toma085 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Witam dziś mnie coś tknęło i sprawdziłem sobię synchronizację miałem +3 więc uznałem że za duża (dodam że żadnych problemów nigdy motorówka nie sprawiała) Przestawiłem koło wałka o jakiś 1mm i synchronizacja wyszła mi -0,6 do 0 się waha , niestety silnik wyraźnie twardziej pracuje i głośniej czy to normalne i czy tak zostawić czy zrobić pośrednio tak na +1 do 1,5.
Kazek 1.9 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Ciekawy temat też miałem o takie coś pytać zobaczymy co chłopaki powiedzą
Dev Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 To nie wina synchronizacji tylko regulacji PDkow. Trzeba sprawdzic.
lukasz51237 Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 Zakres regulacji wynosi od -3 do 3. Ale podobno każdy silnik inaczej reaguje i dla każdego trzeba dobrać właściwe ustawienie w tym przedziale. Skoro u Ciebie było 3 to po co to ruszałeś, było dobrze.
piotrsob1 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Widać przyzwyczaiłeś się do 'mięciutkiej" pracy motorówki Żeby obiektywnie ocenić "twardość" pracy silnika, to porównaj ją z przynajmniej dwoma innymi egzemplarzami i wtedy dopiero zastanów się czy coś zmienić Edytowane 26 Listopada 2015 przez piotrsob1
Duch^ Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Powinieneś odczuć czy zrobił się bardziej dynamiczny czy bardziej mułowaty ale obstawiam to pierwsze
toma085 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 No więc tak jak do tej pory moja motorówka chodziła miękcej jak inne pd, dziś po przejechaniu prawie 30km mimo twardszej pracy zauważyłem że prawie przestała buczeć jak przyspieszam pod górkę przy 1800 obr/min wcześniej bardzo buczała przestawało dopiero tak po 2200 teraz wydaje mi się że brzmi cały czas tak samo. No i przyrost momentu następuje wcześniej niż przedtem, chyba na raze tak zostawię. Spalanie poszło w górę prawie o 1l
jacek71 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Kolego toma085 oświeć mnie w którym miejscu sprawdzamy ta synchronizacje ,bo czytam i nie za bardzo wiem gdzie się dobrać do sprawdzenia tego synchro u mnie . Edytowane 16 Grudnia 2015 przez jacek71
virus31 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Kolego toma085 oświeć mnie w którym miejscu sprawdzamy ta synchronizacje ,bo czytam i nie za bardzo wiem gdzie się dobrać do sprawdzenia tego synchro u mnie . VCDS - VAG - Silnik (1) (grupa 4) i tam masz bodaj w 4 polu kąt. Ja wczoraj sprawdzałem i mam -1,47 a jak dodam gazu i ciągnę dalej to idzie do -1,96. Do wymiany paska zostało już 3k km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się