ARSI Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 WitamJakić czas temu wyskoczył check, długo nie myśląć podpieliśmy pod komputer, koleszka akurat miał VAG'a no i pokazało nam taki oto błąd : 17544 - Long Term Fuel Trim Add.Fuel (Bank 1) System too Lean 35-00 - -dodam że nie było żadnych nie pokojących oznaków, wszystko w porządku, skasowaliśmy błąd żeby zobaczyć czy się znowu pojawi, przez jakieś dwa tygodnie był spokój i dziś po wymianie termostatu, znowu zapalił się check podejżewam że znowu chodzi o ten sam błąd...podobno może być problem z przewodami ciśnieniowymi tak mi ktoś powiedział że gdzies może być nie szczelność.Więc pytanie do Was koledzy co dokładnie oznaczą ten błąd i co za tym idzie co jest nie tak, do czego zaglądać ?I jak w tym przypadku będzie wyglądała ewentualna naprawa ?Pozdrawiam
Mateusz1518 Opublikowano 26 Listopada 2015 Opublikowano 26 Listopada 2015 Kod błędu: 17 544 P1136Ten kod błędu jest "Producent szczegółowy" (dla każdego producenta samochodów inną definicję i znaczenie). Poniższy opis / objawy / przyczyny / rozwiązania specyficzne dla samochodów VAG.nl Bank 1 Korekta paliwa (add.) Układ zbyt ubogadu Bank 1, Gemischadaption (add.) zu systemu leani Fuel Trim: Bank 1 (Dodaj) Układ zbyt ubogaDodatkowe informacje na temat kodów błędów.Uwaga: Poniższe dane nie są z grupy VAG lub z wielu innych źródeł. W pełni i poprawnie nie można zagwarantować. Nadal myśleć krytycznie.Możliwe objawy:Nie emisja światłaUsterka lampki LEDTargować sięZwiększone zużycie paliwaMożliwe przyczyny:Trim paliwa jest źlemieszanki paliwa dodać. nie jest w porządku, W. S. jest wyciek próżnipaliwa wykończenia multi, nie w porządku, W. S. są wartościami nieprawidłowego LMMMieszanina paliwa jest zbyt uboga / bogata tak:silnik dostaje za mało / dużo paliwaWtryskiwacze wyciek / zablokowane / wadyWyciek / blokada w zastrzyku powietrzaWyciek / zablokowanie przewodów powietrza prowadzi do rury ssącejWyciek / blokowaniem wylotu lub otworu na kotaKorpus przepustnicy brudSonda lambda uszkodzona / uszkodzonyLambda Czujnik kontroli nieprawidłoweCzujnik temperatury płynu chłodzącego silnik usterkaUszkodzony czujnik temperatury powietrzaMożliwe rozwiązania:Sprawdzić (benzyna) Przejdź do [Module 01] - [08-ward bloki pomiarowe] - [grupa 014-015-016]Sprawdź mieszanki paliwaodczytać wartości dla dodatku i multiplikatywny wykończenia w [Moduł 01] [bloki pomiarowe-08], [grupa 032]Pole 1 (add.) / Pole 2 (multi) powinien być znacznie wyższy niż 10%; która jest w rzeczywistości przyczyną tej kod błęduzresetować żadnych kodów błędów, dlatego, że może również zresetować mieszanki paliwa (a nie katastrofy, jeśli nie, ponieważ mieszanki paliwa jest odbudowywany z kilku jazd)Co należy zrobić w pierwszej kolejności, w tym kodem błędumieszanki paliwa dodać. nie OK: Sprawdzić szczelność rur próżniowych dlasprawdzić wyciekiem / zablokowania wylocie lub wlocie dla kotaSprawdź szczelność / zatorów w wtrysku powietrzasprawdzić szczelność / zablokowanie przewodów powietrza prowadzi do rury ssącejTapicerka multi-paliwa. nie w celu: sprawdź LMMSprawdź i sprawdzić numer części, aby upewnić się, że nie jest dobry w tymodczytać wartości dla dodatku i multiplikatywny wykończenia w [Moduł 01] [bloki pomiarowe-08], [grupa 032]jeśli pola 2 (multi) jest wyraźnie powyżej 10%, wskaźnik masy powietrza mogłaby być sprawcą tego błęduutworzyć dziennik przyspieszenia przepustnicy całości (1000-5000 obrotów na minutę) w dwóch przekładni z wartościami LMM (moduł 01-08 Bloki pomiarowe, Grupa 4 Grupa 003 lub 002 Pole 2 Pole). Na poziomie morza, wartości szczytowej LMM (w gramach na sekundę), około 80% koni mechanicznych samochodu. Jeśli wartość szczytowa jest mniej niż 65% to jest prawie pewne, że LMM jest zajęty umieranieSprawdź, PaliwoWymień filtr paliwaSprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić (co jest drogie), wszystkie wtryskiwaczeSprawdzić (bloki pomiarowe), ciśnienia paliwaSprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić pompę paliwaSprawdzić przewód powrotnyKorpus przepustnicy czyszczenie / wymianaSprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić temperatury płynu chłodzącegoSprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić czujnik temperatury powietrzaSprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić miernik masy powietrzaSprawdzić (bloki pomiarowe) / wymienić czujnik LambdaDodatkowe informacje:Mieszanki paliwa i Lambda Sensor[Moduł 01] [bloki pomiarowe-08] [grupa 032]Pukanie / ping / SKIP / niewypałówTemperatura płynu chłodzącego (G2) / (G62)Air Mass SensorPrzy fali o FSI Problem ten występuje również. Ten samochód używany normalnej benzyny bezołowiowej 95 oktanowej. Błąd poszedł na światło, a samochód szarpnął i zatrzymał się. Bezołowiowa 98 oktanowa paliwa samochodu i od tego czasu nie ma więcej problemów i ma znacznie więcej mocyJeśli samochodu 2001, należy sprawdzić zawór odpowietrzania skrzyni korbowej raz (z pokrywką). Zobacz pomarańczową membranę w zaworze. Zwykle jest zagrożona, a nawet stracił. W roku 2001 został zmieniony zawór / poprawionaW 2002 roku udał się do wszystkich list dealerów Skody, że istnieje problem z modułem sterującym silnika Octavia 2.0 kW / 85 z roku 2000. Oznacza to, zawsze błędnie Kod błędu 16555/16556 i 17535/17536. Wydaje się, że występuje tylko, gdy program Moduł sterujący posiada trzy. Jeśli moduł sterowania silnikiem otrzymuje problem jest rozwiązany przez jeden z oprogramowaniem w wersji 5. Numer części modułu sterującego jest 06A906018 FH. Według importera trzeba zamówić cały nowy kontroler, ale prawdopodobnie oprogramowanie w istniejącym module sterującym może być zastąpiony
ARSI Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 Kolego nic z tego nie rozumiem tyle juest tutaj podanych rzeczy i w taki sposób że nie wiadomo od czego zacząć...
Łukasz13 Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 W skrócie chodzi o to że masz ubogą mieszanke na wolnych obr., sprawdź szczelność dolotu, podciśnien i odmy bo prawdopodobnie gdzieś zasysa CI lewe powietrze.
radi88PL Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 U mnie problemem ubogiej dawki paliwa był wadliwy przepływomierz, po wymianie jak ręką odjął.
krzychusu Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 Jak masz gaz to źle wyregulowana instalacja tez pokaże ten błąd.
zwalowy Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 jezeli malo powietrza to mieszanka zbyt bogata jak juz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezeli malo powietrza to mieszanka zbyt bogata jak juz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeszcze nie slyszalem o mieszance zbyt bogatej w powietrze:D:D:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się