przy obciazeniu ładnie wskazuje 13,9 a na zegarku 8. Wiem ze wymieniany był regulator napiecia przy alternatorze i niby to jest winowajca bo jest założone BOSCHA a nie VALEO albo na odwrot bo niby ktores tansze. Ale slyszalem ze miedzy Boschem a Valeo jest roznica i nie da sie ich podmienic. Jak ktos miał taki przypadek prosze o info. Pozdrawiam Edytowane 24 Listopada 2015 przez wabiczek3
marcin_franz Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 A jaki masz licznik vdo, czy jaeger?
jacek70 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Jeśli Jager ( biały tył) to po prostu pada.
wabiczek3 Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Opublikowano 24 Listopada 2015 Biały tył - Audi LIFT licznik pełny FIS to chyba jaeger Co to znaczy, ze pada ? Troche wiecej szczegółów jak byś mógł Wszystko poza tym działa, nawet rozkrecalem licznik zeby przeczyścić i sprawdzalem czy nic nie zblokowało, ale niestety nic nie znalazłem
marcin_franz Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 To znaczey, ze te liczniki są wadliwe. Po pewnym czasie zaczynają szwankować. A test zegarów w vagu przechodzi prawidłowo?
wabiczek3 Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Test zrobilem i normalnie zegarki skoczyly od lewej do prawej. Nie wiem czemu ale nie robilo mi testu obrotomierza i predkosciomierza. probowalem kilka razy i staly w miejscu. a z tym regulatorem co pisalem to nie możliwe ? Koles od ktorego kupowalem to wlasnie mowil ze to wina regulatora bo niby zalozył tanszy a wczesniej bylo ok. Dzis rano tym moim przyrządem do zapalary mierzylem i pokazywalo 12.5 V a po odpaleniu ladnie na 14V wskoczyło. Edytowane 25 Listopada 2015 przez wabiczek3
Fazii Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Zmień zegary na vdo tak jak wyżej pisali bo to raczej one są winne
wabiczek3 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Jeszcze zmierzę napiecie z kostki alternatora czy idzie ladnie te 14V i bede wiedzial czy to nie siedzi w regulatorze. Skoro test wychodzi ładnie to sprobuje cos wyrezac. Moze zaloze nowy silniczek. Zobaczymy. Nie chce mi sie zakladac nowych zegarow kodowac itd ble ble. a jeszcze mam fisa po regenerce.
jacek70 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Jager = po prostu pada. Musisz się z tym pogodzić. Ale próbuj.
marcin_franz Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Faktycznie, jeśli władowałeś w regenerację fisa to trochę szkoda. Jakbyś szukał silniczka to odezwij się na PW.
Fazii Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Tym bardziej że nie da się przełożyć fisa z jaegera do vdo
prezesik18 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 czasem nie ma małego potencjometru na płytce licznika przy silniczku od wskazań voltomierza do regulacji wskazań?
marcin_franz Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 czasem nie ma małego potencjometru na płytce licznika przy silniczku od wskazań voltomierza do regulacji wskazań?Raczej nie.
wabiczek3 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2015 Właśnie juz kiedys rozbieralem licznik bo przeczytalem na forum, że niby jest ale moje oczy niczego nie ujrzały. Mam zdjecia ladne licznika od srodka jak chce moge wrzucic tutaj
marcin_franz Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Przed chwilą patrzyłem i nic takiego nie ma. Może w przedlifcie...
prezesik18 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ja mam wlasnie przedliftowe zegary i chyba widzialem tam jakis potencjometr, niech kolega wrzuci fotke to sie wyjasni.
wabiczek3 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 Link do schowka, jest tam zdjecie zegarow od tylu i wskazanie Voltomierza http://www.fotosik.pl/u/wabiczek3/album/2264815 Nie widze żadnego potencjometru.
Fazii Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Bo nie ma potencjometru. Zmień je na vdo bo tak prędzej czy później padnie procek. Edytowane 6 Grudnia 2015 przez Fazii
prezesik18 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 A wzegarach z 1996r jest potencjometr od voltomierza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się