paplanski Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 powinienes miec rozmaiy dostępnych opon na klapce od wlewu paliwa.Najpopularniejszy rozmia i ten zalcany przez fabryke to 195/65/15 albo 205/55/16 choc niektórzy jeżdza na 16 w zimie i cąłkiem sobie chwalą. Mozesz oczywiscie zakładac wieksze rozmiary ale bedziesz miał duż przekłamanie na zegarze. Zrób test teraz jest slisko to będzie Ci łatwiej.Zaciągnij ręczny skręć koła w lewo zapnij 1 bieg i staraj sie ruszyć> jak usłyszysz głosny klekot i pykanie to znaczy że masz przegub do wymiany spróbuj jeszcze kierownice w 2 strone i powtórz ww. czynnosci. I jaki klekocze?
Yelo Opublikowano 26 Lutego 2007 Opublikowano 26 Lutego 2007 To stukanie to nie jest wina felg, na 15'' alu zdaża się, że tak partacze założą ciężarki od wyważania, że czasem czepiają o tarczę. Ale na stali to się nie zdaża (ciężarki są w innych miejscach). Co do rozmiarów to zalecane przez fabrykę są: 195/65 R15 205/60 R15 215/55 R16 I chyba jeszcze 185/65 R15, ale tu nie jestem pewien.
mrog Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 z przyjemnoscia ale jak narazie sprawa sie komplikuje bylem u mechanika i powiedzial ze to wahacze a naprawa to od 200-600zl musi rozkrecic zeby wiedzial pozniej pojechalem na diagnostyke na te lapaki czy jakos tam i stwierdzili ze zawieszenie mam dobre i ze to moze byc przegob:/ kurde i teraz juz sam nieiwem moze ten mechanik chce tylko wyrwac kase a moze diagnosci sie nieznaja wrrrr Z tymi wahaczami to jest różnie, mechanik mi powiedział, że cała lewa strona do wymiany pojechałem na szarpaki a tam facet mówi, że tylko górny przedni do wymiany. Wymieniam górne (2) i zobaczymy kto miał rację. Przegub zawsze byłby słyszalny przy skręconych kołach a nie tylko na 1 i 2 biegu.
JoeyTomek Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 powinienes miec rozmaiy dostępnych opon na klapce od wlewu paliwa.Najpopularniejszy rozmia i ten zalcany przez fabryke to 195/65/15 albo 205/55/16 choc niektórzy jeżdza na 16 w zimie i cąłkiem sobie chwalą.Mozesz oczywiscie zakładac wieksze rozmiary ale bedziesz miał duż przekłamanie na zegarze. Zrób test teraz jest slisko to będzie Ci łatwiej.Zaciągnij ręczny skręć koła w lewo zapnij 1 bieg i staraj sie ruszyć> jak usłyszysz głosny klekot i pykanie to znaczy że masz przegub do wymiany spróbuj jeszcze kierownice w 2 strone i powtórz ww. czynnosci. I jaki klekocze? było jasno napisane przy jezdzie na WPROST. To jest stuk pojedynczy przy zmianie biegu z 1na 2 i z 2 na 3 czasem go nie ma czasem jest zalezy jak szarpie sie biegami . Zadne felgi i ich rozmiary pytanie było sprecyzowane. pozdrawiam
paplanski Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 205/60/16 to są zalecane przez fabrykę jaką? ?????? Jak już to 205/55/16 ... Jak zalożysz koła wspomniane przez Ciebie to bedziesz miał 3% bład pomiarowy.... 215/55/16 takich fabryka nie zaleca do zwykłej a4............
kaldziu Opublikowano 27 Lutego 2007 Opublikowano 27 Lutego 2007 dzisiaj byłem na szarpakach 15 min cudował oglądał świecił wzystko git, min luzik na wahachaczu jednym donym ale wogóle niesłyszalny sprawdził amory czy spręzyna nie stuka no i nic .Najlepsze jest to że jak jechałem to najpierw przez 3km tak stukało a później cisz prajechałem z 30 km i nic i bądź tu mądry haha
areckid Opublikowano 28 Lutego 2007 Opublikowano 28 Lutego 2007 min luzik na wahachaczu jednym donym ale wogóle niesłyszalny Diagnosta na szarpakach nie uslyszy. Wlasciciel ma wyczulone ucho podczas jazdy. Tez mialem luz na dolnym wahaczu, a diagnosta mowil, ze jest praktycznie niezauwazalny, a ja jednak slyszalem. Wymienilem dwa dolne wahacze i problem ustal.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się