nik23 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Remont glowicy, Uszczelki pd Uszczelka glowicy Uszczelka vacum, Szklanki Paneweczki walka Usluga serwisowa i masz. 1,5-2,5k zalezy od mechanika i regionu Polski
mateusz16 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Ok, dzięki. Nagram jeszcze filmik żebyście widzieli jak wygląda ten dym.
Mateusz Bekier Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Kolego mateusz16 na regeneracji głowicy nie wolno oszczędzać. Prawie zawsze dochodzą dodatkowe koszty...Lepiej zrobić wszystko za jednym podejściem.I cieszyć się z jazdy W moim Avancie suma wyszła około 1200zł. To barrdzooo mało!Mam znajomego ,porządnego mechanika który zna się na rzeczy i ze spokojną głową zostawiam mu swoją lalkę. Sam komplet uszczelek na górę silnika + uszczelki turbiny + szpilki głowicy i oleje to wydatek około 450-700zł. A robocizna w specjalistycznym warsztacie,zajmującym się regeneracją głowic to następne 250-500zł Koniecznie musisz sprawdzić szczelność! A dalej to oni już sami wiedzą co robić... zazwyczaj suma wychodzi okrągła,ale mocno zależy to od regionu Polski,uczciwości warsztatu świadczącego usługę oraz dostępu do części zamiennych. Podstawa to sprawdzony mechanik! Głowicę można wysłać na regenerację kurierem. Pozdrawiam serdecznie i Wytrwałości Edytowane 21 Lutego 2016 przez Mateusz Bekier
mateusz16 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Wstawiam filmik jak wygląda dym. Sytuacja wygląda tak, Dym pojawia się 1 minute i 30 sekund po odpaleniu, po 2 minutach wygląda tak jak na filmie. Po 6 minutach zaczyna słabnąć i w 7 minucie już go nie ma. Udało mi się tylko taki krótki filmik nagrać, za tydzień postaram się nagrać jak to wygląda od początku do końca. Edytowane 21 Lutego 2016 przez mateusz16
piotrsob1 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 A pewnie z 1,5k zalezy co tam wiecej MoLiwe ze uszczelniacze zaworowe sa do wymiany i olej scieka po zaworach do cylindra i zanim go silnik wypali to dymi przez jakiś czas. Uszczelnienia da sie wymienić bez sciągania głowicy chociaz jest to praca bardzo mozolna i czasochlonna mechanik pewnie z 300 zl za coś takie każe albo i więcej ja za mniej niz 300 bym tego nie zrobil. Trzeba miec przyrząd do wciśnięcia sprężyny, zwalić walek wyjąć szklanke tylko niepomieszac szklanek lepiej po kolei robić No i warto wspomnieć że to robota dla ogarnieętych i spokojnych , bo w roztargnieniu można wrzucić zawór do cylindra
nik23 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Sam i tak tego nie zrobi to już zaawansowana dłubanina, kliny wyjąc to masakra, i podstawowa rzecz tłok nad którym wymieniamy uszczelke zawora musi być maksymalnie w górze inaczej wpadnie nam zawór do cylindra jak to napisał Piotr
mateusz16 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) Teraz działa film? Edytowane 24 Lutego 2016 przez mateusz16
greg2505 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 to dymienie czasem nie wynika z różnicy temperatur,jakby był to olej mocno zafajdany byłby też wydech
mateusz16 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 Latem czy zimą dym jest identyczny. Więc raczej jest jakiś powód. Końcówki wydechu podczas mycia wycieram i po krótkim czasie są czarne no ale to diesel więc raczej normalne....
nik23 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Szukasz dziury w calym, jeździj i ciesz sie ze działa.
piotrsob1 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Rafał ma rację Jeżeli to nawet jest dymek , a pojawia się raptem na kilka minut podczas rozgrzewania auta, a płynów eksploatacyjnych nadmiernie nie ubywa , to nie ma się co stresować, auto ma w końcu 13 latek i Bóg wie ile kilometrów za sobą Jakby ten dymek miał zabarwienie niebieskie, to wskazywało by na uszczelniacze trzonków zaworowych, wtedy ewentualnie przy wymianie rozrządu można by było pomyśleć o ich wymianie, specjalnie się za to brać - bez sensu
mateusz16 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 Na rozrządzie moge jeszcze 30 tysięcy zrobić. Najwyrzej przy wymianie rozrządu wymienie te uszczelniacze. Na razie odpuszczam temat. Dzięki wszystkim za pomoc.
Mateusz Bekier Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Witam! Dodam 3 grosze od siebie.Miałem podobny dymek. Oleju praktycznie nie brał na 10tyś -600-800ml.Walnięty przepływomierz miałem.Wymieniłem, dymił delikatnie mniej.Ale podobnie jak u Cb. Mateusz16 Kilometrów trochę zrobiłem bo z 16tyś. było oki.Do czasu aż przegoniłem porządnie rozgrzane auto.do 160km/h. Jest pewne że: Pomiar Ciśnienia Sprężania powinien wszystko wyjaśnić!W Warsztacie Zrobią go przez świece bez wysiłku.U mnie były nieszczelne 2 zawory wydechowe.. Oby jak najdłużej polatał.Pozdrawiam Edytowane 25 Lutego 2016 przez Mateusz Bekier
michal246 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Witam, od niedawna jestem posiadaczem audi a4b6 1.9tdi (avf) zauważyłem że po nocy jak silnik jest zimny auto po odpaleniu zakopci, kolor dymu jest niebiesko/szary, auto nie ma problemów z zapłonem, pali na dotyk obojętnie czy zimny czy rozgrzany, silnik ma moc, chodzi równo, auto zakopci tylko na zimnym silniku, sprawdziłem czy w rurze między turbina a intercoolerem jest olej i okazało się że nie ma. Byłem sprawdzić korekcje na pompowtryskach i są ok, mechanik podejrzewa że mogą to być uszczelniacze zaworowe. I moje pytanie czy może być to coś jeszcze poza uszczelniaczami ? Nagrałem filmik ja wygląda dym: Z góry dziękuje za pomoc!
piotrsob1 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 (edytowane) Jeżeli takiego bąka puszcze tylko rano lub po kilkunastogodzinnym postoju , a później już nie dymi , to na 95% jest to wina uszczelniaczy zaworowych Edytowane 4 Września 2017 przez piotrsob1
michal246 Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Tak, takiego dymka puści tylko po postoju, mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego czy takie nieszczelne uszczelniacze mają bardzo negatywny wpływ na silnik? Chodzi mi tutaj o to czy muszę zrobić te uszczelniacze jak najszybciej czy po prostu mieć to na uwadze, kontrolować olej i zrobić je za jakiś czas
piotrsob1 Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Możesz z tym śmiało jeździć. Oczywiście kontroluj poziom oleju, bo bez dolewek między wymianami pewnie się nie obejdzie Jak będzie łykał litr czy dwa od wymiany do wymiany to nie widzę sensu specjalnie bebeszyć silnik by to naprawiać, co innego jakbyś miał to wymiany wałek rzozrządu czy szklanki, albo chociaż sam rozrząd, to wtedy przy okazji aż się prosi by to zrobić
michal246 Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) Ok, narazie będę z tym jeździć i zrobie to przy okazji wymiany rozrządu, dziękuję za pomoc Edytowane 6 Września 2017 przez michal246
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się