Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmieniłem synchronizację i bardzo twardo pracuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziś mnie coś tknęło i sprawdziłem sobię synchronizację miałem +3 więc uznałem że za duża (dodam że żadnych problemów nigdy motorówka nie sprawiała)

Przestawiłem koło wałka o jakiś 1mm i synchronizacja wyszła mi -0,6 do 0 się waha , niestety silnik wyraźnie twardziej pracuje i głośniej czy to normalne i czy tak zostawić czy zrobić pośrednio tak na +1 do 1,5.

Opublikowano

Ciekawy temat też miałem o takie coś pytać zobaczymy co chłopaki powiedzą

Opublikowano

To nie wina synchronizacji tylko regulacji PDkow. Trzeba sprawdzic.

Opublikowano

Zakres regulacji wynosi od -3 do 3. Ale podobno każdy silnik inaczej reaguje i dla każdego trzeba dobrać właściwe ustawienie w tym przedziale. Skoro u Ciebie było 3 to po co to ruszałeś, było dobrze.

Opublikowano (edytowane)

Widać przyzwyczaiłeś się do 'mięciutkiej" pracy motorówki :decayed:

Żeby obiektywnie ocenić "twardość" pracy silnika, to porównaj ją z przynajmniej dwoma innymi egzemplarzami i wtedy dopiero zastanów się czy coś zmienić :hi:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Powinieneś odczuć czy zrobił się bardziej dynamiczny czy bardziej mułowaty :) ale obstawiam to pierwsze :)

Opublikowano

No więc tak jak do tej pory moja motorówka chodziła miękcej jak inne pd, dziś po przejechaniu prawie 30km mimo twardszej pracy zauważyłem że prawie przestała buczeć jak przyspieszam pod górkę przy 1800 obr/min wcześniej bardzo buczała przestawało dopiero tak po 2200 teraz wydaje mi się że brzmi cały czas tak samo. No i przyrost momentu następuje wcześniej niż przedtem, chyba na raze tak zostawię.


Spalanie poszło w górę prawie o 1l :kwasny:

Opublikowano (edytowane)

Kolego toma085 oświeć mnie w którym miejscu sprawdzamy ta synchronizacje ,bo czytam i nie za bardzo wiem gdzie się dobrać do sprawdzenia tego synchro u mnie .

Edytowane przez jacek71
Opublikowano

Kolego toma085 oświeć mnie w którym miejscu sprawdzamy ta synchronizacje ,bo czytam i nie za bardzo wiem gdzie się dobrać do sprawdzenia tego synchro u mnie .

VCDS - VAG - Silnik (1) (grupa 4)

i tam masz bodaj w 4 polu kąt.

Ja wczoraj sprawdzałem i mam -1,47 a jak dodam gazu i ciągnę dalej to idzie do -1,96.

Do wymiany paska zostało już 3k km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...