Alien844 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Witam. Postanowiłem sprawdzić swoją Audi 1.8T BEX na hamownii Co sądzicie o tym wykresie? Edytowane 10 Grudnia 2015 przez Hugo
Alien844 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Samochód został zakupiony od forumowicza i miał mieć 221 km(hamownia drogowa) tak niby był sprawdzany.Moc silnikowa oceniał na jakies 250km, ale o wykresy się nie spytałem(mój błąd) i wyszło jak widać na wykresie.Wtryski są wymienione na Boscha 440cc,wydech z kwasówki przelot 3 cale, zamontowany FMIC oraz DP.Przyznam czuje się trochę oszukany poniewaz moc miała byc większa a okazuje się inaczej.Ale nie zmienia to faktu iż zapier...a jak szalony:)Ile jeszcze mogę uzyskać na seryjnym turbie w tym aucie? Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Alien844
krzysiekml Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 +15KM i zapomnij o 250km na k03s może coś się zepsuło i nie wiesz o tym
MrTea Opublikowano 8 Grudnia 2015 Opublikowano 8 Grudnia 2015 może po prostu coś w trakcie się zepsuło, może przepływomierz tnie dawki, może jakaś niewielka nieszczelność.
Alien844 Opublikowano 8 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Ale jakby coś było nie tak to raczej tyle by nie dał mocy na hamowni czy się mylę? Żeby 250km uzyskać muszę turbo wymienić na jakie? Nie odczułem spadku mocy od momentu zakupu. Ale jeśli przepływomierz tnie dawki to przecież krzysiekml twierdzi, że nie osiągnę mocy rzędu 250km na seryjnej turbinie. Forumowicz od którego kupiłem auto twierdził iż najomyz tuner mu stroił auto(turbodiesel.pl), jutro przedzwonię i się dowiem co i jak. Link do auta Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Alien844
gregor10 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 Ale jakby coś było nie tak to raczej tyle by nie dał mocy na hamowni czy się mylę? Żeby 250km uzyskać muszę turbo wymienić na jakie? Nie odczułem spadku mocy od momentu zakupu. Ale jeśli przepływomierz tnie dawki to przecież krzysiekml twierdzi, że nie osiągnę mocy rzędu 250km na seryjnej turbinie. Forumowicz od którego kupiłem auto twierdził iż najomyz tuner mu stroił auto(turbodiesel.pl), jutro przedzwonię i się dowiem co i jak. Link do auta Na 250KM wymieniamy turbine na K03RS do tego wtryski dp fmic tip i wydech zalecam z doświadczenia.
Alien844 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) gregor10 z tych rzeczy co wymieniłeś już są zrobione i wychodzi na to, że tylko turbo do wymiany i strojenie? Jaki jest koszt takiej modyfikacji i jaki zakres mocy można uzyskać w granicach bezpieczeństwa dla silnika? Skontaktowałem się z tunerem firmy gdzie auto miało przejść modyfikacje i dostałem taka odpowiedz: auto bylo budowane przez poprzedniego wlasciciela w Lomzy, trafilo do mnie jedynie na korekte poprzedniego oprogramowania i zmierzylismy moc w okolicach 220km (moge poszukac gdzies wykres). Auto mialo dostac jeszcze jedna korekte poniewaz wpadalo w tryb awaryjny pod duzym obciazeniem i podejrzewalem w nim tez drobna niesprawnosc mechaniczna typu zawor n75 lub drobna nieszczelnosc dolotu/odmy. Niestety samochod juz do mnie nie trafil bo zostal sprzedany :)ps. pomiar ktory Pan wyslal jest nie do konca poprawny, straty na napedzie nie wygladaja na prawidlowo zmierzone Pozdrawiam. Otrzymałem wykres i przedstawia się tak : Edytowane 9 Grudnia 2015 przez Alien844
Łukasz13 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zrób sobie logi dynamiczne, bedziesz mniej wiecej wiedział który wykres może być blizej rzeczywistości.
Alien844 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Wiem, że już kawałek czasu minął ale załączam filmik z przyspieszenia https://www.youtube.com/watch?v=IoCauRW0nKY&feature=youtu.be Edytowane 20 Stycznia 2016 przez Alien844
Alien844 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 Czy mógłby ktoś napisać jak te logi dynamiczne zrobić? Znalazłem taki filmik https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0 Czy tak mam je wykonać jak na filmiku? Jeśli tak to jakie grupy mam zrobić bo na filmiku są robione 003 i 011?
Łukasz13 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zrób 002+033, 115+118, 020+003+031, logi na trójce do odcinki.
Alien844 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 002+033- czyli dwie gruby naraz zrobić a nie pojedynczo dla każdej grupy? Pytam bo jak szukałem na temat logów dynamicznych to gdzieś wyczytałem żeby każdą grupę robić osobno. Czyli trójka i 1500rpm(logi start) gaz na max aż do odcięcia a nie 4500rpm? Sorry, że tyle pytań ale chce to zrobić dobrze.
Łukasz13 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Tak rób dwie na raz tak jak pisałem, pojedyńczo w dieslu robimy, do odcinki.
Alien844 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2016 (edytowane) Wielkie dzięki za ludzkie wytłumaczenie jutro postaram je wykonać jak zdążę a jak nie to dopiero po weekendzie zamieszczę Sorry ale nie wiem jak wstawić logi więc na chomika wrzuciłem: http://chomikuj.pl/koza88 Edytowane 21 Stycznia 2016 przez Alien844
Łukasz13 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Po logach mysle że ten wykres na 220km i 315 nm powinien być wiarygodny, turbina górą juz więcej nie napomopuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się