House Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 No u mnie inaczej się nie dało, bo z tyłu mam do każdej listwy osobne zasilanie a z przodu kompensacja.
Koucz Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 Jako że robiłem wczoraj przy podciśnieniach, dziś dodaje zdjęcie instalacji u mnie. Tapnięte z mojego Sony Z3
Niunio92 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Plastik V6 3.0 docinałem ja wyszło mi to średnio -Sterownik Stag Qmax Plus -Reduktor AC R-01 do 250KM - Wtryskiwacze pojedyncze Barracuda
House Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Zdejmij osłonę ze znaczkiem audi i zobacz czy nie wcisnęli Ci węża gazowego między przewody paliwowe zwężając jegośrednicę ja dziś to przerabiałem Bo wpakowany wąż "wcisnął" się w miejsce gdzie przewody się zwężają a co za tym idzie zmniejszyło się światło węża No i dziś odkryłem wadę umiejscowienia filtra gazu żeby wymienić świece, trzeba to trochę porozbierać Edytowane 24 Marca 2016 przez House
dm88 Opublikowano 24 Maja 2016 Opublikowano 24 Maja 2016 (edytowane) Tak to wygląda u mnie.Lovato Fast Edytowane 24 Maja 2016 przez dm88
dm88 Opublikowano 31 Marca 2017 Opublikowano 31 Marca 2017 soul87 bardzo estetycznie wszystko poskładane. Gdzie masz przełącznik?
kuba.tkn Opublikowano 25 Listopada 2017 Opublikowano 25 Listopada 2017 Parownik: Tomasetto Antartic AT13Zbiornik: BORMECHTOR 55LWtryski: HANA H2002Komputer: ZENIT PRO OBD Co myślicie o tej instalacji?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się