C. Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 CZeść. Jeździłem cały dzień samochodemi wszystko ok. Raz nie odpalił.Ładnie kręcił a nie odpalał. Po godzinie odpaliłjak zawsze i przez kilka dni ok. Po kilku dniach podobnie, cały dzień jeżdzę i raz nie odpalił.Kręciłem długo i zapalił na 2 cylindry. Chodził tak dłuższą chwilę po czym zgasiłem i dpaliłem ponownie i było już ok. Podpiąłem vaga i nic nie pokazał. wiece i kable sprawdziłem. Gdzie jeszcze szukać?
zwalowy Opublikowano 9 Grudnia 2015 Opublikowano 9 Grudnia 2015 wyjmij swiece i wtedy krec...obserwuj iskre czy wszedzie mocna i jednakowa.....zobacz czy paliwo w cylindrach......mi kiedys zalewalo przez czujnik temp silnika PS...w tych silnikach nie ma kabli(jezeli o zaplonowych mowa)
C. Opublikowano 10 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2015 A jak odpalić awaryjnie na gazie? Mam tylko przełączanie B/G.
jacek70 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Wciskasz i trzymasz przełącznik , następnie zapalasz.
C. Opublikowano 11 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2015 Jak wciskam i trzymam to się wyłącza całkowicie kontrolka od gazu.
tomek01 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Panowie, dziś rano dopadło mnie to samo co kolegi autora. Słychać, że rozrusznik kręci i czasem mam jakby delikatne przeczucie że silnik prawie zapala. Samochód próbowałem odpalać na kablach, efektu brak. W momencie gdy pierwszy raz zauważyłem że nie odpalił (po 2-3 próbach odpalenia) zresetowała się godzina na zegarach.
gajtas Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Do sprawdzenia: - Świece - Cewki - Czujnik położenia walka rozrzadu - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - filtr powietrza - przepływomierz Powodzenia
Magicbattle Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Panowie, dziś rano dopadło mnie to samo co kolegi autora. Słychać, że rozrusznik kręci i czasem mam jakby delikatne przeczucie że silnik prawie zapala. Samochód próbowałem odpalać na kablach, efektu brak. W momencie gdy pierwszy raz zauważyłem że nie odpalił (po 2-3 próbach odpalenia) zresetowała się godzina na zegarach. aku za slaby i odcina prad. naladuj dobrze aku i zobacz czy pomoze
jacek70 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 I sprawdź czy pompka paliwa chodzi?
damianos181 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Ostatnio miałem taką samą sytuację u siebie. Okazało się że padł czujnik położenia wału. Jeśli masz możliwośc podpięcia vaga to sprawdź czy przy kręceniu rozrusznikiem pokazuje obroty silnika. Powinno być ok 300obr/min, jeśli pokazuje 0 to czujnik do wymiany.
C. Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Opublikowano 27 Lipca 2016 Ogrzewam, ponieważ w niedzielę znów miałem to samo. Podjechałem pod sklep, zgasiłem i jak wróciłem po 5 minutach już nie odpalił. Ładnie kręci a nie odpala. Poprzednio przejrzał mi mechanik wszystkie te punkty wymienione, czyli świece itp. Ostatnio podpinałem kompa i z błędów miałem sondę lambda: (17521 Oxygen (Lambda) sensor B1 S1: Inernal Resistance too High). Kiedy siedziałem w oczekiwaniu aż odpali postanowiłem zresetować samochód i odiąłem klemę.Po odpięciu odpalił od razu,bez konieczności czekania pół godziny jak dawniej. Co to może oznaczać? Wymiana sondy lambda? Raz też jak nie odpalił mi to zresetował mi zegarek. Zastanawiam się nad wymianą akumulatora. Jest jeszcze ori, więc ma kilkanaście lat. Ładnie kręci, ale może warto byłoby go jednak wymienić?
xacax Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 (edytowane) Z problemem jaki opisujesz borykałem się dość długo, także nie szło mi zdiagnozowanie usterki (podobnie komp nie wywalał nic prócz błędu sondy, ale miałem wybity katalizator, więc było to w sumie naturalne). Z kręceniem problemów nie było, czasami nawet prawie łapał. Akumulator był nowy etc. Najczęściej problem występował przy próbie ponownego odpalenia, kilka minut po zgaszeniu silnika. Czasami pomagało odpięcie i podpięcie klemy, czasami auto musiało postać 5, 10, nawet 30 minut i dopiero łapało. Po nocnym postoju odpalał zawsze za 1 razem, aż 3 tygodnie temu finalnie nie odpalił i rychło przyszedł czas na eliminację problemu. Przyczyną były zimne luty na dwóch przekaźnikach w skrzynce przy podszybiu. Po poprawie zimnych lutów - problem ustąpił i jest spokój Edytowane 27 Lipca 2016 przez xacax
C. Opublikowano 27 Lipca 2016 Autor Opublikowano 27 Lipca 2016 Dzięki za podpowiedź, zajrzę tam i poszukam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się